Ik zal nooit beweren dat het interview " de waarheid " is. Dat zou zelfs strafbaar zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 07:40 schreef DroogDok het volgende:
[..]
“Joris Demmink misbruikte kinderen samen met prins Claus in de kelder van Frits Salomonson”
Die titel alleen al.....
Verder geeft de schrijver van het stuk aan ten tijde van het vermeende misbruik 14 of 15 te zijn geweest, dat kan ik met de beste wil van de wereld geen pedofilie noemen.
Je vraagt naar een bron die voorzien wordt door media die in de greep ligt van het openbaar ministerie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 07:41 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Kan hier het filmpje niet kijken en bedoelde ook meer een bron als een site van een krant of andere nieuwsbron.
Je zult me nooit horen zeggen dat Claus een pedo is. Dat zou laag zijn zonder enig bewijs.quote:Op woensdag 19 juni 2013 07:47 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Dat Claus-verhaal vind ik ook niet helemaal netjes trouwens. Hij kan zich niet meer verdedigen, ook de AIVD of koninklijke familie gaan hier niet op reageren, dus iedereen kan wel van alles beweren.
Het verhaal rammelt ook een beetje en gaat van gek naar gekker. Eerst zou Claus homo zijn, dan heeft hij een buitenechtelijk kind verwekt en vervolgens is hij ineens een pedo.
Kunnen jullie Joris-Demmink-affaire-gekkies nou niet voor één keer een heel topic lang jezelf niet oneindig belachelijk maken afgezien van de OP?quote:Op woensdag 19 juni 2013 07:51 schreef Topgozer1 het volgende:
En de link van homobars naar seks met jonge jongetjes is snel gelegd.
Het is bekend dat 1 uit 5 van de volwassenen in NL ooit misbruikt is. Voor mij toch iets dat van groot maatschappelijk belang is. Voor jou blijkbaar niet. Ik denk dat jij en ik andere normen en waarden hebben meegekregen toen we zijn opgegroeidquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:10 schreef Deshain het volgende:
[..]
Kunnen jullie Joris-Demmink-affaire-gekkies nou niet voor één keer een heel topic lang jezelf niet oneindig belachelijk maken afgezien van de OP?
Maar waarom dan de link homobars - seks met jonge jongetjes?quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:17 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Het is bekend dat 1 uit 5 van de volwassenen in NL ooit misbruikt is. Voor mij toch iets dat van groot maatschappelijk belang is. Voor jou blijkbaar niet. Ik denk dat jij en ik andere normen en waarden hebben meegekregen toen we zijn opgegroeid
Ja idd, ga nog even door met jezelf belachelijk maken..quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:17 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Het is bekend dat 1 uit 5 van de volwassenen in NL ooit misbruikt is. Voor mij toch iets dat van groot maatschappelijk belang is. Voor jou blijkbaar niet.
Inderdaad.quote:Ik denk dat jij en ik andere normen en waarden hebben meegekregen toen we zijn opgegroeid
Ik duid erop dat in die beruchte bar in Amsterdam ook minderjarige jongetjes werden geleverd, en dat het daardoor een kleine stap was. Die handel was er via die Engelsman Warwick Spinks die connecties had met Demmink en Dutroux http://vrritti.com/2012/1(...)n-uk-warwick-spinks/quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:23 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Maar waarom dan de link homobars - seks met jonge jongetjes?
Alsof pedofilie onder homo's meer voor zou komen dan onder hetero's.....
Ik ben gefascineerd door je keuze van post icon. Kennelijk vind jij het ook allemaal een grote grap!quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:17 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Het is bekend dat 1 uit 5 van de volwassenen in NL ooit misbruikt is. Voor mij toch iets dat van groot maatschappelijk belang is. Voor jou blijkbaar niet. Ik denk dat jij en ik andere normen en waarden hebben meegekregen toen we zijn opgegroeid
Ik druk mijn bezorgdheid uit over misbruik van kinderen en corruptie. Ik vraag alleen maar om kritisch naar feiten te kijken en wat je krijgt is dat iemand zegt dat ik me hierdoor belachelijk maak, en iemand anders die een probleem maakt van mijn post icon. Ik vind het erg treurig.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben gefascineerd door je keuze van post icon. Kennelijk vind jij het ook allemaal een grote grap!
Die lag er maar een beetje bij.quote:
Je verwacht toch niet dat iemand met een normale intelligentie serieus ingaat op die bak onzin in de OP?quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:39 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Ik druk mijn bezorgdheid uit over misbruik van kinderen en corruptie. Ik vraag alleen maar om kritisch naar feiten te kijken en wat je krijgt is dat iemand zegt dat ik me hierdoor belachelijk maak, en iemand anders die een probleem maakt van mijn post icon. Ik vind het erg treurig.
Iemand anders die het topic draait naar mijn zogezegd probleem met homo's dat ik niet heb.
Mij maakt het echt niet uit wat jullie van mij vinden. Ik zou gewoon graag willen dat mensen de waarheid weten. Regina Louf werd voor gek verklaard, maar kon wel exact aantonen waar een vermiste meisje gedumpt lag na een satanistisch ritueel. Hoe ze vermoord werd en hoe ze haar hadden vastgebonden. Alle details kloppen en zei ze dat er machtige politici bij waren. Maar ze werd gek verklaard, einde verhaal.
Ik vind het heel erg. Ik ga me niet meer verder opjagen in wat jij van mijn icoon vindt.
Zoek het maar uit
Zal best dat alle details klopten, maar dat maakt een bewering over de aanwezigheid van machtige politici niet per definitie waar.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:39 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Ik druk mijn bezorgdheid uit over misbruik van kinderen en corruptie. Ik vraag alleen maar om kritisch naar feiten te kijken en wat je krijgt is dat iemand zegt dat ik me hierdoor belachelijk maak, en iemand anders die een probleem maakt van mijn post icon. Ik vind het erg treurig.
Iemand anders die het topic draait naar mijn zogezegd probleem met homo's dat ik niet heb.
Mij maakt het echt niet uit wat jullie van mij vinden. Ik zou gewoon graag willen dat mensen de waarheid weten. Regina Louf werd voor gek verklaard, maar kon wel exact aantonen waar een vermiste meisje gedumpt lag na een satanistisch ritueel. Hoe ze vermoord werd en hoe ze haar hadden vastgebonden. Alle details kloppen en zei ze dat er machtige politici bij waren. Maar ze werd gek verklaard, einde verhaal.
Ik vind het heel erg. Ik ga me niet meer verder opjagen in wat jij van mijn icoon vindt.
Zoek het maar uit
quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:39 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
http://www.nieuwsblad.be/(...)leid=HNO19022004_029quote:De auteurs van het eindverslag over X1 vatten het zo samen. ,,We constateren dat Regina Louf voor september '96 nooit iets over dergelijke feiten gezegd heeft. Ze heeft tijdens het hele onderzoek op geen enkel moment spontaan ook maar het minste concreet en onweerlegbaar element geleverd dat er zou kunnen op wijzen dat de daders en slachtoffers die zij noemt aanwezig zouden kunnen geweest zijn op de plaatsen en de tijdstippen die zij beschrijft. Uit verhoren en onderzoek ter plaatse blijkt dat een groot deel van de feiten die ze vertelt onmogelijk, onwaarschijnlijk, oncontroleerbaar en met elkaar in tegenspraak zijn.'' Ook een zoektocht samen met Regina Louf langsheen villa's, kastelen en maneges waar die feiten volgens haar plaatsvonden, levert niets op. De beschrijving die ze geeft van de plaatsen blijkt niet te kloppen.
Na het eindverslag van juni '98 gebeurde zo goed als niets meer in het dossier. Justitie ondernam wel nog een poging om Regina Louf medisch te laten onderzoeken, onder meer om na te gaan of ze vier keer zwanger kan geweest zijn in haar jeugd. Zijzelf heeft een dergelijk onderzoek echter altijd geweigerd. Ze heeft ook altijd geweigerd om zich door de nieuwe speurdersploeg te laten ondervragen.
Het enige in de hele OP dat niet officieel is vastgesteld, is de bewering rond Claus. Dat ligt open.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je verwacht toch niet dat iemand met een normale intelligentie serieus ingaat op die bak onzin in de OP?
Je vergist je weer.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:59 schreef Topgozer1 het volgende:
Op FOK hebben ze een negeer - button als ik me niet vergis
Wat je hier citeert is wat de media over Regina Louf publiceerde. Men wilde haar afschilderen als een leugenares.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[..]
http://www.nieuwsblad.be/(...)leid=HNO19022004_029
Maar YouTube is een vrijgevochten medium.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:04 schreef Topgozer1 het volgende:
Ze liegt niet, maar ze wordt via politiek en media buiten spel gezet. Kranten en televisie zijn een tool die door machtige mensen worden beinvloed. Maar feiten kun je niet veranderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |