. The Beatles.
.
En voor de Radiohead-aanhangers onder ons: Lieve Jongen speelde Radiohead voor me en ik vind het nieteens ZO erg meer.
quote:Heheh, liefde maakt niet alleen blind, maar ook nog doof.
Op donderdag 21 augustus 2003 22:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
En voor de Radiohead-aanhangers onder ons: Lieve Jongen speelde Radiohead voor me en ik vind het nieteens ZO erg meer.
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 22:25 schreef Zander het volgende:
Heheh, liefde maakt niet alleen blind, maar ook nog doof.
Jane meldt dat de stand nu is: 38 B vs 32 S.
En of Fatima nog even duidelijk wil zeggen aan welke kant ze staat.
Met nummers als Sympathy for the Devil, Gimme Shelter en Brown Sugar knallen ze gewoon zo lekker hard..
Ik vind het dromerige gevoel van nummers als Fool on the Hill en Strawberry Fields ook zeer goed te pruimen, maar dat laat de keuze net niet genoeg overhellen naar de Beatles...
Wel grappig om hier te lezen dat er zoveel mensen zijn die moeilijk kunnen kiezen, terwijl er in de jaren 60 zo een duidelijke scheiding lag tussen de Stones- en Beatles kampen.
Beatles is tijdloze magie, Stones is leuk. Ben naar McCartney geweest en zag een man van kaliber Beethoven. Ben naar Stones geweest en zag hippe oudere jongeren met leuke hitjes. Wat is beter? Het moment maakt het uit, je emotie, je gevoel.
Maar toch, over 400 jaar worden er Lennon-McCartney composities gespeeld terwijl Stones niet meer zal zijn dan een leuke curiositeit uit een ver verleden. 'Zelfs' The Kinks hebben beter werk op hun naam staan.
Maar goed, wie mij 1 vernieuwend nummer van de Stones kan noemen moet dat rap doen. Ik ben erg benieuwd. Ze hebben een bestaande sound versterkt en een image neergezet. Heel verdienstelijk, heel leuk, maar daar houdt het bij op. Muzikaal gezien stelt het weinig voor.
quote:En waar baseer jij dit op?
Op zondag 24 augustus 2003 05:04 schreef Keromane69 het volgende:
Maar toch, over 400 jaar worden er Lennon-McCartney composities gespeeld terwijl Stones niet meer zal zijn dan een leuke curiositeit uit een ver verleden. 'Zelfs' The Kinks hebben beter werk op hun naam staan.
Maar op basis van wat ik ken ga ik voor The Beatles.
. Paul lijkt geen dag ouder van 40 ofzo.
.
Even ter informatie, ik vind Paul geen cavia meer. En als ik moet kiezen tussen fossielen en een cavia, ga ik voor de cavia.
quote:Ik ben het alweer volledig met jou eens.
Op zondag 24 augustus 2003 05:07 schreef DennisMoore het volgende:
Beatles, absoluut.
Véél en véél véélzijdiger..
De Stones kunnen wel een goed potje bluesrock/rock 'n roll spelen, maar veel verder komen ze ook niet. De Beatles konden vrijwel alle stijlen aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |