Wat bedoel je ? Er staat in dit topic nog geen woord over opa volgens mij.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:21 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Ik ga niks verkeerds over mijn maat zeggen maar kom eens kijken wat ze hem allemaal toewensen ik geloofde hem niet dat zegt een normaal mens toch niet.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat bedoel je ? Er staat in dit topic nog geen woord over opa volgens mij.
Waarschijnlijk dankzij die weinig uitnodigende TT maar dat terzijde![]()
Jij kent Pullup duidelijk niet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:24 schreef Poezewoes het volgende:
[..]![]()
![]()
steekt het een heel ietsie pietsie beetje?
Die TT zit je dwars hequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Sommigen zijn echt erg en anderen soms ook en over de rest maar niet te sprekenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja wat noem jij een normaal mens??? kan er wel een paar aanwijzen waarvan ik denk die is uit de poppenkast geflikkert, en die heeft ze ook niet allemaal op een rijtje maar daar begin ik niet aan
Mee maar heb even wat terug gelezen in 43 geloof ikquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies, ik neem later nog gruwelijk wraakquote:
waar staat sommige en julliequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sommigen zijn echt erg en anderen soms ook en over de rest maar niet te spreken
Moet dat dan nee ik ken hem niet maar hij post met de meeste humor!quote:
Dat waren sommige anderen danquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:25 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Mee maar heb even wat terug gelezen in 43 geloof ik
niet terug lezen want dan schrik je zo van sommige users, die posten zo hard en meedogenloos terwijl ze denken zelf alles keurig voor elkaar te hebben, een prachtig leven en elke avond een 6 gangen menuquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:25 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Mee maar heb even wat terug gelezen in 43 geloof ik
Nee die niet. Die hoort bij de overigen.quote:
Op zich gewoonlijk alleen wat tips voor een gezondere levensstijl.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:31 schreef mootie het volgende:
Maar deaththreats heb ik niet gezien in 43, toch?
En daar kom je nou pas mee.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:31 schreef Poezewoes het volgende:
Opa heeft vandaag niet van zijn ajax boord gegeten. das pas nieuws
Wie en wat is er dan zo hard en meedogenloos?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
niet terug lezen want dan schrik je zo van sommige users, die posten zo hard en meedogenloos terwijl ze denken zelf alles keurig voor elkaar te hebben, een prachtig leven en elke avond een 6 gangen menu
Dat ie-uit zijn nek lult wist ik al. Maar eet-ie nou ook al uit zijn nek?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:31 schreef Poezewoes het volgende:
Opa heeft vandaag niet van zijn ajax boord gegeten. das pas nieuws
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |