abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117594803
Ik ga binnenkort 2 maandjes reizen in de US, een creditcard is dan wel zo makkelijk :)

Om een creditcard aan te vragen bij de ABN moet je een minimum inkomen hebben van 1150¤.
Dit is geen probleem alleen heb ik een 0 uren contract...

Is dit een probleem? Ik kan er eerlijk gezegd niks over vinden...
  donderdag 4 oktober 2012 @ 17:54:30 #2
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_117594926
Moet je een bewijs van inkomen meesturen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_117596213
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 17:54 schreef Lienekien het volgende:
Moet je een bewijs van inkomen meesturen?
Bij de rabobank vroegen ze er wel naar maar ik hoefde geen contract te laten zien. Ze konden gelijk op mijn rekening zien en daar zagen ze een maand bedrag van 1400 euro of iets en dat was voldoende.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_117596233
en anders bij een andere bank informeren?

Maar goed, begin bij je bank te informeren, misschien vinden ze een maandelijkse salarisuitbetaling ook wel voldoende bij een 0-uren contract (ze kunnen nl zien dat je maandeljiks een x bedrag krijgt)

Of informeren of je wel een cc kan krijgen als je de maandlimiet als borg stort oid, soort van bankgarantie, geen idee of dat bestaat.

Volgens mij heb ik ook nooit loonstrookjes of contracten oid hoeven laten zien... (maar goed, da's al 10 jaar geleden ofzo)
pi_117600920
Ik moet wel invullen wat mijn netto inkomen is. Hoe kan ik dit het beste aangeven, dit verschilt namelijk nogal... Gewoon het gemiddelde van de afgelopen 3 maanden nemen oid?

Onder wat voor een dienstverband valt een 0 uren contract eigenlijk? Vast of tijdelijk?
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 08:35:39 #6
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_117617409
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 20:19 schreef 12345r het volgende:
Ik moet wel invullen wat mijn netto inkomen is. Hoe kan ik dit het beste aangeven, dit verschilt namelijk nogal... Gewoon het gemiddelde van de afgelopen 3 maanden nemen oid?

Onder wat voor een dienstverband valt een 0 uren contract eigenlijk? Vast of tijdelijk?
Ik zou het gemiddelde pakken ja.

Of je een vast of tijdelijk contract hebt, heeft niks met het aantal uren te maken.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_117617462
Ik ben student en heb geen minimaal maandelijks inkomen van 1150
Mijn enige vaste inkomen is stufi, maar ze konden aan mijn rekening zien dat ik de afgelopen maanden geen rare onverwachtse uitgaven had en dat ik genoeg op mijn bank had, alleen als ik mijn krediet hoger dan standaard wilden moesten mijn ouders meetekenen kaardt weet ik niet meer zeker
pi_117627570
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 17:49 schreef 12345r het volgende:
Ik ga binnenkort 2 maandjes reizen in de US, een creditcard is dan wel zo makkelijk :)

Om een creditcard aan te vragen bij de ABN moet je een minimum inkomen hebben van 1150¤.
Dit is geen probleem alleen heb ik een 0 uren contract...

Is dit een probleem? Ik kan er eerlijk gezegd niks over vinden...
Doe makkelijk en click hier. Wordt lid en als je dat bent, dan pas! hier clicken om je CC aan te vragen met
een maximum limiet van E 2.500,-!

Let wel: je hoeft niks te bewijzen als in loonstrook (dus niks melden van stufi) maar je moet wel elke maand ALLES wat je opgenomen hebt de volgende maand weer betalen!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2012 14:44:39 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')