abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117581966
Nu heb ik net een magentron oven gekocht, nu wil ik vanavond eerst een visschotel klaarmaken daarin met de OVEN stand (dus oven opwarmen op 250 graden en dan de visschotel erin klaarmaken)
nu heb ik al in een magnetron bakje de wokgroenten die ik erbij wil eten (over van gister)

kan ik direct na het gebruik van de oven de magentron gebruiken of moet de oven eerst afkoelen (smelt het bakje bijv als ik het er direct in zou doe)?

alvast bedankt!
  donderdag 4 oktober 2012 @ 11:51:38 #2
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_117582396
quote:
0s.gif
Op donderdag 4 oktober 2012 11:38 schreef casper019 het volgende:
Nu heb ik net een magentron oven gekocht, nu wil ik vanavond eerst een visschotel klaarmaken daarin met de OVEN stand (dus oven opwarmen op 250 graden en dan de visschotel erin klaarmaken)
nu heb ik al in een magnetron bakje de wokgroenten die ik erbij wil eten (over van gister)

kan ik direct na het gebruik van de oven de magentron gebruiken of moet de oven eerst afkoelen (smelt het bakje bijv als ik het er direct in zou doe)?

alvast bedankt!
Ik wacht meestal ff 5 min met de deur open. En dan bakje erin.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  donderdag 4 oktober 2012 @ 11:56:55 #3
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_117582561
Zet ze in een glazen bakje en zet dat erbij in de oven?
censuur :O
  donderdag 4 oktober 2012 @ 12:54:25 #4
379442 dr.Bellows
not a one trick pony
pi_117584344
Wat Remco zegt: voor een combi oven gewoon altijd glazen schalen gebruiken. Ook handig als je oven- en magnetronstand tegelijk wilt gebruiken.
Op dinsdag 2 oktober 2012 14:27 schreef tong80 het volgende: _O_ :P
pi_117589521
In de Handleiding van de Siemens staat: bij gebruik oven eerst laten afkoelen,
voordat men de magnetron gebruikt.

In de praktijk komt het erop neer, dat het venster dit uitleest: afkoelen oid.
en dat het nauwelijks 2 minuten duurt, voordat er gemagnetrone'd kan worden.

Conlusie: lees de handleiding hierover en anders bovenstaande.
Uit de oven is de vis zó heet, dat het afgedekt makkelijk kan wachten op de
groenten.

Overigens: vis op 250 graden :? Sneu voor de (kauwgom) vis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop