PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Marcelo - Thiago Silva - Luiz - Dede - Maiconquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:41 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb ook een 5atb team gemaakt.Heel goedkoop team
10k of zo. Maar win er wel alles mee
Al speel ik er alleen mee als het met 4222 kut gaat en ik weer eens van die gare doelpunten tegen krijg.
Dat is niet zo goedkoopquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:41 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Marcelo - Thiago Silva - Luiz - Dede - Maicon
Wil dan zoiets maken in de verdediging.
Watquote:
Die had je net ook al gepost.quote:
Dat weet ik niet maar dan moet je even bij die lijst op ultimatedb kijken. Ik kan trouwens helemaal niks over die squad update vinden op het EA forum.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:45 schreef Ajacied7 het volgende:
Is Mvuemba ook 0 weight? kan hem al 2 dagen niet op de markt vinden
Ik zoek nog steeds die bronze CM van PSG, sinds de release nog niet 1x gezienquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die had je net ook al gepost.
[..]
Dat weet ik niet maar dan moet je even bij die lijst op ultimatedb kijken. Ik kan trouwens helemaal niks over die squad update vinden op het EA forum.
Bedankt, hij is inderdaad 0 weight. Transfer naar Olympique Lyon gemaakt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
Dat weet ik niet maar dan moet je even bij die lijst op ultimatedb kijken. Ik kan trouwens helemaal niks over die squad update vinden op het EA forum.
Hoe kun je snel zien welke spelers zero-weight zijn op ultimatedb?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
Die is ook 0 weight.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:50 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds die bronze CM van PSG, sinds de release nog niet 1x gezien
Die lijst kun je daar vinden onder kits, staff & stuff.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe kun je snel zien welke spelers zero-weight zijn op ultimatedb?
Weet ik, maar moet toch wel een keer voorbij komen..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die is ook 0 weight.
[..]
Die lijst kun je daar vinden onder kits, staff & stuff.
Nee, want hij heeft nooit in packs gezeten. De Juventus versie van Ziegler wel (ook op de Xbox) maar mensen hadden hem blijkbaar gediscardquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:53 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Weet ik, maar moet toch wel een keer voorbij komen..
Briljant! alleen heb ik 1700 spelers, onmogelijk om die allemaal na te kijken, zijn echt veel 0 weight spelersquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die is ook 0 weight.
[..]
Die lijst kun je daar vinden onder kits, staff & stuff.
Ik denk niet dat je 0 weight spelers hebt want de spelers van die lijst hebben nooit in packs gezeten (op een paar na want Carrick zit gewoon in packs)quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Briljant! alleen heb ik 1700 spelers, onmogelijk om die allemaal na te kijken, zijn echt veel 0 weight spelers
Oké, dus die Ziegler is een gevalletje Ajax-versie v/d Wiel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, want hij heeft nooit in packs gezeten. De Juventus versie van Ziegler wel (ook op de Xbox) maar mensen hadden hem blijkbaar gediscard
Dat bedoel ik, op een paar na. Lijkt me toch jammer als je een zeldzame speler voor 150c BIN er op zetquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je 0 weight spelers hebt want de spelers van die lijst hebben nooit in packs gezeten (op een paar na want Carrick zit gewoon in packs)
EA kennende de snelheidsmaniakkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:03 schreef fetss het volgende:
Welke speler zou de hoogste card weight hebben van heel FUT? walcott?
Ja, Meireles is er ook zo een. Die zit helemaal niet meer in FUT door zijn transfer naar Fenerbahce. Is wel 81 of 82 rated Chelsea speler. Die kan linken met Ronaldo in een Portugees team. Moutinho is volgens mij de enige goede middenvelder die Portugal dan nog heeft in FUT. Veloso is er ook niet meer door zijn transfer naar Kiev.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Oké, dus die Ziegler is een gevalletje Ajax-versie v/d Wiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |