quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:00 schreef Bos81 het volgende:
Ik lees trouwens nu dat George niet meer swerelds grootste is![]()
![]()
Ja jammer, maar het blijft een schitterend beest, wat ik uit het verhaal haalquote:
Redelijk. Wel op een typische Amerikaanse manier, wat het wat jammer maakt. Maar Georgie zelf isquote:
Wauw lekkerrrr!quote:
Heb je PM gestuurd!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Redelijk. Wel op een typische Amerikaanse manier, wat het wat jammer maakt. Maar Georgie zelf is
gezien en ik zal het maandag of hooguit dinsdag op de post doenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:37 schreef Strega het volgende:
[..]
Heb je PM gestuurd!
Lijkt me fijne operatie lectuur.
Onze eerste gezamenlijke hond was een enorme dog, Hamlet. Ik denk net een centimeter lager dan George en 100 kg. in zijn gloriedagen. Hij ging toendertijd op de weegbrug bij van Gent en Loos, de DA weegschaal ging niet zo ver.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Redelijk. Wel op een typische Amerikaanse manier, wat het wat jammer maakt. Maar Georgie zelf is
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:41 schreef Strega het volgende:
[..]
Onze eerste gezamenlijke hond was een enorme dog, Hamlet. Ik denk net een centimeter lager dan George en 100 kg. in zijn gloriedagen. Hij ging toendertijd op de weegbrug bij van Gent en Loos, de DA weegschaal ging niet zo ver.
Nee, helaasquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:30 schreef Barbaaf het volgende:
[..]![]()
En even optillen en op een personenweegschaal werkt natuurlijk ook niet
Oh wat jammerquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:00 schreef Bos81 het volgende:
Ik lees trouwens nu dat George niet meer swerelds grootste is![]()
![]()
Ik had vannacht wel een "George" droom..quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had vannacht wel een "George" droom..
Ik was meteen grote dog aan het wandelen, maar opeens was het geen dog meer maar een Golden retriever en op het laatst was het Sjefke waarmee ik liep![]()
Bedankt voor de thee en het zaad! Mooie Piet kaart slikquote:
Lees nog es de nieuwe blog, http://www.familiebofkont.nl/ , over Moszko, een van de nieuwste aanwinsten daar, vernoemd naar het kapsel van een bepaald iemand!quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:04 schreef oh-oh het volgende:
Hier was het vanmorgen onwijs mistig maar nu schijnt de zon
Oh my wat een vage shizzlequote:Op maandag 8 oktober 2012 01:51 schreef Strega het volgende:
[..]
Lees nog es de nieuwe blog, http://www.familiebofkont.nl/ , over Moszko, een van de nieuwste aanwinsten daar, vernoemd naar het kapsel van een bepaald iemand!![]()
![]()
(en nee, het is geen "bedrijfspoedel")
Ik heb echt een soort van haat liefde verhouding met dat wicht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |