SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
wietparkiet - meiden van onder de 16 kijk uit voor Danger.mouse
2Happy4U - ik eet graag rauw eendenvlees
Oceanview - hallo hoe werkt dit
Ro-ald - Lobi voor jullie allemaal
Danger.Mouse - Hoe dichter bij de nul
Flippiee - C.Ronaldo
Beach - schapen neuken is fijn
Dientje12 - Als bliksem kon toeslaan op commando HOH dan wist ik het wel!
Snowbells - allemaal hete donders in deze SC.
Roald -![]()
wiiparkiet - Heatseeker is cuwtie
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2012 22:08:26 ]
wat als ik zeg knop nieuw topic komt er dan iets opdagenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
wou je net wat vragen maarja, te laat tis over inderdaad..
Ja, maar google heeft geen recente beeldenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:32 schreef coban het volgende:
[..]
wat als ik zeg knop nieuw topic komt er dan iets opdagen
viese hatersquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar google heeft geen recente beelden
vieze bureaucratisten nu kan ik het bericht niet verspreiden
ja, want ze hebben op de a4 zon traject controle gezet bij een tunnel, dus alle vrachtwagens die harder naar beneden rollen dan 80 worden bekeurd.quote:
Tfoeeeeee ik ga gwn keertje met auto 140 langsrijden terwijl jij 80 moet hahquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja, want ze hebben op de a4 zon traject controle gezet bij een tunnel, dus alle vrachtwagens die harder naar beneden rollen dan 80 worden bekeurd.
Vieze kapitalisten, zo innen ze natuurlijk miljoenen in paar jaar..
ja want je kan toch niet betalen tochquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:35 schreef coban het volgende:
[..]
Tfoeeeeee ik ga gwn keertje met auto 140 langsrijden terwijl jij 80 moet hah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sry was het jouw idee?quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja want je kan toch niet betalen toch![]()
jatoch?
Ja gwn wegrijden snel in mijn 40kmperuurkarretjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
bestaat die nog?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:36 schreef coban het volgende:
[..]
Sry was het jouw idee?
Dalando en bbq hadden het wel leuker gedaan met udowu site hoorrrr
Tsja niemand blijkt vrijwillig als onderdaan te willen werken dus een beetje vertraging op het momentquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:38 schreef Dientje12 het volgende:
moet over 2 jaar nu niet 1 jaar zijn?
lullig vraagje maar hoe ver ben je met cobanland?
Dit gaat falen, net als jouw geboortequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:39 schreef coban het volgende:
[..]
Tsja niemand blijkt vrijwillig als onderdaan te willen werken dus een beetje vertraging op het moment
Apply cold water to burned areaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dit gaat falen, net als jouw geboorte
Dientje kwam op het idee voor een gastenboekquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:45 schreef Heatseeker het volgende:
Ik heb iets gemist met een gastenboek kan iemand mij een ultra korte samenvatting geven.
Ah ok, en dat was een soort van tc zonder cam ofzo?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dientje kwam op het idee voor een gastenboek
nah hij wou gewoon iets nieuws ofzoquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:47 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ah ok, en dat was een soort van tc zonder cam ofzo?
ik zette het er gewoon inquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nah hij wou gewoon iets nieuws ofzo
kom ts3 battiequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:53 schreef wietkanarie het volgende:
[..]
Ga terug in je tripplehead setup rotjong
gr gr.quote:'Nicki Minaj en Mariah Carey ruziën voor kijkcijfers'
De ruzie tussen Mariah Carey en Nicki Minaj in American Idol is verzonnen om de kijkcijfers omhoog te krijgen.
Dat denkt oud-jurylid Steven Tyler.
De afgelopen week stond de muzikale talentenjacht in het teken van het conflict tussen de twee. Minaj zou de arrogantie van Carey zat zijn en gedreigd hebben haar neer te schieten. Daarop zou de zangeres extra beveiliging hebben ingehuurd. Minaj ontkent via Twitter in alle toonaarden.
Tyler laat zich niet in de luren leggen door het programma waar hij zelf onderdeel van uitmaakte. "Natuurlijk is het nep", zegt de Aerosmith-frontman tegen OK! Magazine. "Wat denk je zelf?"
Tyler is trouwens niet van plan om ooit nog terug te keren bij American Idol. "Ik kom nooit meer terug."
Ik zie ze eigenlijk nooit actiefquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alsof de rooien tijd hebben voor dit soort onzin__
K spot bruels welleens in BUG en Danny in FB maar daar houd het ook echt mee opquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zie ze eigenlijk nooit actiefAlleen Yvo af en toe.
Yvo maakt ook weleens kut topics aanquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
K spot bruels welleens in BUG en Danny in FB maar daar houd het ook echt mee op
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Yvo maakt ook weleens kut topics aan
Wat?quote:
waarom?quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:28 schreef Snowbells het volgende:
Ellende, 2 uur langer op school blijven fuck dit
herkenbaar, nooit moeten doenquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:58 schreef Flippiee het volgende:
Net een paar klasgenoten verteld dat ik bi ben. Mijn maandagen zijn ook wel eens rustiger geweest.
Waarom?quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:58 schreef Flippiee het volgende:
Net een paar klasgenoten verteld dat ik bi ben. Mijn maandagen zijn ook wel eens rustiger geweest.
ahhhhh bah bah bah ransaapquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:58 schreef Flippiee het volgende:
alsof jij nooit af en toe een penis in je wiltquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ahhhhh bah bah bah ransaap
gatverdamme doe eens normaal joh gek
Nee, sorryquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
alsof jij nooit af en toe een penis in je wilt
Jij moet al helemaal je bakkes houden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ahhhhh bah bah bah ransaap
gatverdamme doe eens normaal joh gek
waarom dan potje?quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij moet al helemaal je bakkes houden.
hoe kan je nou zeker weten dat je er niet van zal genieten als je het nooit hebt geprobeerd?quote:
Ik lieg nietquote:
Dudequote:Op maandag 8 oktober 2012 13:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hoe kan je nou zeker weten dat je er niet van zal genieten als je het nooit hebt geprobeerd?
Dit geloof ik welquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik lieg niet
Anders had ik het wel gedaan
als je dat nog niet duidelijk wasquote:
Correct.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja als niemand het vraagt is het verzwijgen niet oneerlijk zijn toch? Niemand vraagt erom
Vrij normaal maar om een of ander reden ben ik heel bang als de meisjes uit de klas het te weten komen. Het kwam nu gewoon zo ter sprake maar ja.quote:
ik heb vaak genoeg hier gay opmerkingen gemaaktquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb je nooit over je geaardheid gehoord, dusja.
flippiee gaat tapijten likken ipv worsten happenquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vrij normaal maar om een of ander reden ben ik heel bang als de meisjes uit de klas het te weten komen. Het kwam nu gewoon zo ter sprake maar ja.
Oh waren het jongens?quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vrij normaal maar om een of ander reden ben ik heel bang als de meisjes uit de klas het te weten komen. Het kwam nu gewoon zo ter sprake maar ja.
worstenquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
flippiee gaat tapijten likken ipv worsten happen
Dat doen er zoveel hier, dat zegt niks.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik heb vaak genoeg hier gay opmerkingen gemaakt
Jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh waren het jongens?
En wijven![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat mijn spouwah bi zou zijn![]()
Hij heeft wel ooit een keer geld aangeboden gekregen van een heaumeau![]()
quote:
Dat heeft hij niet gedaanquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
Dus spouw hoefde niks te doen en hij kreeg geld?
Oh hahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die heb ik al sinds je geboortequote:Op maandag 8 oktober 2012 15:11 schreef wietparkiet het volgende:
He roald. heppie krijg een naar ongeluk
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:11 schreef wietparkiet het volgende:
He roald. heppie krijg een naar ongeluk
Roaldquote:
SV MOFO BAASquote:
Jij weetquote:
Altijd!quote:
SVquote:
Jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
SV
neem je je vikinghelm nog mee volgende week?
Hahahaquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Jamisschien wel de hele uitrusting
Bendoooeequote:
Deze man is een eckte Gquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Tofquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
quote:
Awwquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:53 schreef Snowbells het volgende:
Godver. Geen geld, geen tijd ergens voor, morgen tandarts, woensdag hele avond verneuken aan een presentatie, donderdag en vrijdag tot half 5 fucking school fuck dit kutleven
Zo kut, mijn moeder gisteren overleden aan aids dus we hebben geen geld en ouders meer. Nu moet ik voor mijn 3 broertjes en 2 zusjes zorgen. Gr vanuit Afrikaquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:53 schreef Snowbells het volgende:
Godver. Geen geld, geen tijd ergens voor, morgen tandarts, woensdag hele avond verneuken aan een presentatie, donderdag en vrijdag tot half 5 fucking school fuck dit kutleven
Straks van 9 tot 5 werken 5 dagen in de week en dan verlang je terug naar de school tijd toen je nog ooit een middag vrij had of wel eens ging spijbelenquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:53 schreef Snowbells het volgende:
Afrika boeit me geen fuckquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:55 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Zo kut, mijn moeder gisteren overleden aan aids dus we hebben geen geld en ouders meer. Nu moet ik voor mijn 3 broertjes en 2 zusjes zorgen. Gr vanuit Afrika
I see what you did there.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:55 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Zo kut, mijn moeder gisteren overleden aan aids dus we hebben geen geld en ouders meer. Nu moet ik voor mijn 3 broertjes en 2 zusjes zorgen. Gr vanuit Afrika
Spijbelen kan ik niet want dan heb ik geen herkansingen meer voor examen grquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Straks van 9 tot 5 werken 5 dagen in de week en dan verlang je terug naar de school tijd toen je nog ooit een middag vrij had of wel eens ging spijbelen
Hoeist?quote:
Selectief lezenquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Spijbelen kan ik niet want dan heb ik geen herkansingen meer voor examen gr
Dankje dit had ik echt nodig mijn leven is nu een stuk beterquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Selectief lezen![]()
Ik geef je wel de aandacht die je zoekt, goh meid kut voor je.. STOMME KUT SCHOOL
Goed, alleen wel druk met school de laatste tijd (eigenlijk niet maar voor mij wel). En met u?quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dankje dit had ik echt nodig mijn leven is nu een stuk beter
Kus.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:03 schreef Snowbells het volgende:
In bed liggen en dood gaan van ellende doei
Ook goed en heb het juist minder drukquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:00 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Goed, alleen wel druk met school de laatste tijd (eigenlijk niet maar voor mij wel). En met u?
ik ookquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:03 schreef Snowbells het volgende:
In bed liggen en dood gaan van ellende doei
kom jij bij mij klagen dan kusquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:08 schreef Snowbells het volgende:
Wat is een aap die ongesteld is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:08 schreef Snowbells het volgende:
Wat is een aap die ongesteld is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]Die niet snappen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel eens?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:20 schreef Snowbells het volgende:
Och nu krijg ik opeens een contractsterf kutwerk.
doodsverwensing banquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:20 schreef Snowbells het volgende:
Och nu krijg ik opeens een contractsterf kutwerk.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]oh zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
schreeuw in een kussenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:31 schreef Snowbells het volgende:
Moet echt moeite doen om een woedeaanval tegen te houden.
Sla je oudersquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:31 schreef Snowbells het volgende:
Moet echt moeite doen om een woedeaanval tegen te houden.
Lafbek.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon van achtere in 1 keer knock out slaan, en dan zeggen dat het de hond was
quote:
quote:
Haiquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heey![]()
Ik zie dat je misschien komt zaterdag?
Oke ik hoop dat je komtquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hai
Ja misschien, even kijken hoe vol dat weekend precies zit en of ik de auto van mn moeder mee kan krijgen. Het is vlakbij, dus desnoods komen we alleen 's avonds even langs, maar dan is het wel fijner om een auto te hebben. We blijven sowieso niet slapen.
Ligt ook een beetje aan de mensen die daadwerkelijk komenquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oke ik hoop dat je komtJa als het vlakbij is dan zou ik ook niet blijven slapen.
Ja begrijpelijkquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan de mensen die daadwerkelijk komen
Van 9 tot 5 maar?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Straks van 9 tot 5 werken 5 dagen in de week en dan verlang je terug naar de school tijd toen je nog ooit een middag vrij had of wel eens ging spijbelen
je moet ook niet denkenquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:15 schreef Dientje12 het volgende:
Ik stond me net rustig af te drogen van de douche (home alone) gaat de bel dus ik dacht me zusje is het.. ik heel rustig aan, nog een keer de bel ik loop in me chillbroek zonder t shirt aan en deed de deur open was het de overbuurmeisje, die kwam 2 schroevendraaiers terug brengen...
En toen ging ze weer weg
Hossel haar.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:15 schreef Dientje12 het volgende:
Ik stond me net rustig af te drogen van de douche (home alone) gaat de bel dus ik dacht me zusje is het.. ik heel rustig aan, nog een keer de bel ik loop in me chillbroek zonder t shirt aan en deed de deur open was het de overbuurmeisje, die kwam 2 schroevendraaiers terug brengen...
En toen ging ze weer weg
Rookze, voor mij zaterdag pas weer.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ook, nu maar even die joint draaien toch
Hoe oud is ze g?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
mischien met oud en nieuw dan is ze dronken
Ik lekker in me eentje en dan muziek pompen als een rempedaalquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Omdat ik alleen jointje rook als het gezellig is
Kom je nou zaterdag?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik lekker in me eentje en dan muziek pompen als een rempedaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |