Fuk de borrelnooden, ik maak me zorchen om Ajaks!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Is opa eichelijk al in bed gaan lechen of zit-ie noch borrelnoodjes te eten?
Vind jij van wel dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeg je nu dat Opafans niet normaal zijn?
Ajaks doed het niet meer.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Ayaks was ook doll op borrelnoodjes
Het meeste wat hier gebeurd gaat aan mij voorbij... maar ik geloof jequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Het lijden is hier inderdaad in overdaad aanwezig.
Euhm, ik gok dat niet iedereen naarstig zit te f5-en om te kijken of hier iets nieuws staat.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:24 schreef ZOA het volgende:
Wat mij wel opviel is dat het 4 uren geduurt heeft voordat er bij iemand een lichtje ging branden
Ik hoef nooit te F5en ... Ik F5 automatisch zeg maarquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Euhm, ik gok dat niet iedereen naarstig zit te f5-en om te kijken of hier iets nieuws staat.
En verder, het is echt te gemakkelijk.
Fixedquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Altijd weer die mods, ze zouden verboden gebant moeten worden!
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Altijd weer die mods, ze zouden verboden moeten worden!
Kijk even in de vriezer wie weet!quote:
Zoniet de kroketten van de AH zijn best goed.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:12 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Kijk even in de vriezer wie weet!
Taalpuristquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:21 schreef ZOA het volgende:
[..]
Zoniet de kroketten van de AH zijn best goed.
Ow en het is kroketjes met 1 t en kroketten met 2x t
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |