Ben je dronken?quote:
Is oma dan niet 'de soepkip'?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij mag zich best eens wat aardiger uitlaten over Oma.
Het punt is, hij kent het verschil tussen man en vrouw niet. Je weetttzzzz.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:06 schreef mootie het volgende:
Nou, laten we eens gaan raden.
Geen wonder dat hij een ban heeft, hij zou hier ook constant op de man spelen.
Nou, na twee wijntjes ben ik nog wel compos mentis hoor.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben je dronken?
Ik denk dat-ie naar de stream van Bonnie St Claire aan het kijken is.
We helpen wel. Heb je staand geplast of zittend?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:09 schreef mootie het volgende:
Update: Ben naar het toilet geweest, en geen piemel te zien.![]()
Dat zegt op zich nog niet zo gek veel, maar ik had geen zin om er een spiegel bij te halen om de boel nader te bestuderen.
Vertrouw op jezelf. Ik geloof in je vrouwzijn.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:09 schreef mootie het volgende:
Dat zegt op zich nog niet zo gek veel, maar ik had geen zin om er een spiegel bij te halen om de boel nader te bestuderen.
Zittend. Maar ik heb niet gevoeld.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:10 schreef Gert het volgende:
[..]
We helpen wel. Heb je staand geplast of zittend?
Je kunt beter even een foto maken met je mobieltje.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:09 schreef mootie het volgende:
Schei eens uit nuquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertrouw op jezelf. Ik geloof in je vrouwzijn.
Of zeik jij ook azijn? Dat rijmt.
Ik kan er wel even een foto van maken en hier plaatsen, helpt dat?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertrouw op jezelf. Ik geloof in je vrouwzijn.
Of zeik jij ook azijn? Dat rijmt.
Je moet vóelen! Feel the pener love!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Zittend. Maar ik heb niet gevoeld.
Dit dus, best even lekker.quote:
Euhm, zeg jij nou dat ik moet gaan zitten vrouwfappen op de plee, om jouw nieuwsgierigheid te bevredigen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je moet vóelen! Feel the pener love!
Eens.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je kunt beter even een foto maken met je mobieltje.
Dat kan zó fout aflopen. Ik ontraad het Moots.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:14 schreef Gert het volgende:
Eens.
En als je die foto dan even hier post, helpen wij je van alle onzekerheid af.
Voor een keer ben ik blij dat mijn mobiel haske kaduuk is. Anders had ik het gedaan, de onzekerheid knaagt nu aan me.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan zó fout aflopen. Ik ontraad het Moots.
Tja.. als je het een geil idee vindt dat je flots nog tot in lengte van dagen over het internet zwerft, is het best een goede optie.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan zó fout aflopen. Ik ontraad het Moots.
Houquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Tja.. als je het een geil idee vindt dat je flots nog tot in lengte van dagen over het internet zwerft, is het best een goede optie.
Hij kijkt vast en zeker naar Oh, Oh, Barbie.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:18 schreef mootie het volgende:
Gert noemt het een flots?
Dat klinkt zo ranzig en klotserig, en vooral heeeel groot.
Als een pener dus.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:18 schreef mootie het volgende:
Gert noemt het een flots?
Dat klinkt zo ranzig en klotserig, en vooral heeeel groot.
Als het maar een mooie flots is. De meeste flotsen die op internet worden geëtaleerd zijn helaas het aanzien niet waard....quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Tja.. als je het een geil idee vindt dat je flots nog tot in lengte van dagen over het internet zwerft, is het best een goede optie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |