abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127974893
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 07:40 schreef DroogDok het volgende:

[..]

“Joris Demmink misbruikte kinderen samen met prins Claus in de kelder van Frits Salomonson”

Die titel alleen al.....

Verder geeft de schrijver van het stuk aan ten tijde van het vermeende misbruik 14 of 15 te zijn geweest, dat kan ik met de beste wil van de wereld geen pedofilie noemen.

Ik zal nooit beweren dat het interview " de waarheid " is. Dat zou zelfs strafbaar zijn.
Maar ik denk er wel het mijne van. Het OM is vakkundig genoeg om bewijsmateriaal te doen verdwijnen. Dat gebeurt in België en NL al jaren. Zelfs een paar weken geleden nog toen de groep Morkhoven essentieel bewijs inleverde bij het koningshuis. Om mysterieuze redenen verdween het materiaal. Omdat het koningshuis er zelf in zit, denk ik zo

Niemand heeft er belangen bij om prins Claus zomaar te noemen. Prins Claus is volgens vele bronnen op internet ook gezien in homobars. En de link van homobars naar seks met jonge jongetjes is snel gelegd.

Er is een connectie tussen homobars in Amsterdam en een gestoorde Engelsman genaamd Warwick Spinks, die kinderen uit arme landen doorsluisde naar NL om er SM videos mee te maken ter waarde van 5000 dollar en meer. Weer is er een connectie met Dutroux en Demmink en er zijn bewijzen van http://vrritti.com/2012/1(...)n-uk-warwick-spinks/
pi_127974931
Hoe hoger je komt, hoe rotter het wordt.
pi_127974937
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 07:41 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Kan hier het filmpje niet kijken en bedoelde ook meer een bron als een site van een krant of andere nieuwsbron.
Je vraagt naar een bron die voorzien wordt door media die in de greep ligt van het openbaar ministerie.
Men dreigt meteen met ontslagen en sancties als een journalist dat publiceert, of een tv zender het uitzendt. Vandaar dat het nooit in Belgie op tv kwam.

Die youtube video is geen amateuristisch filmpje. Het is een opname van de documentaire op de Duitse tv. In Duitsland zijn ze aansprakelijk als er leugens in die video staan. Het zijn echt alleen maar feiten en als je op internet zoekt naar al die namen zul je het zelfde bevestigd vinden

De zaak Dutroux is door corruptie beëindigd. 27 mensen vermoorden binnen no time kan niet gedaan zijn door een paar mensen. Daar is een hele criminele organisatie voor nodig die blijkbaar banden heeft met de politie. Misschien wel de maffia. Noem me gerust een overdrijver maar ik zie niet hoe het anders kan
pi_127974966
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 07:47 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Dat Claus-verhaal vind ik ook niet helemaal netjes trouwens. Hij kan zich niet meer verdedigen, ook de AIVD of koninklijke familie gaan hier niet op reageren, dus iedereen kan wel van alles beweren.

Het verhaal rammelt ook een beetje en gaat van gek naar gekker. Eerst zou Claus homo zijn, dan heeft hij een buitenechtelijk kind verwekt en vervolgens is hij ineens een pedo.
Je zult me nooit horen zeggen dat Claus een pedo is. Dat zou laag zijn zonder enig bewijs.
Wat ik wel weet is dat er bewijs is dat Demmink een pedofiel is, dat is in heel veel landen op videobanden aangetoond.

Wat ik heel raar vind, is dat het OM zo ver gaat om een gevaarlijke pedofiel jaren lang te beschermen. Welk ander argument dan afpersing maakt dat iemand als Demmink al die jaren aan de top van justitie stond. Wist hij iets? Ik kan geen enkele andere reden bedenken

Dat Clausverhaal zet me aan het denken. Al veroordeel ik niemand zonder bewijs.
Maar ik wil dat mensen er over nadenken en dat op zijn minst Demmink een terechte straf krijgt

Die man is pervers en levensgevaarlijk. Hij heeft al zo veel levens verknoeid
pi_127975090
quote:
10s.gif Op woensdag 19 juni 2013 07:51 schreef Topgozer1 het volgende:
En de link van homobars naar seks met jonge jongetjes is snel gelegd.
Kunnen jullie Joris-Demmink-affaire-gekkies nou niet voor één keer een heel topic lang jezelf niet oneindig belachelijk maken afgezien van de OP?
pi_127975173
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 08:10 schreef Deshain het volgende:

[..]

Kunnen jullie Joris-Demmink-affaire-gekkies nou niet voor één keer een heel topic lang jezelf niet oneindig belachelijk maken afgezien van de OP?
Het is bekend dat 1 uit 5 van de volwassenen in NL ooit misbruikt is. Voor mij toch iets dat van groot maatschappelijk belang is. Voor jou blijkbaar niet. Ik denk dat jij en ik andere normen en waarden hebben meegekregen toen we zijn opgegroeid
  woensdag 19 juni 2013 @ 08:23:31 #232
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_127975247
quote:
10s.gif Op woensdag 19 juni 2013 08:17 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Het is bekend dat 1 uit 5 van de volwassenen in NL ooit misbruikt is. Voor mij toch iets dat van groot maatschappelijk belang is. Voor jou blijkbaar niet. Ik denk dat jij en ik andere normen en waarden hebben meegekregen toen we zijn opgegroeid
Maar waarom dan de link homobars - seks met jonge jongetjes?

Alsof pedofilie onder homo's meer voor zou komen dan onder hetero's.....
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_127975262
quote:

[..]

Het is bekend dat 1 uit 5 van de volwassenen in NL ooit misbruikt is. Voor mij toch iets dat van groot maatschappelijk belang is. Voor jou blijkbaar niet.
Ja idd, ga nog even door met jezelf belachelijk maken..
quote:
Ik denk dat jij en ik andere normen en waarden hebben meegekregen toen we zijn opgegroeid
Inderdaad.

ík heb meegekregen dat homoseksualiteit gewoon een geaardheid is en geen afwijking is waarvan het een klein stapje is naar seksueel misbruik van kinderen.
pi_127975360
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 08:23 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Maar waarom dan de link homobars - seks met jonge jongetjes?

Alsof pedofilie onder homo's meer voor zou komen dan onder hetero's.....
Ik duid erop dat in die beruchte bar in Amsterdam ook minderjarige jongetjes werden geleverd, en dat het daardoor een kleine stap was. Die handel was er via die Engelsman Warwick Spinks die connecties had met Demmink en Dutroux http://vrritti.com/2012/1(...)n-uk-warwick-spinks/

Dadelijk word ik hier nog afgeschilderd als een homo hater. Dat ben ik niet, voor alle duidelijkheid.
Laten we wel neutraal blijven
  woensdag 19 juni 2013 @ 08:31:56 #235
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_127975365
quote:

[..]

Ik ben gefascineerd door je keuze van post icon. Kennelijk vind jij het ook allemaal een grote grap!
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 19 juni 2013 @ 08:34:13 #236
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127975396
Was er geen ruimte meer over bij Kat en consorten?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_127975461
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 08:31 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik ben gefascineerd door je keuze van post icon. Kennelijk vind jij het ook allemaal een grote grap!
Ik druk mijn bezorgdheid uit over misbruik van kinderen en corruptie. Ik vraag alleen maar om kritisch naar feiten te kijken en wat je krijgt is dat iemand zegt dat ik me hierdoor belachelijk maak, en iemand anders die een probleem maakt van mijn post icon. Ik vind het erg treurig.
Iemand anders die het topic draait naar mijn zogezegd probleem met homo's dat ik niet heb.

Mij maakt het echt niet uit wat jullie van mij vinden. Ik zou gewoon graag willen dat mensen de waarheid weten. Regina Louf werd voor gek verklaard, maar kon wel exact aantonen waar een vermiste meisje gedumpt lag na een satanistisch ritueel. Hoe ze vermoord werd en hoe ze haar hadden vastgebonden. Alle details kloppen en zei ze dat er machtige politici bij waren. Maar ze werd gek verklaard, einde verhaal.

Ik vind het heel erg. Ik ga me niet meer verder opjagen in wat jij van mijn icoon vindt.
Zoek het maar uit
  woensdag 19 juni 2013 @ 08:40:18 #238
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127975475
En welke rol speelde Friso ook weer?
En hoe zit de moord op Vaatstra echt in elkaar?
pi_127975512
quote:
5s.gif Op woensdag 19 juni 2013 08:40 schreef Copycat het volgende:
En welke rol speelde Friso ook weer?
Die lag er maar een beetje bij.
Het mag geen naam hebben wat die deed. Het was met hem maar een beetje een dode boel
  woensdag 19 juni 2013 @ 08:42:32 #240
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_127975515
quote:
10s.gif Op woensdag 19 juni 2013 08:39 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Ik druk mijn bezorgdheid uit over misbruik van kinderen en corruptie. Ik vraag alleen maar om kritisch naar feiten te kijken en wat je krijgt is dat iemand zegt dat ik me hierdoor belachelijk maak, en iemand anders die een probleem maakt van mijn post icon. Ik vind het erg treurig.
Iemand anders die het topic draait naar mijn zogezegd probleem met homo's dat ik niet heb.

Mij maakt het echt niet uit wat jullie van mij vinden. Ik zou gewoon graag willen dat mensen de waarheid weten. Regina Louf werd voor gek verklaard, maar kon wel exact aantonen waar een vermiste meisje gedumpt lag na een satanistisch ritueel. Hoe ze vermoord werd en hoe ze haar hadden vastgebonden. Alle details kloppen en zei ze dat er machtige politici bij waren. Maar ze werd gek verklaard, einde verhaal.

Ik vind het heel erg. Ik ga me niet meer verder opjagen in wat jij van mijn icoon vindt.
Zoek het maar uit
Je verwacht toch niet dat iemand met een normale intelligentie serieus ingaat op die bak onzin in de OP?
  woensdag 19 juni 2013 @ 08:44:08 #241
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_127975540
quote:

[..]

Zoek het maar uit
Zal best dat alle details klopten, maar dat maakt een bewering over de aanwezigheid van machtige politici niet per definitie waar.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  woensdag 19 juni 2013 @ 08:47:13 #242
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_127975593
quote:

[..]

quote:
De auteurs van het eindverslag over X1 vatten het zo samen. ,,We constateren dat Regina Louf voor september '96 nooit iets over dergelijke feiten gezegd heeft. Ze heeft tijdens het hele onderzoek op geen enkel moment spontaan ook maar het minste concreet en onweerlegbaar element geleverd dat er zou kunnen op wijzen dat de daders en slachtoffers die zij noemt aanwezig zouden kunnen geweest zijn op de plaatsen en de tijdstippen die zij beschrijft. Uit verhoren en onderzoek ter plaatse blijkt dat een groot deel van de feiten die ze vertelt onmogelijk, onwaarschijnlijk, oncontroleerbaar en met elkaar in tegenspraak zijn.'' Ook een zoektocht samen met Regina Louf langsheen villa's, kastelen en maneges waar die feiten volgens haar plaatsvonden, levert niets op. De beschrijving die ze geeft van de plaatsen blijkt niet te kloppen.

Na het eindverslag van juni '98 gebeurde zo goed als niets meer in het dossier. Justitie ondernam wel nog een poging om Regina Louf medisch te laten onderzoeken, onder meer om na te gaan of ze vier keer zwanger kan geweest zijn in haar jeugd. Zijzelf heeft een dergelijk onderzoek echter altijd geweigerd. Ze heeft ook altijd geweigerd om zich door de nieuwe speurdersploeg te laten ondervragen.
http://www.nieuwsblad.be/(...)leid=HNO19022004_029
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_127975838
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 08:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je verwacht toch niet dat iemand met een normale intelligentie serieus ingaat op die bak onzin in de OP?
Het enige in de hele OP dat niet officieel is vastgesteld, is de bewering rond Claus. Dat ligt open.
Voor de rest zijn het allemaal pure feiten.

Het is erg onbeschoft om de dood van 27 ooggetuigen, die ondertussen begraven liggen in België en die familieleden achterlaten, te omschrijven als " een bak onzin "

Kijk Lienekien. Ik trek mijn eigen intelligentie niet in twijfel. Wat ik over die van jou denk zal ik maar voor mezelf houden. Noem me gerust een idioot.
Ik ben geboeid door een zaak die door politieke krachten is stopgezet.

De zaak Demmink is overgeheveld naar Washington, omdat ze in Amerika totaal geen vertrouwen hebben in het gerecht in Nederland. Die hoorzitting van 2 uur lang staat inmiddels ook gewoon op youtube. 3 topmensen in de VS hebben een officiële brief naar de Europese Unie geschreven om hun woede tegenover Nederland te uiten

Je vindt dit vast ook onzin. Er is niks mis met het Nederlandse gerecht.. En Joris Demmink is geen pedofiel. Er is geen netwerk.. Al die kinderen liegen en de videobanden waar hij op staat zijn allemaal nep.. Kom op zeg. Lager dan dat kun je echt niet vallen

Ik stoor me enorm aan jou onverschilligheid, maar ik ga me er op internet niet meer over uitspreken.
Op FOK hebben ze een negeer - button als ik me niet vergis
  woensdag 19 juni 2013 @ 09:01:12 #244
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_127975869
:D
pi_127975920
quote:
10s.gif Op woensdag 19 juni 2013 08:59 schreef Topgozer1 het volgende:
Op FOK hebben ze een negeer - button als ik me niet vergis
Je vergist je weer.
Dus als je stopt met posten dan kunnen wij je makkelijker negeren.
Bedankt alvast
  woensdag 19 juni 2013 @ 09:03:45 #246
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127975921
In Washington zijn er, op aanvraag van de complotdenkers, drie no-knows mee aan de slag gegaan, helemaal geen vooraanstaande lui. Ken de echte feiten.
pi_127975930
quote:
Wat je hier citeert is wat de media over Regina Louf publiceerde. Men wilde haar afschilderen als een leugenares.

Als je kritisch bent, hoe verklaar jij dan dat Regina Louf als enige details wist van de moord op Christine van Hees in het midden van de jaren 80? Onderzoekers in Belgie wisten niet of ze haar serieus moesten nemen. Maar ze kon wel als enige precies aantonen hoe een lijk was gedumpt, waar het lag en wat er gebeurd was. Een bewijs van haar aanwezigheid daar

Ze liegt niet, maar ze wordt via politiek en media buiten spel gezet. Kranten en televisie zijn een tool die door machtige mensen worden beinvloed. Maar feiten kun je niet veranderen

En als Regina Louf loog over al die hooggeplaatsten, waarom heeft geen enkele ervan dan ooit een proces tegen haar aangespannen? Omdat ze bang waren voor een onderzoek waarin de waarheid aan het licht kwam
pi_127975966
/

[ Bericht 99% gewijzigd door Topgozer1 op 19-06-2013 09:06:03 ]
pi_127975972
Link naar die video van die Amerikaanse hoorzitting...
  woensdag 19 juni 2013 @ 09:06:50 #250
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127975992
quote:
10s.gif Op woensdag 19 juni 2013 09:04 schreef Topgozer1 het volgende:

Ze liegt niet, maar ze wordt via politiek en media buiten spel gezet. Kranten en televisie zijn een tool die door machtige mensen worden beinvloed. Maar feiten kun je niet veranderen

Maar YouTube is een vrijgevochten medium.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')