En als in het gezegde "Twee honden vechten om een been en het derde gaat er mee heen"; Ludo Sanders besluit zich ook in de scheepsbouw te oriënteren en richt Sanders Shipyards op. In eerste instantie is het een bloeiende onderneming, totdat Marcus Sanders zich de directeurspositie toe weet te eigenen...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:15 schreef Frey het volgende:
Stenders stuurt ook nog eens de gevreesde Lex Zandstra op ze af.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:10 schreef PeterKelder het volgende:
http://www.uitzending.net/gemist/138100/RTL-4/RTL_Boulevard.html
Leuk om die oude beelden weer eens te zienDaniel, Arthur, Simon
Betere tijden:quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:39 schreef PeterKelder het volgende:
"Mijn complimenten voor De Rozenboom"![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:39 schreef PeterKelder het volgende:
"Mijn complimenten voor De Rozenboom"![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:30 schreef MissJ het volgende:
net de shortie gezienallemaal waar jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk om te zienquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:05 schreef Frey het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)ertijd.avi_plain.xml
Ook nog een leuk item van toen Wim Zomer een lintje kreeg.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:30 schreef MissJ het volgende:
net de shortie gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:05 schreef Frey het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)ertijd.avi_plain.xml
Ook nog een leuk item van toen Wim Zomer een lintje kreeg.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:11 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:13 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]Is het mogelijk om zo on short notice te trouwen dan? Dacht dat dat alleen in Las Vegas kon. Die procedure is niet in een dag geregeld toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Land of the free. Home of the brave.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:39 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Is het mogelijk om zo on short notice te trouwen dan? Dacht dat dat alleen in Las Vegas kon. Die procedure is niet in een dag geregeld toch?Uit de shortie haal ik wat anders, maar we zullen zien morgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou me niets verbazen als het in Meerdijk wel mogelijk is uiteraard.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:36 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Uit de shortie haal ik wat anders, maar we zullen zien morgen!
Waarom zou dat niet mogelijk zijn.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:01 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als het in Meerdijk wel mogelijk is uiteraard.
Lijkt me toch moeilijk. Ik dacht dat Rick dan moslim moet worden en dat gaat niet zo 1 2 3.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogelijk zijn.
Je regelt 2 getuigen. Die kopieren even snel hun id-papieren. Je zegt ja. De getuigen tekenen. En je bent getrouwd.
Zoveel stelt trouwen niet voor.
Ja zo makkelijk is het inderdaadquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogelijk zijn.
Je regelt 2 getuigen. Die kopieren even snel hun id-papieren. Je zegt ja. De getuigen tekenen. En je bent getrouwd.
Zoveel stelt trouwen niet voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |