SPOILER: zooiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
wietparkiet - meiden van onder de 16 kijk uit voor Danger.mouse
2Happy4U - ik eet graag rauw eendenvlees
Oceanview - hallo hoe werkt dit
Ro-ald - Lobi voor jullie allemaal
Danger.Mouse - Hoe dichter bij de nul
[ Bericht 1% gewijzigd door Flippiee op 04-10-2012 15:29:35 ]
Ik ben mobiel. Als jullie nou het topic niet volspammen dan zorg ik dat straks een fijn wijf er in staat.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:14 schreef Geo4kant het volgende:
Flippie doe eens een lekker wijf in de OP .....
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
En geen kusjes voor uftkaythanksbai
Had je mijn post gisteren nou nog gezien?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
En geen kusjes voor uftkaythanksbai
Sorry dat kan ik je niet beloven.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben mobiel. Als jullie nou het topic niet volspammen dan zorg ik dat straks een fijn wijf er in staat.
Ik weet niet eens waar dit over gaatquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Had je mijn post gisteren nou nog gezien?En bedoelt intronic jou nou met luie neger op Facebook? Ik kan mij niemand anders bedenken maar ik vind jou geen luie neger?
Ik ben in de war.
Kusjes.
Ja we hadden het over City en toen zei hij die luie neger willen ook wel mee. Bij mijn statusupdate van die CL kaartjesquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar dit over gaat![]()
Ohja ik zie hetquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja we hadden het over City en toen zei hij die luie neger willen ook wel mee. Bij mijn statusupdate van die CL kaartjes
ik moest lachenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:58 schreef Flippiee het volgende:
Dan heb je een les over International Sports and Dance Events en dan krijg ik toch een zin in fucking groot festival Jonguh
Haha. Sukkel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohja ik zie hetja gaat over mij. Ik noemde hem laatst slome op fb, dus nu staan we weer quitte i guess
![]()
Oh en kusjes terug
Of ni jonge.. verrete kut.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:58 schreef Flippiee het volgende:
Dan heb je een les over International Sports and Dance Events en dan krijg ik toch een zin in fucking groot festival Jonguh
Ik heb echt een vieze bijsmaak van dat malt bier van gisterenquote:
Yuri niet knap vindenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:14 schreef Geo4kant het volgende:
Flippie doe eens een lekker wijf in de OP .....
ik wil iets zeggen nu maar durf het nietquote:
Lijkt mij ook tofquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha. Sukkel.Zou wel tof zijn als jij ook mee zou gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |