Ey sahbi liep jij net voorbij me in de lange hal tussen jaarbeursplein en utrecht centraal ? Opeens vloog je voorbij mn zicht, ik had haastquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:48 schreef Ezell het volgende:
O, dan blijkt dat iemand hier in huis een reservehuissleutel heeft... Einde panisch gedag.![]()
Ja, klopt. Ik dacht al dat ik jou zag! Ik keek nog om het even zeker te weten, maar toen was je foetsie in de mensenmassa.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ey sahbi liep jij net voorbij me in de lange hal tussen jaarbeursplein en utrecht centraal ? Opeens vloog je voorbij mn zicht, ik had haast
Aahh fuck menquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik dacht al dat ik jou zag! Ik keek nog om het even zeker te weten, maar toen was je foetsie in de mensenmassa.
Op een manier loop ik daar vaak tegen de orkaan in. Niet handig...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Aahh fuck menhad je wel een boks willen geven eigenlijk. Maar het ging te snel allemaal en mn.bus vertrok over 2 minuten dus ik liep tussen de mensen door als een hazenwind hond in een orkaan met wind mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |