10 euro!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:19 schreef Tegan het volgende:
Bij hoeveel euro krijg je zo'n superdier? Ik had er geen en 16 euro.
volgens mij had ik te veel bonusquote:
Nou waar slaat die op? Ze heeft een kindje nodig om speech2text te verneuken ofzo?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Meisjesdingen deze keer. Maar mijn nerdige dingen zijn onderweg vanaf DX
.
[..]
Eh?
neeeeeeeeeeeeejquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou waar slaat die op? Ze heeft een kindje nodig om speech2text te verneuken ofzo?
Waarom vraag ik of die klopt. Aangezien ik het niet begrijp
Dacht ook van ze wil een oudere stem dus kindje maken maar ze kan dus niet zwanger worden ofzo.. dat was mijn 2e optie..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeej
ik ben geen nerd en zelfs ik snap hem!
ook nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dacht ook van ze wil een oudere stem dus kindje maken maar ze kan dus niet zwanger worden ofzo.. dat was mijn 2e optie..
wat doe je eigenlijk? voor werk bedoel ikquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke hmm. Te hoog gegrepen voor mij dan
Topmodelquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat doe je eigenlijk? voor werk bedoel ik
oh nou dan is het prima toch? dan hoef je ook niets te snappenquote:
Nee doe ik dus goed. Ik moet alleen weten hoe ik Chrystal drink en Gucci draag in Parijs. Hoe ik gouverneurs aanspreek en celebrities. Hoe ik met Obama om 1 tafel kan zitten en kan praten over het kledingbeleid van het Witte Huis enzo... no biggy inderdaadquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh nou dan is het prima toch? dan hoef je ook niets te snappen
Ja want dat zijn de dingen die Obama bezig houdenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee doe ik dus goed. Ik moet alleen weten hoe ik Chrystal drink en Gucci draag in Parijs. Hoe ik gouverneurs aanspreek en celebrities. Hoe ik met Obama om 1 tafel kan zitten en kan praten over het kledingbeleid van het Witte Huis enzo... no biggy inderdaad
Nou ja hij moet niet in zijn vieze tuinkleding op tv komen toch? Dus ja dan geef ik hem wat praktische tips en keuze uit verschillende eigen creaties (heb naast het topmodel zijn ook een eigen modelijn namelijk)quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja want dat zijn de dingen die Obama bezig houden
zwaar hoor
Wij insyders noemen het Chrystal omdat de Y luxer staat.. is iets voor insyders, you wouldn't knowquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:53 schreef rhubarbje het volgende:
En ik zou het voortaan cristal noemen
het staat altijd beter als je weet hoe het heet
Oke ja genoeg gelachen. Februari beginnen met het laatste jaar van mijn studie. Nu verder vrij weinig qua werk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:57 schreef rhubarbje het volgende:
all fun and games maar wat doe je nou echt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |