Giz is vrij jong (en niet altijd even snelquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:38 schreef eleganza het volgende:
Het verbaast mij altijd in postieve zin dat ik hier altijd m'n info over de G3 sneller heb dan via gerenommeerde websites als gizchina ;-)
Wij hollanders moeten wel erg china-gek zijn![]()
![]()
Ik wacht het toestel van mn zusje vrolijk af, verwacht niet dat ze komende week al gaan shippen, maar we zullen het gaan zien!
Ja. Ik heb meerdere Xears (Pure Audio XPA800PRO, Pure Audio XPA2PRO, XT2 Xtreme Pro, XT3 Xtreme Pro, Giant Force XGF500PRO en Experience XE200PRO), maar ook o.a. van Brainwavz de B2 (dure dual balanced armature drivers), M2, M5, Beta, Alpha, de Sunrise Audio SW-Xscape Impressive Edition, Vsonic GR99, JVC HA-FX1X Xtreme Xplosives, Jays a-Jays One en Two, Phonak Audéo PFE 012 Perfect Bass, AWEI ES800M, ES900i, Altec Lansing Muzx XY, Ultimate Ears Metro Fi 220vi... en nog veel en veel meer (ook meerdere headphones trouwens).quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:54 schreef dramatic het volgende:
[..]
Zijn ze echt zo goed dan? enig bewijs als in test zou fijn zijnneem aan dat je deze niet random gekozen hebt?
Dankje! Zal het nog eens overwegen! Op een gegeven moment gaan m'n toch al niet te perfecte iPod oordopjes er mee stoppen. (zoals elke paar maanden?). En dan is het fijn als je wat moois hebt liggenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:43 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja. Ik heb meerdere Xears (Pure Audio XPA800PRO, Pure Audio XPA2PRO, XT2 Xtreme Pro, XT3 Xtreme Pro, Giant Force XGF500PRO en Experience XE200PRO), maar ook o.a. van Brainwavz de B2 (dure dual balanced armature drivers), M2, M5, Beta, Alpha, de Sunrise Audio SW-Xscape Impressive Edition, Vsonic GR99, JVC HA-FX1X Xtreme Xplosives, Jays a-Jays One en Two, Phonak Audéo PFE 012 Perfect Bass, AWEI ES800M, ES900i, Altec Lansing Muzx XY, Ultimate Ears Metro Fi 220vi... en nog veel en veel meer (ook meerdere headphones trouwens).
En uit ál die oordopjes, vind ik de XT3 Xtreme Pro (XT2 Pro, met verbeterde kabel) het beste klinken en kan 'ie daardoor aanbevelen. Allround, bass is precies goed, niet uitgesmeerd maar goed direct, veel details en lagen, harmonieus en voor alle genres voor klassiek en pop tot techno/house. Ik ben altijd op zoek naar de beste kwaliteit voor best prijs-verhouding en gaat het om beste sound zou ik die aanbevelen. Vraag je om een betere prijs zou ik AWEI ES800M zeggen.Van beide ga je i.i.g. geen spijt krijgen en doen je vast vrij versteld staan wat ze bieden kunnen voor die prijs.
Trouwens kaartje bij MyMemory besteld, besloot dat ik 32GB niet echt vol ga krijgen en de SanDisk Ultra microSDHC 16GB Class 10 UHS-I wel prima is i.c.m. coupon. Ook maar voor Amazon-checkout gegaan wat grappigerwijze 'a thing' is.
Nu alleen nog een JY-G3 nodig.![]()
Kwam m'n collega die ik m'n G2 verkocht heeft nog tegen, was er erg blij mee. Fuuu...
dat is speculatie gebaseerd op feiten die we al een week kennen..quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:36 schreef nodig het volgende:
http://www.gizchina.com/2(...)-to-screen-problems/
Welke kleur had je eerst in de bestelling staan? Want ik ga nu ook twijfelen of ik niet een verzoekje ga sturen om de kleur aan te passen van zilver naar grijs. Her en der vind ik de zilveren er ook best wit uit zien en als ik dan vervolgens een zilveren variant zie, lijkt die meer op de grijze kleur. Tel daar bovenop dat Gizchina het heeft over zwart, wit en grijs en het feest is compleet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:36 schreef dramatic het volgende:
10/6/2012 2:01:43 PM Items Changed 客人要求将58229*1 换成 56925*1
vond de kleur toch tegenvallen in de foto's en filmpjes. De gerenderde pics zagen er matter/witter en 5x beter uit..
silver naar black.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Welke kleur had je eerst in de bestelling staan? Want ik ga nu ook twijfelen of ik niet een verzoekje ga sturen om de kleur aan te passen van zilver naar grijs. Her en der vind ik de zilveren er ook best wit uit zien en als ik dan vervolgens een zilveren variant zie, lijkt die meer op de grijze kleur. Tel daar bovenop dat Gizchina het heeft over zwart, wit en grijs en het feest is compleet.Die verandering gaat toch geen bal uitmaken voor de uitlevering, want als Jiayu nu voornamelijk zwarte G3's en masse aan het produceren is boeit dat niet
Same here, ben nog steeds op zoek naar comfortabele in ears.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:29 schreef Mandéra het volgende:
Zojuist de ES800M dopjes besteld, voor die 5 euro kan het geen kwaad.
Dat wisten we alquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:36 schreef nodig het volgende:
http://www.gizchina.com/2(...)-to-screen-problems/
Het is een relatief kleine update zoals het nu lijkt. Moet dus makkelijk te porten zijn.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:11 schreef FreaZ het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-aanpasbaarheid.html
Nu hopen dat de G3 ook die update krijgt. Kunnen we nóg langer met die 2750mAh accu doen
Iphone had ook "gates" en toch wordt die dagelijks gebruikt door een grote groep tevreden mensenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Jiayu-gate sleept zich maar voort.
Ik heb d'r ook nog steeds vertrouwen in, maar het begint wel een beetje komisch te wordenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:38 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat wisten we al
Andi speculeert al weer rustig over delay, terwijl op het Jiayu forum er nog weinig over te vinden valt (door Jiayu zelf).
[..]
Het is een relatief kleine update zoals het nu lijkt. Moet dus makkelijk te porten zijn.
[..]
Iphone had ook "gates" en toch wordt die dagelijks gebruikt door een grote groep tevreden mensen
Zelfde hierquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:39 schreef LittleBuddha het volgende:
woohoo opmerking bij mijn shipping 30 dollar waardegeregeld:
10/6/2012 4:57:12 PM Processing - Contact Us for Details 海关申报为$30....
Ik heb het net gedaan via de contact mogelijkheid op de site.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:29 schreef Brawler7 het volgende:
Hoe hebben jullie dit doorgegeven ? En welke email adres ?
Lijkt me niet, meestal is het standaard een gift van 8 dollarquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:33 schreef FreaZ het volgende:
Wat gaan ze er standaard opzetten dan? 165 dollar???
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:38 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Lijkt me niet, meestal is het standaard een gift van 8 dollar.
service(@)lightake.com even mailen met je verzoek en order nummer.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:40 schreef Grijsbaard het volgende:
Snap nog steeds niet hoe ik dit moet doen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:36 schreef dramatic het volgende:
10/6/2012 2:01:43 PM Items Changed 客人要求将58229*1 换成 56925*1
vond de kleur toch tegenvallen in de foto's en filmpjes. De gerenderde pics zagen er matter/witter en 5x beter uit..
Welke filmpjes/foto's hebben jullie gezien dat jullie nu geen zilver willen? Die wil ik namelijk wel zien, want ik heb net mijn order van zwart naar zilver veranderdquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Welke kleur had je eerst in de bestelling staan? Want ik ga nu ook twijfelen of ik niet een verzoekje ga sturen om de kleur aan te passen van zilver naar grijs. Her en der vind ik de zilveren er ook best wit uit zien en als ik dan vervolgens een zilveren variant zie, lijkt die meer op de grijze kleur. Tel daar bovenop dat Gizchina het heeft over zwart, wit en grijs en het feest is compleet.Die verandering gaat toch geen bal uitmaken voor de uitlevering, want als Jiayu nu voornamelijk zwarte G3's en masse aan het produceren is boeit dat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |