Dat is waar.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Een argument wat onderbouwd kan worden, wordt sneller aangenomen.
Zonder onderbouwing of bron kan iedereen wel van alles roeptoeteren.
Dat is zeker waar, ik wil ook niemand er van weerhouden bronnen te linken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Een argument wat onderbouwd kan worden, wordt sneller aangenomen.
Zonder onderbouwing of bron kan iedereen wel van alles roeptoeteren.
Dat is pertinent niet waar; er hebben stukken gestaan in bijvoorbeeld het AD en Panorama, en nota bene vandaag nog in de Volkskrant.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:38 schreef opgebaarde het volgende:
En al dat zogenaamde bewijs richting Demmink, staat wel op de welbekende websites die wel vaker samenzweringen ziet
Ja deze leugenaar had het woord "voornamelijk" moeten gebruiken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:44 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Dat is pertinent niet waar; er hebben stukken gestaan in bijvoorbeeld het AD en Panorama, en nota bene vandaag nog in de Volkskrant.
Waarom lieg jij daarover? Ben je eigenlijk wel geïnteresseerd in bewijs en bronnen?
En als je die hebt, wat ga je dan doen? Schrijf je Rutte of Opstelten dan een brief?
Natuurlijk, Bilderberg en de NWO zitten er achter.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:49 schreef opgebaarde het volgende:
En er is onderzoek gedaan naar Demmink en daar kwamen ze tot de conclusie dat er niet genoeg materiaal aanwezig is om verder te gaan naar een proces. Dus het is wel een enorm groot complot
Viel mij ook al op, die verkeerde namenquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
BTW: er staan wel wat fouten in het tweede artikel die ik had gepost. Jan Demmink moet uiteraard Joris Demmink zijn en Jan Rubinstein moet Robert Rubinstein zijn.
Je zou over de zaak Dutroux 3 houdingen kunnen aannemen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:38 schreef opgebaarde het volgende:
Dus niet alleen justitie beschermt Demmink maar ook de bekende media en ook de officier van justitie.
En die zaak Dutroux, weet je waarom het zo lang duurde? Ze wilde hem voor alles berechten wat hij verdient en daarom namen ze de maximale tijd (als het langer had geduurd, had hij niet voor de rechter kunnen komen) en het is niet gelukt
En al dat zogenaamde bewijs richting Demmink, staat wel op de welbekende websites die wel vaker samenzweringen ziet, de welbekende schrijfwijze en weinig onderbouwing. Tsja, noem mij naief
Vervloesem is geen getuige in de zaak Dutroux en kan dus geen verklaring afleggen zoals die 27 anderen. Hij kan alleen bewijsmateriaal verzamelen, waar het OM totaal niks mee doet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:59 schreef opgebaarde het volgende:
Maar waarom zijn 'ze' na 27 moorden vergeten om nummertje 28 Marcel Vervloesem ook even de mond te snoeren?
Het bewijsmateriaal van een hoop andere zaken dan Dutroux ook.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:04 schreef opgebaarde het volgende:
Aha dus hij heeft al het bewijsmateriaal weggegeven en dat is verdwenen. Ja logisch, hij is een gigantisch complot op het spoor en vergeet een paar minuten dat het een gigantisch complot is
Weeral een onzinnig argument, een leugen zelfs.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:14 schreef Copycat het volgende:
Vervloesem, die in de bak zit voor kindermisbruik?
Of is dat ook part of the conspiracy?
Jij bent helemaal niet kritisch. Jij bent ronduit partijdigquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:14 schreef opgebaarde het volgende:
En al die zogenaamde feiten, als we/ik die niet kritisch mogen benaderen maar zelfs met een bepaalde bril op moeten bekijken dan heb je gelijk en is het beter dat ik oprot.
Ah also alsoquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:20 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niet kritisch. Jij bent ronduit partijdig
Mensen met normen en waarden trollen niet over pedofiliezaken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah also also
Wat is mijn favoriete kleur en waar houd ik van naast hobby's en trollen?
Aha dus je bent voor openheid en een eerlijk proces maar zodra je je mening moet onderbouwen, je argument moet verdedigen of met bronnen moet komen, dan gaat het te ver en is de ander aan het trollen en kom je met deze belachelijke ad hominem. Kinderachtig hoorquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:23 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Mensen met normen en waarden trollen niet over pedofiliezaken.
Ik veronderstel dat iedereen hier beschaafd genoeg is om dat te weten, maar ik kom tot de pijnlijke vaststelling dat al die verknoeide kinderlevens geen mens interesseren
Heb je een bron (bijvoorbeeld onderzoeksrapport) die de inhoudelijke zaken uit dat onderzoek naar voren brengt?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:49 schreef opgebaarde het volgende:
En er is onderzoek gedaan naar Demmink en daar kwamen ze tot de conclusie dat er niet genoeg materiaal aanwezig is om verder te gaan naar een proces.
Is nu al de derde keer dat ik om dit bewijs vraag..... Dus kom maar op!quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:56 schreef Topgozer1 het volgende:
Het is bewezen dat er in de zaak Dutroux 27 ooggetuigen zijn vermoord, binnen 24 uur nadat ze contact hadden opgenomen met de politie.
Wauw, ik vraag me af wanneer het artikel over deze misstanden in België op de voorpagina van elke krant in Europa gaat verschijnen?quote:Het is bewezen dat er in de zaak Dutroux 27 ooggetuigen zijn vermoord, binnen 24 uur nadat ze contact hadden opgenomen met de politie. Dat is testbaar en staat niet open voor discussie, het is zo.
Ik heb je bewijs al 12 keer gegeven. Man toch.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:53 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Is nu al de derde keer dat ik om dit bewijs vraag..... Dus kom maar op!
Maar wat is het bewijs dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:47 schreef Topgozer1 het volgende:
Ik heb je bewijs al 12 keer gegeven. Man toch.
Ik heb de namen genoemd en ik heb een Duitse documentaire (ZDF) gelinkt waarin men zelfs naar de begraafplaatsen van die mensen gaat, en alle familieleden interviewt over hun dood. Van AL die getuigen. Als er ook maar 1 leugen in die documentaire staat kan ZDF de boeken sluiten. Maar goed, voor al die achterlijke beunhazen hier is ook dat blijkbaar geen bewijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |