Gigabit ethernetpoort en mogelijkheid tot WiFi-ontvanger via USB.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:43 schreef Renesite het volgende:
Dus een externe mediaplayer met een dvdspeler erin. Maar ook wifi/internet?
Ik heb geen idee of je er audio mee kan rippen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:48 schreef The_Goeiste het volgende:
Kun je met de DVD-RW ook audio en dvd rippen?
Hoe oud is hij en zit er nog garantie op?
Er zijn zelfs speciale wifi kaartjes voor inbouw beschikbaar, maar heb altijd meer vertrouwen in bekabeld zeker als je denkt aan streamen van een NAS ed.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:46 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Gigabit ethernetpoort en mogelijkheid tot WiFi-ontvanger via USB.
Zijn fijne mediaspelers, en met grote schijf en DVD/blueray-speler ben je helemaal compleet.
Nee, er zit geen tuner in dus dat lijkt me aardig onmogelijk...quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:57 schreef Elvander het volgende:
Kun je ook tv-programma's opnemen zoals met een hd-dvd recorder?
Maakt niet uit vragen staat vrij...quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:23 schreef Elvander het volgende:
Hhmm natuurlijk, dit had ik zelf kunnen bedenken.
Ik heb echt geen idee doe maar een bod...quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:40 schreef Dubbel_Fristie het volgende:
Wat is de vraagprijs zonder HD & DVD ??
Bod genoteerd maar aan de lage kantquote:
Ik heb geen idee wat de rede is, misschien omdat ze goed werken?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Waarom zijn deze dingen zo duur? Vergeleken met andere mediaspelers is 300+ eur behoorlijk aan de prijs?
HDD is al ouderquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:42 schreef die_laane het volgende:
Ik bied 25 euro incl verzenden voor de losse hdd, dan kun je die c300 zelf verkopen aan Dubbel_Fristie
Ik neem aan dat de hdd net zo oud is als de c300?
Zonder HDD en DVD mag die weg voor ¤310quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:40 schreef Dubbel_Fristie het volgende:
Wat is de vraagprijs zonder HD & DVD ??
sorry,quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:56 schreef very het volgende:
Ik bied 250 voor enkel de popcorn, dus zonder de dvd-rw + hdd
Dan wacht ik het nog even af.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:13 schreef MikeGSM het volgende:
[..]
sorry,
maar daar gaat hij niet voor weg
Mike
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |