abonnement Unibet Coolblue
pi_118561051
Onze nieuwste huisgenoot
We kwamen haar bij toeval tegen en heeft mijn vriendin uitgezocht als der baasje 1 maand terug
toen was ze 9 weken
Onze mimi (bijnaam mimimonster) os er 1 van het soort fuck angst.
Binnen 2 uur liep ze al rond en onze whiskey (kater van 2 bijt en mept zeer hard) dacht haar wel even te laten zien van ik ben de baas.
Dit pakte anders uit dat werd een dikke rug een blaas en een zachte mep terug.
Ook de hond die zijn voer beschermde kreeg gelijk een blaas en een mep en druipte dus af voor onze mimi.
Lief en aanhankelijk is ze ook ,alles achterna lopen aandacht opeisen en lekker tegen de kachel aanliggen ..
Alleen voor kattensnoepjes hangt ze letterlijk aan je


En ja me zoon kwam er ook al achter
Hee jij hebt snoepjes



hier der mee
pi_118570642
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 22:54 schreef asfalthooligan het volgende:
Onze nieuwste huisgenoot
We kwamen haar bij toeval tegen en heeft mijn vriendin uitgezocht als der baasje 1 maand terug
toen was ze 9 weken
Onze mimi (bijnaam mimimonster) os er 1 van het soort fuck angst.
Binnen 2 uur liep ze al rond en onze whiskey (kater van 2 bijt en mept zeer hard) dacht haar wel even te laten zien van ik ben de baas.
Dit pakte anders uit dat werd een dikke rug een blaas en een zachte mep terug.
Ook de hond die zijn voer beschermde kreeg gelijk een blaas en een mep en druipte dus af voor onze mimi.
Lief en aanhankelijk is ze ook ,alles achterna lopen aandacht opeisen en lekker tegen de kachel aanliggen ..
Alleen voor kattensnoepjes hangt ze letterlijk aan je
[ afbeelding ]

En ja me zoon kwam er ook al achter
Hee jij hebt snoepjes

[ afbeelding ]

hier der mee
[ afbeelding ]
Herkenbaar :D :7

Abeltje kan tegenwoordig wel Abel heten. Hij is nu 5 maanden oud en weegt 3 kilo. Wordt nu een grote vent vergeleken met het scharminkeltje van 13 weken en 850 gram die ik 2 maanden geleden in huis kreeg.











En mooie poes Brutus, die nu bij de dierenarts is voor haar castratie. Vanmiddag kan ik haar weer ophalen O+



Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_118623651
Hier twee van mijn snurkende Flo'tje


Kwak
pi_118623812
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 11:28 schreef WinnieWana het volgende:

[..]

Herkenbaar :D :7

Abeltje kan tegenwoordig wel Abel heten. Hij is nu 5 maanden oud en weegt 3 kilo. Wordt nu een grote vent vergeleken met het scharminkeltje van 13 weken en 850 gram die ik 2 maanden geleden in huis kreeg.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En mooie poes Brutus, die nu bij de dierenarts is voor haar castratie. Vanmiddag kan ik haar weer ophalen O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die vijfde foto O+

@ kwak: mooie foto's. Lekker veel
Kleur!
pi_118623961
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 15:35 schreef An24 het volgende:

[..]

Die vijfde foto O+

@ kwak: mooie foto's. Lekker veel
Kleur!
Thanks O+ gecheat met instagram hoor :@ , maar mijn mobieltje maakt best aardige foto's voor even tussendoor.
Kwak
pi_118651549
Foto van de poes van Beeertjee in de OP. O+
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 23:00:48 #157
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_118759935
Ik heb hier heel heel veel mandjes, hangende edjes aan de muur en hangmatjes aan de verwarming, krabton met ligplekken, krabpalen met slaapplekken, stoelen, bank, schoot. Maar nee, we kiezen gewoon een hardplastic roze ikea kinderstoeltje :') :') Wat niet eens past ook nog!



JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  vrijdag 2 november 2012 @ 23:18:08 #158
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_118760623
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:00 schreef senesta het volgende:
Ik heb hier heel heel veel mandjes, hangende edjes aan de muur en hangmatjes aan de verwarming, krabton met ligplekken, krabpalen met slaapplekken, stoelen, bank, schoot. Maar nee, we kiezen gewoon een hardplastic roze ikea kinderstoeltje :') :') Wat niet eens past ook nog!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Lul niet, past best en de rest is kut :D
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_118768534
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:00 schreef senesta het volgende:
Ik heb hier heel heel veel mandjes, hangende edjes aan de muur en hangmatjes aan de verwarming, krabton met ligplekken, krabpalen met slaapplekken, stoelen, bank, schoot. Maar nee, we kiezen gewoon een hardplastic roze ikea kinderstoeltje :') :') Wat niet eens past ook nog!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
O+

Ziet er goed uit hoor. Wat een mooi beest!

Hier hetzelde met speeltjes...wat muizen...een verkreukeld stukje reclamewerk apporteert veel beter :( :')
pi_118768666
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:00 schreef senesta het volgende:
Ik heb hier heel heel veel mandjes, hangende edjes aan de muur en hangmatjes aan de verwarming, krabton met ligplekken, krabpalen met slaapplekken, stoelen, bank, schoot. Maar nee, we kiezen gewoon een hardplastic roze ikea kinderstoeltje :') :') Wat niet eens past ook nog!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
_O- :')
  zondag 4 november 2012 @ 17:46:01 #161
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_118814399
Loes kauwt graag op de oren van Harry :Y)

►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_118973994
moar kittehs!


pi_118997852
O+ O+ O+
pi_119007087
Mooi, Dragonberry! O+








SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.










Recent:



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Little_Dolls op 09-11-2012 11:01:02 ]
pi_119025036
Whahaaha, Hummer op (nou ja) dat stoeltje :D

quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 17:46 schreef tonja het volgende:
Loes kauwt graag op de oren van Harry :Y)

Gelukkig heeft Harry genoeg oor om op te kauwen ;)

Die foto van Hero vind ik ook erg mooi.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 9 november 2012 @ 19:16:06 #166
269689 crew  Viv
pi_119026890
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 november 2012 09:45 schreef Little_Dolls het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met meer daglicht zijn mijn foto's vaak scherper te krijgen. Veel DVDs heb je trouwens! :o
pi_119028192
Wat zitten er weer leuke foto's tussen, met die aparte oogkleur van Brutus, kat op gehaakte deken (misschien moet ik daar ook maar 'ns verder aan haken, hij valt hier nu ook al in de smaak :+) en dat roze stoeltje! :D _O- Wat zijn 't toch heerlijk eigenwijze beestjes O+

Hier 2 van m'n opvangkittentje wat ik sinds dinsdag heb. Of nou ja, kittentje... als je d'r van achter ziet lopen lijkt ze wel zwanger, wat 'n vreetbeertje O+


Een van mijn eigen katten was de dag erna al erg lief voor d'r, en met zulke poten is vasthouden voor een wasbeurt ook wel makkelijk :')
pi_119051978
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:44 schreef Holyme het volgende:
Wat zitten er weer leuke foto's tussen, met die aparte oogkleur van Brutus, kat op gehaakte deken (misschien moet ik daar ook maar 'ns verder aan haken, hij valt hier nu ook al in de smaak :+) en dat roze stoeltje! :D _O- Wat zijn 't toch heerlijk eigenwijze beestjes O+

Hier 2 van m'n opvangkittentje wat ik sinds dinsdag heb. Of nou ja, kittentje... als je d'r van achter ziet lopen lijkt ze wel zwanger, wat 'n vreetbeertje O+
[ afbeelding ]

Een van mijn eigen katten was de dag erna al erg lief voor d'r, en met zulke poten is vasthouden voor een wasbeurt ook wel makkelijk :')
[ afbeelding ]
awww, wat superschattig! de kat lag niet op een deken maar op een granny-stripe loungekussen, is nu echt haar favoriete plekje in huis O+
Kwak
pi_119052757
ik mag deze doos niet weggooien... het is nog steeds een groot succes. Ze spelen en hangen er nu al 3 weken mee en in.

Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_119052995
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 14:14 schreef Dottey het volgende:
ik mag deze doos niet weggooien... het is nog steeds een groot succes. Ze spelen en hangen er nu al 3 weken mee en in.

[ afbeelding ]
om diezelfde reden staat er al anderhalf jaar een doos hier onder de piano :')
pi_119053142
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 14:24 schreef Prego het volgende:

[..]

om diezelfde reden staat er al anderhalf jaar een doos hier onder de piano :')
tot nu toe heeft onze hond alle dozen gesloopt door er ook in te willen gaan liggen :') Maar met deze speelt hij ook zachtjes samen met de katten. Dus het is voorlopig een blijvertje.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_119058070
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 14:14 schreef Dottey het volgende:
ik mag deze doos niet weggooien... het is nog steeds een groot succes. Ze spelen en hangen er nu al 3 weken mee en in.

[ afbeelding ]
O+
pi_119077115
Eerbetoon aan onze poes Mickey, die 12 jaar en 4 maanden oud is geworden. We hebben haar afgelopen vrijdag moeten laten inslapen, na complicaties met haar longen. Ze was een kruising tussen een Britse Korthaar en een Devon Rex. Heel slim, net een clown en zeer aanwezig. En dan merk je dat je juist de "stoute dingen"zoals de kopstoot die ze gaf om je wakker te maken het meeste mist. :'(

  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 11 november 2012 @ 10:31:46 #174
269689 crew  Viv
pi_119077968
Sterkte Calastra -O-
Die foto dat ze met z'n tweetjes in een klein mandje zitten.. O+
pi_119079573
heel veel sterkte Calastra ;( :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')