Heerlijke foto'squote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:51 schreef Bengeltje het volgende:
Ff Lara reposten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo hoort het.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:12 schreef Magneet het volgende:
schaamteloos post ik mijn bijna sluitpost nog een keer
Oortje en snuitje :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hehe het is echt nog zondagochtend, ik zie die kat en denk die lijkt verdomd veel op een kat van vrienden van ons..... daarna viel het kwartje pas (toen las ik zn naam ook pas en jou nickname)quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:05 schreef ViviRAWRS het volgende:
Middagdutje gedaan op de bank, dat vond Kyran ook een goed idee.![]()
[ afbeelding ]
Haha die blik:" en als je me weg haalt, vreet ik je op"quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:05 schreef ViviRAWRS het volgende:
Middagdutje gedaan op de bank, dat vond Kyran ook een goed idee.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehe het is echt nog zondagochtend, ik zie die kat en denk die lijkt verdomd veel op een kat van vrienden van ons..... daarna viel het kwartje pas (toen las ik zn naam ook pas en jou nickname)
Blijft een mooie kat, die Kyran
Wat een leuk apart kleurtje/patroon heeft hijquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:17 schreef WinnieWana het volgende:
Brutus![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedanktquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:04 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
Wat een leuk apart kleurtje/patroon heeft hij
Hero is mooiquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:09 schreef Dragonberry het volgende:
Ik ben heel blij met deze foto van Hero![]()
[ afbeelding ]
En mijn andere fluffje
[ afbeelding ]
Owquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:40 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
BedanktTicked tabby heet het patroon heb ik mij laten vertellen. En hij is een zij
![]()
Hij grooit zo hardquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:09 schreef Dragonberry het volgende:
Ik ben heel blij met deze foto van Hero![]()
[ afbeelding ]
En mijn andere fluffje
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |