Nee ik doe dat ook noet uit plezierquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:49 schreef Kreator het volgende:
Het heeft overigens geen zin om over je (ex)vriendin en de nieuwe gast na te denken. Daar ga je kapot aan. Je kan er namelijk toch niks aan doen.
Probeer geforceerd ergens anders aan te denken. Als er iets is, waar je depri van gaat raken is het dit wel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:51 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Nee ik doe dat ook noet uit pleziermaar dat gaat automatisch helaasch.
Het was sowieso een fucking pientere dame dat ze met iemand zoals jij samen gaat wonenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:52 schreef amenth het volgende:
had ik ook februari 2011 woonde roffa zuid alles perfect m3 voor de deur we hadde koopflat van haar rijke ouders, toen besloot ze me opeens er uit te zette nomdat ikniet mee betaalde aan niks dus ik heb er nog maanden lang daar staan ruzie te mkaen voor de deur dat ik me huis terug wou maar uiteindelijk win je dat niet als huis niet op je naam staat, gwn andere chimeid zoeken
Ja hoor, en over een uurtje voel je je weer zwaar kut. Zo gaat dat. Ga eens lekker op vakantie (Frankrijk misschien?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:55 schreef Blue_note het volgende:
Is het gek dat ik me nu eigenlijk best goed voel?
problemen oplossen met drankquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:02 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Nou, geweldig die vrienden die problemen oplossen met drank.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |