Ik moest lachentwitter:acupaul twitterde op maandag 15-10-2012 om 21:40:12#Oudenbosch hebben ze die blauwe Ford Ka nou nog niet? #helikopters reageer retweet
twitter:TeleVeele twitterde op maandag 15-10-2012 om 21:39:08Nog steeds 2 helikopters laag boven #Oudenbosch. Volgens #politiemwb heeft dit NIETS met een overval in Prinsenbeek te maken. reageer retweet
twitter:BNDeStemRdaal twitterde op maandag 15-10-2012 om 21:18:48Politie West-Brabant laat weten dat heli die cirkelt boven Oudenbosch en Zegge niet van hen is. Herkomst heli voorlopig nog onduidelijk. reageer retweet
Apaches komen vanuit Gilze-Rijen toch? Het zal wel een oefening zijn ofzo.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wat moeten apaches nu boven oudenbosch? de overvallers wegblazen met hellfire raketten?
twitter:MarcoV1 twitterde op maandag 15-10-2012 om 22:01:45Helikopters boven Oudenbosch zijn voor oefening leger. In de polder tussen Hoeven en Oudenbosch staan aantal militairen. reageer retweet
Achteraf gezien vond ik het wel vet, die Apaches boven mijn huis, jammer dat het zo donker was dat ik ze alleen kon horen en niet kon zien, naja, alleen de lampjes dan. Zat ook een docu over Afghanistan te kijken, dus het was wel driedubbel dolby 7.1 surround zo.quote:
Hi buurvrouw.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:00 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Laten we 't houden op ergens bij Oudenbosch.
Leuk!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:49 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik werd vanmorgen wakker met de dringende behoefte aan rode laarzen.
[ afbeelding ]
Jeej!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |