Ik stem niet.. de meeste Fokkertjes vinden mij niet aardigquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:57 schreef Toverheks het volgende:
En vergeten we niet allemaal even te stemmen...............
![]()
FOK! in 3 categorieën genomineerd voor Website van het Jaar-verkiezing.
[Website van het Jaar 2012] Genomineerd in 3 categorieën!
Ja joh je bent hartstikke aardig Zoaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:02 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik stem niet.. de meeste Fokkertjes vinden mij niet aardig
Euhm, je post alleen in dit topic. Dat lijkt me niet representatief voor heel FOK!.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:02 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik stem niet.. de meeste Fokkertjes vinden mij niet aardig
Uitzonderingen daargelatenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:05 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja joh je bent hartstikke aardig Zoa
Ik post niet alleen in dit topicquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Euhm, je post alleen in dit topic. Dat lijkt me niet representatief voor heel FOK!.
Je mag toch wel eens beter speurenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:07 schreef mootie het volgende:
[..]
My bad, in 2011 heb je 2 keer in een ander topic gepost.
quote:
Ja, geeft niks hoor maar een echt makkelijk tiep ben je niet geloof ikquote:
Ik las net dat ze mij niet begreep... en jij ook al niet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:14 schreef beequeen het volgende:
Moots is haske liev en heul niet moeilijk. Je begrijpt haar gewoon niet. En ph is geen waarde van de zuurgraad. Just to inform you.
How cute. Teckels zijn echt zo leuk.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:16 schreef mootie het volgende:
Maar ik ga de buurteckel even in bad stoppen! Modderig monstertje
Ik denk dat je jezelf niet begrijpt en FOK! al helemaal niet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:17 schreef ZOA het volgende:
Ik las net dat ze mij niet begreep... en jij ook al niet.
Jij bent ook wispelturig!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf niet begrijpt en FOK! al helemaal niet.
Check het menu eens.![]()
Het is het enige uitje dat-ie heeftquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij eet alleen maar haring om een paar keer ui-tjes te kunnen zeggen.
Ik snap je nietquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is het enige uitje dat-ie heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |