quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:41 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Omdat ik op geraffineerde wijze op zoek was naar conflict. Geloof mensen op het internet toch niet zo snel.
Het was al gelukt, thnx.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:56 schreef GTIMk1 het volgende:
[..]
Op het ogenblik dat ik met mijn S3 inlogde op de Dropbox-app, toen kreeg ik de 50Gb er bij.
En bevalt het?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:53 schreef Luukiemaster het volgende:
En de eerste post is een feit! Hij is verdorie nog veel groter dan ik had verwacht!
Ik overweeg hem ook namelijk als ik mag verlengen. Lijkt me heerlijk zo'n groot scherm.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:47 schreef Luukiemaster het volgende:
Jaa, tot nu toe wel. Moet wel weer heel erg wennen na ios. Maar dat komt nog wel! Beetje jammer dat mn laptop gerepareerd wordt dus ik er nog geen films/series op kan zetten ^^
Maar dat past dus niet?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:44 schreef Luukiemaster het volgende:
Heerlijk, HI levert gewone simkaarten bij de note 2 en zeggen via de klantenservice ook doodleuk "dat er een gewone simkaart in moet"
Dat is het eerste wat ik doe, ik zag gisteren dat mijn vriendin reclame heeft voordat ze populaire youtube filmpjes kan kijken. Brrrr de horror.quote:
Heb hem niet maar las laatst ergens in een review dat het niet kan. Weet niet meer waar.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:07 schreef delano.888 het volgende:
Als iemand hem al heeft, kan whatsapp ook in de multi-window? Dat lijkt me ontzettend handig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |