Valt nog mee, heb er net eentje gepeld.. Maar het ei ziet er wel wat gelig uit.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:27 schreef Apuleius het volgende:
Waarschijnlijk is het eigeel groen uitgeslagen.
Stinken ze, of is het te doen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Valt nog mee, heb er net eentje gepeld.. Maar het ei ziet er wel wat gelig uit.
Mja, ik heb ze ook maar weggegooid inderdaad. Nu moet ik wel weer naar de AH fietsen om nieuwe te halenquote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, ik heb ze ook maar weggegooid inderdaad. Nu moet ik wel weer naar de AH fietsen om nieuwe te halen
Dat was sowieso al de bedoeling, maar ze roken me toch wat te vreemd.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Je had er eiersalade van kunnen maken! In stukjes snijden, beetje mayo, curry en kerriepoeder of mosterd erdoor en klaar.
Dan heb je er goed aan gedaan. Eieren zijn gelukkig niet duur.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat was sowieso al de bedoeling, maar ze roken me toch wat te vreemd.
Weet je hoe dat komt?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dan heb je er goed aan gedaan. Eieren zijn gelukkig niet duur.
lekker gezelligquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Weet je hoe dat komt?
Door 35 kippen op een vierkante meter.
Gewoon eten, graag pics van je wc na het eten van je eitjesquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:25 schreef kwiwi het volgende:
Kwam er net achter dat ik vergeten was m'n eitjes van het vuur te halen, en inmiddels hebben ze zeker een uur liggen koken (het water was zelfs compleet verdampt).
Maar kan ik ze nu nog eten?
Ook biologische eieren zijn niet duur.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Weet je hoe dat komt?
Door 35 kippen op een vierkante meter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |