In principe is er voor iedereen na bb een toekomst in showbiz weggelegd.
Wat is hier de rede voor ?
Is het omdat VOO in de contracten een clausule heeft opgenomen waarbij een deel van de toekomstige contracten naar VOO zou gaan ?
Is het omdat VOO zoveel mogelijk ex-bb'ers in de showbizwereld wil hebben omdat dat een vorm is van permanente reclame voor het programma ?
Er MOET een diepere bedoeling achter zitten, dat kan bijna niet anders. Het toeval dat iedereen redelijk kan zingen is op zich al verdacht te noemen.
Iemand een andere kijk hierop ?
Ik begrijp alleen niet dat ze Ali erin hebben gezet. Ik begin werkelijk gestoord te raken en ik moet hoog nodig een psygo opzoeken door zijn slap gelul. Hij blijft honderd keer hetzelfde herhalen.
Ik wil niet discrimineren maar hij mag er wat mij betreft morgen uit, dit zou ten goede komen van de rest van het programma. Ik heb trouwens medelijden met de redactie die in de studio hier naar moet luisteren
Kim is heel erg lekker trouwens
die hebben ze goed uitgekozen! Precies mijn leeftijd
Ik denk inderdaad dat je het wel redelijke bij het goede eind zal hebben Danny. Het zou natuurlijk heel mooi zijn als Ali een goede zangcarriere zou starten middels Big Brother en dat hij gewoon een gedeelte van de royalties moet opgeven aan veronica omdat ze hem bekend hebben gemaakt.
Ik hoop echt niet dat Jolanda de nieuwe Goedele lik-eens gaat worden van Veronica.
thats all, maar ze zullen echt geen toekomstig salaris inpikken.
quote:Ik zoek het wat dichter bij huis, ik denk gewoon aan de kijkcijfers. Er zitten mooie mensen in het huis omdat ze goede kijkcijfers willen. Ze gokken op de gemiddelde NL man die
Op 19 september 2000 01:27 schreef Danny het volgende:
In dat geval is de diepere betekenis dat ze voor Veronica interessanter zijn om te laten opdraven als ze een succesvolle carriëre in de showbiz krijgen. Hoe dan ook, mooie, talentvolle (ahum) bewoners, en dat puur uit eigenbelang.
Ik denk niet dat het veel te maken heeft met de carrieres van de mensen na BB.
(ingevuld niet, ik bedoel benieuwd naar de vragen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |