Ik welquote:
En wel tussen de 5.3 en 5.8quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wel, ook een ui heeft een ph-waarde.
Dat werkt beter dan de wasdroger op de laagste stand.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:37 schreef mootie het volgende:
Kun je de fohn gebruiken bij een hond? Koudste stand, en van een flink afstandje?
Niet op de koudste stand, eentje hoger. Maar ze zijn er niet zo dol op en worden er nogal fluffy van.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:37 schreef mootie het volgende:
Kun je de fohn gebruiken bij een hond? Koudste stand, en van een flink afstandje?
Dat ligt eraan welk kapsel je hem wil gevenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:37 schreef mootie het volgende:
Maar ik ben dol op fluffy! Het is een langhaar.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet op de koudste stand, eentje hoger. Maar ze zijn er niet zo dol op en worden er nogal fluffy van.
Zet um gewoon buiten, beetje op de windquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:37 schreef mootie het volgende:
Vooral droog, omdat natte hond!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat ligt eraan welk kapsel je hem wil geven
Het is een jongetje! En kweenie of de buren zitten te wachten op een Amandahond. Ooquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:40 schreef beequeen het volgende:
Bij een langharige teckel kun je ook een stijltang gebruiken, moots.
En een tondeuzequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:40 schreef beequeen het volgende:
Bij een langharige teckel kun je ook een stijltang gebruiken, moots.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is een jongetje! En kweenie of de buren zitten te wachten op een Amandahond. Oo
Da's heul geen teckel.quote:
Komt goed.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:47 schreef mootie het volgende:
Hij ligt hier lekker te chillen, op een handdoek en in een handdoek, vloerverwarming. Ooit moet ie wel droog worden.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:02 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik stem niet.. de meeste Fokkertjes vinden mij niet aardig
quote:
Dat is maar 2 klikjes. Gewoon even de ph checken.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]whaaaaaaaaaaa je wordt in de gaten gehouden Soa, waar je wel en niet post
En dan weet je alles ....denk jequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is maar 2 klikjes. Gewoon even de ph checken.
Voldoende over het algemeenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |