abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_346658
Het is al vaker ter sprake gekomen dat het natuurlijk een vreemde zaak is dat SBS6 het heeft aangedurft om De Bus gelijk met Big Brother op het scherm te zetten.
De kijkcijfers van De Bus waren nog enigzins redelijk (maar niet best) maar afgelopen donderdag bij het begin van BB dook het naar beneden. Ook de Bus sites op internet vertonen een dalende lijn met bezoekers sinds donderdag, en dat zal voor de officiele site van de bus (www.debus.sbsnet.nl) niet anders zijn.

Op het onderstaande grafiekje zijn de cijfers te zien van De Bus tot nu toe.
Big Brother scoorde met de kick-off ruim 1 miljoen kijkers. Duidelijk is te zien dat De Bus die dag nog maar 275.000 kijkers haalde. Nog dramatischer waren de cijfers van de nacht herhaling van De Bus. Normaal kijken er zo'n 200.000 mensen , donderdag nog maar 85.000.
Ik zal de komende tijd de kijkcijfers van Big Brother en De Bus eens in de gaten houden. Ben benieuwd.

grafiekje is gemaakt door Joost

R@b

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_346663
En in belgie ?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 18 september 2000 @ 02:41:10 #3
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_346680
de Bus sterft een zachte dood...

Rust zacht.

You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_346730
R.I.P
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 september 2000 @ 12:51:42 #5
862 Arcee
Look closer
pi_348918
BB had gister 575.000 kijkers en DB 345.000. Dat verschil vind ik nog niet eens zo héél erg groot. Het is in ieder geval veel minder dan je op basis van bijvoorbeeld het verschil in populariteit van de beide Fok!forums zou mogen verwachten.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_348938
Tijdens BB1 is ook al gebleken dat het Fok!Forum niet representatief is voor het Nederlandse kijk- en stemgedrag.

Dat de Bus hier niet scoort hoeft dus niet te betekenen dat het op TV niet scoort.
Niet dat het wel scoort, maar dat bedoel ik niet, of wel .

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 september 2000 @ 13:21:53 #7
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_348958
er is al een topic
BB2 vs de bus 2
http://www.fokforum.nl/showtopic/16526

deze wordt ivm de overzichtelijkheid gesloten

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')