PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Ja, DS2 niet volgens mij.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:50 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Alles verkopen 150c. Contract, fitness en spelers.
iedere speler verkoopt voor 150c bin johquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:50 schreef Lindgren. het volgende:
DarkSonic2, wat doe jij eigenlijk met de inhoud van die 400c packs? Gooi je gewoon alles weg? Hou je alleen de duurdere spelers en maak je daar dan niet gewoon verlies op?
Dat komt ook totaal niet als een verrassingquote:
Gewoon in je club stoppenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:50 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Hij verkoopt nieteens voor 700coinsDan maar discard...
Vorig jaar deed ik het ook zonder CE en maakte ik ook ruim winst. Toen zaten er wel wat meer player fitnesses in voor mijn gevoel though. Maar toen waren player fitnesses wel nog minder waard waard...quote:
Heeft het geduld er niet voor zeker, maar je maakt er dan gewoon verlies op zou ik zeggen. Ik heb volgens mij 100 bronze packs geopent het afgelopen week. Dat heeft met dus 40K gekost heb het er wel uit kunnen halen, maar niet dankzij grote klappers. Gewoon netjes alles verkopen voor 150c.quote:
Ik gooi best wel veel weg ja. Maar dan nog maak ik meestal winstquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:50 schreef Lindgren. het volgende:
DarkSonic2, wat doe jij eigenlijk met de inhoud van die 400c packs? Gooi je gewoon alles weg? Hou je alleen de duurdere spelers en maak je daar dan niet gewoon verlies op?
Dat linkerrijtje.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar deed ik het ook zonder CE en maakte ik ook ruim winst. Toen zaten er wel wat meer player fitnesses in voor mijn gevoel though. Maar toen waren player fitnesses wel nog minder waard waard...
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:52 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Heeft het geduld er niet voor zeker, maar je maakt er dan gewoon verlies op zou ik zeggen. Ik heb volgens mij 100 bronze packs geopent het afgelopen week. Dat heeft met dus 40K gekost heb het er wel uit kunnen halen, maar niet dankzij grote klappers. Gewoon netjes alles verkopen voor 150c.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik gooi best wel veel weg ja. Maar dan nog maak ik meestal winst
Wie dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:54 schreef TheFastOne het volgende:
4 oktober 2012: de dag waarop ik mijn beste speler ooit uit een pakje kreeg
wie?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:54 schreef TheFastOne het volgende:
4 oktober 2012: de dag waarop ik mijn beste speler ooit uit een pakje kreeg
En dan? In gouden toernooitjes spelen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:55 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wat vinden jullie van dit?
[ afbeelding ]
Je bent duidelijk niet van de pace.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:55 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wat vinden jullie van dit?
[ afbeelding ]
IF Emile nogwat die van 180Kquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |