Ajax, hij die niet genoemd mag worden, oh shit......quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar mogen we niet over spreken. Te hard en meedogenloos.
Heet overigens geen Ajax meer is Den Haag he ADO supporters!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ajax, hij die niet genoemd mag worden, oh shit......![]()
Voor zijn eigen veiligheid, zit in een dierenwinkel.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:05 schreef Jian het volgende:
Neeee, verstoten en dan nog gestript van zijn naam ook, vreselijk
Maar Oma voert nu het vogelvoer aan die ouwe en zegt hem dat het borrelnootjes zijn. Hij heeft weer niks in de gaten.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:05 schreef Jian het volgende:
Neeee, verstoten en dan nog gestript van zijn naam ook, vreselijk
Alleen als kroket van Moira isquote:
Ja, dat zeggen ze ..........quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:06 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Voor zijn eigen veiligheid, zit in een dierenwinkel.
Waarschijnlijk zijn ze lekkerder als die van de Euroshopperquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar Oma voert nu het vogelvoer aan die ouwe en zegt hem dat het borrelnootjes zijn. Hij heeft weer niks in de gaten.
En z'n veren gaan er zo mooi van glanzen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn ze lekkerder als die van de Euroshopper
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn ze lekkerder als die van de Euroshopper
Als Opa lorre of koppiekrauw gaat roepen ja dan is het papagaaienvoer!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar Oma voert nu het vogelvoer aan die ouwe en zegt hem dat het borrelnootjes zijn. Hij heeft weer niks in de gaten.
Jullie maken grapjes waar mijn vriend veel verdriet van heeft.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:11 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
[..]
Als Opa lorre of koppiekrauw gaat roepen ja dan is het papagaaienvoer!
Een papegaai wegdoen is ook heel triest, vind je niet?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:15 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Jullie maken grapjes waar mijn vriend veel verdriet van heeft.
Dan is het misschien beter voor je vriend om hier niet te lezen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:15 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Sorry Ajaxquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:15 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Een carrot?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee. Gek is dat hè? Ook in het Engels heb je alleen een parrot en geen marrot.
Ben jij de vriendin van Oop?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:15 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |