SPOILER: zooiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
wietparkiet - meiden van onder de 16 kijk uit voor Danger.mouse
2Happy4U - ik eet graag rauw eendenvlees
Oceanview - hallo hoe werkt dit
Ro-ald - Lobi voor jullie allemaal
Danger.Mouse - Hoe dichter bij de nulfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Kijk het is dat ik hem niet nodig heb, heb een werkende TV, maar 2 weken is 2 weken het is nu al bijna 3 dus als ze bellen ga ik even boos doen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Meeste winkels hanteren wel de laagste prijsgarantie.
Als ze bellen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kijk het is dat ik hem niet nodig heb, heb een werkende TV, maar 2 weken is 2 weken het is nu al bijna 3 dus als ze bellen ga ik even boos doen.
Vandaag niet bellen = morgen ik bellen = WA DENKTE GIJ .. 150KORTING OF IK GA ERGENS ANDERS HEENquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vandaag niet bellen = morgen ik bellen = WA DENKTE GIJ .. 150KORTING OF IK GA ERGENS ANDERS HEEN
Goede vraagquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:13 schreef Dimens het volgende:
[..]![]()
Waarom hebben ze hem trouwens nog niet?
Staat hij in de winkel nog steeds voor die prijs of niet? Dan gewoon nog een keer bestellen zonder aanbetaling. En elke paar dagen dat ze te laat zijn, opnieuw bestellen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goede vraagmaar de webshop heeft hem wel maar voor een andere prijs.. filliaal gedoe.. maarja kom op hey 2 weken, bel dan verdomme als het langer duurt hier heb ik een kut hekel aan.
In de winkel staat hij voor dezelfde prijs als op de webshop maar ik kreeg 50euro korting.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Staat hij in de winkel nog steeds voor die prijs of niet? Dan gewoon nog een keer bestellen zonder aanbetaling. En elke paar dagen dat ze te laat zijn, opnieuw bestellen.
Deed ik voor klanten ook wanneer producten heel lang erover deden voordat ze er waren, ondanks dat ze gewoon in het hoofdmagazijn stonden. Dan was het product wat opnieuw besteld was ineens heel snel er.
Gewoon morgen even bellen dan ja. Toch vreemd dat het zo lang moet duren.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In de winkel staat hij voor dezelfde prijs als op de webshop maar ik kreeg 50euro korting.
Ze moesten hem blijkbaar bestellen bij panasonic. En nu dat gezeik met 21% btw (ook zal het in het begin meevallen) is niet handig.
En ik neem geen demo model aan/mee (ook niet voor flinke korting want plasma = inspelen)
Dan maar boos doen tegen de onschuldige telefoonmiep.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon morgen even bellen dan ja. Toch vreemd dat het zo lang moet duren.
Eerst gewoon lief en als ze niet luistert, dan boos worden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan maar boos doen tegen de onschuldige telefoonmiep.
Ik heb al 2x lief gedaan.. telkens is de afdeling hoofd 'niet aanwezig' en is er een melding gemaakt. Sure.. 1x prima, 2x is verdacht, 3x is bullshit.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eerst gewoon lief en als ze niet luistert, dan boos worden.
Dan gewoon boos tegen die mensen zijn ja. 3 weken moeten wachten op een televisie.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb al 2x lief gedaan.. telkens is de afdeling hoofd 'niet aanwezig' en is er een melding gemaakt. Sure.. 1x prima, 2x is verdacht, 3x is bullshit.
Wehkamp heeft hem voor dezelfde prijs al weet ik niet wat de verzendkosten zijn en het is de 'E' versie, staat een E achter, geen idee wat dat inhoud..
Je denkt dat Ajax niet gaat scoren?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als hij de 0-5 heeft gemaakt en daarna zijn been breektdan mag het van mij.
Ajax mag scoren.. zolang Real maar met -1 wint, dus 3-1/4-1/5-1/21-1quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je denkt dat Ajax niet gaat scoren?
Oh thanksquote:
Ken jij die ook?!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh thanks
Die was ik kwijttof nummertje.
Ja Okè.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ajax mag scoren.. zolang Real maar met -1 wint, dus 3-1/4-1/5-1/21-1
Nee ken hem al heel lang, waar vandaan geen idee....quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ken jij die ook?!Ik dacht dat ik de enige was die van hun bestaan wist
Ik zocht ooit eens op dat model, en toen vond ik het geloof ikquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee ken hem al heel lang, waar vandaan geen idee....
Dacht ik al, het was al half 5 of zo D:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Toen jij dat bericht had gestuurd op WhatsApp, was ik al in slaap gevallen.
3:39 Engelse tijd. 4:39 Nederlandse tijd ja. In de ochtend kon ik niet meer reageren want geen internet en dat ding staat nu in dock waardoor ik moeilijk kan typen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dacht ik al, het was al half 5 of zo D:
Ik ben relaxed.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Relax manIk vond het gewoon leuk dat je dat gedaan had voor dr. Laat maar weer zitten
Ik hoor het straks wel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
3:39 Engelse tijd. 4:39 Nederlandse tijd ja. In de ochtend kon ik niet meer reageren want geen internet en dat ding staat nu in dock waardoor ik moeilijk kan typen.
Baas.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:43 schreef Ro-ald het volgende:
Al bijna 3 weken gestopt met door de weeks drinken
koquote:
Ik moet nog zoveel doen en ik kan niet overdag slapenquote:
Niks mis met overdag slapen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik moet nog zoveel doen en ik kan niet overdag slapen
Je moet niks, gewoon doen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik moet nog zoveel doen en ik kan niet overdag slapen
Ik ook. Ik blijf aanstaand weekend nuchter.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Baas.
Ik ga op de meet pas weer drinken.
Aanstaand weekend denk ik 2x goed van de kaart..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ook. Ik blijf aanstaand weekend nuchter.
Gelukkig ben ik niet zoquote:
Geo dronken op FOK!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Aanstaand weekend denk ik 2x goed van de kaart..
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Aanstaand weekend denk ik 2x goed van de kaart..
Lak je nagels roze, staat er goed bij danquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Moeite om ze open te houden maar ze zijn niet meer zo rood, alleen het oogwit is roze![]()
Hoop het nietquote:
Nagels zijn al glitterig zwart.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Lak je nagels roze, staat er goed bij dan
Jammerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoop het niet..
Vrijdag duurt het tot 05.00 dus en zaterdag geen idee tot hoelaat maar dan wil ik niet FOK!ken
Doe het wel veiligquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik nog nooit, best wel spannondddd ze komt morgen naar mij
Oh nee 1 x gemeet. Leuk tochquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik nog nooit, best wel spannondddd ze komt morgen naar mij
Dat weet ik niet. Ik had haar gemeet bij de nachtbagger meet 20 juli was in Utrecht.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naja leuk leuk.. weet ik nog niet, is ze sterk?
Oke.. Steven noemt der steeds een halve vent dus misschien moet ik me zorgen maken..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik had haar gemeet bij de nachtbagger meet 20 juli was in Utrecht.
Leuke meid en al totdat ze der lul tevoorschijn tovertquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke.. Steven noemt der steeds een halve vent dus misschien moet ik me zorgen maken..
Wel je flirtskills in het echt gebruik hé net zoals hier op FOK! Maar dan in het echt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke.. Steven noemt der steeds een halve vent dus misschien moet ik me zorgen maken..
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Leuke meid en al totdat ze der lul tevoorschijn tovert
No way no way it's not a secretquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:59 schreef Snowbells het volgende:
HEY HEY YOU YOU I DON'T LIKE YOUR GIRLFRIEND
Als ze mij aan ziet komen rijden met mijn 21" chrome velgen die op mijn zwarte rolstoel zitten smelt ze.. she saw me rollin' .. she meltin'quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wel je flirtskills in het echt gebruik hé net zoals hier op FOK! Maar dan in het echt.
vrouwelijk periode bloedquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:03 schreef Snowbells het volgende:
I eat boys up, breakfast and lunch and when I'm thirsty I drink their blood.
Waarom heb je dan FL gefriendzoned?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan hoef ik geen echte man.
Brr. Ongesteld.
Brrrrrrrr
Wat heeft FL met menstruatiebloed te maken? Wat is de linkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom heb je dan FL gefriendzoned?
Dat was een grap dat FL een Beta is, geen ekte man.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat heeft FL met menstruatiebloed te maken? Wat is de link
Oshit.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat was een grap dat FL een Beta is, geen ekte man.Lompe grap, maar niet grappig als jij hem niet snapt.
Grapje he FL
Dit kwam even lekker uitquote:
Nee geen excuses.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit kwam even lekker uit![]()
Tevens kan hij het terug lezen het bevind zich op een openbaar forum dus is niet achter zijn rug om (roddelen)
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan niet, dikke care..![]()
beetje tegen een grapje kunnen hoort erbij.
Alsof zij langs komt..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:19 schreef Ro-ald het volgende:
Geo als je Flips gaat meeten dan durf je toch ook wel naar de meet te komen?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
UFTIEEE IK KWAM NET SMOOFIE TEGEN
Dan is het goedquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:38 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben relaxed.
Ik vertelde het gewoon.
ik zag laatst zo'n plaatje op tumblr met "i want to just sit around and do nothing with you" en dan twee van die getekende mensen die naar een black flag-lp waren aan het luisteren ik moest gelijk aan jou denkenquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik zag laatst zo'n plaatje op tumblr met "i want to just sit around and do nothing with you" en dan twee van die getekende mensen die naar een black flag-lp waren aan het luisteren ik moest gelijk aan jou denken
Hoe is het bjorn van me?quote:
Vandaag alleen binnen geweest en wezen slapen.quote:
As usual.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vandaag alleen binnen geweest en wezen slapen.
Livin' the life.quote:
Moequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Awwquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:32 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Moedat alleen eigenlijk. En zo gitaarles maar ik heb geen zin
mijn motivatie voor alles is vrijwel nul nu
En met u?
Ik had het al verzet naar vandaagquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
AwwMeld je ziek
HetzelfdeMoe alhoewel ik niets heb gedaan. Kut ritme van me
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:32 schreef Trollscience het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ah okokquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik had het al verzet naar vandaagdat kan ik niet maken
![]()
* geeft slecht-ritme-high-five![]()
Ja heel erg. Ik heb hem gelijk naar Intronic gestuurdquote:
Ga met de autoquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Helaaschzit te twijfelen of ik ga fietsen of met de auto gebracht worden
![]()
Wel 10 minuten langerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ga met de autoKan je langer hier blijven
![]()
10 minuten is 10 minutenquote:
ja :3 :3 :3quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn blog is wel mooi toch toch toch
Pfft, zo 3-4 berichten via DMquote:
Aangezien er sowieso weinig van komt vanavondquote:
oh?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Aangezien er sowieso weinig van komt vanavond![]()
Wanneer jij terugkomt van gitaarles ben ik waarschijnlijk slapenquote:
Je hebt de hele dag al geslapenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wanneer jij terugkomt van gitaarles ben ik waarschijnlijk slapen![]()
Nietquote:
Ik was 's ochtends ook nog even wakker zoals je doorhadquote:
Ga een film kijken of zo danquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik was 's ochtends ook nog even wakker zoals je doorhaden als ik tot 10 uur moet opblijven om vervolgens 8 uur wakker te blijven op m'n stage
Gaat niet werken
Werkte alleen maandag omdat er nog wat mensen op FOK! warendaarna heb ik mij echt dood verveeld
Zou kunnen, moet ik wel een site weten waar je films vandaan kan streamenquote:
Mag wel.quote:
Google is je vriendquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zou kunnen, moet ik wel een site weten waar je films vandaan kan streamen
Ik had wel een goede maar ik ben de naam ervan vergeten.quote:
Ik denk dat het na 8 uur gaat vervelen.quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik had wel een goede maar ik ben de naam ervan vergeten.
ik denk niet dat jouw moeder dat soort films kijktquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:01 schreef wietparkiet het volgende:
Films download ik zodat als mijn moeder hem nog wilt zien ik hem dan op een stickie ofzo kan zetten
Ik had het over de site, niet over die vriend.quote:
Ik snapte je.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik had het over de site, niet over die vriend.
Is er nog iemand die mij snapt.quote:
Niet dat soort films prutserquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik denk niet dat jouw moeder dat soort films kijkt
Ja hey, dat was gewoon heel duidelijk ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik snap je altijd. Totdat je vage diepzinnige dingen begint te lullen.
sukkelquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
asdfghjkl wat moet ik doen
ik ben een ontiegelijke debiel
ik heb mijn reserve laptop mee genomen naar school maar ik heb m daar laten liggen in een lokaal of in de kantine
godverdomme aids tering hondengal
Dat is pech laptop weg?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik heb mijn reserve laptop mee genomen naar school maar ik heb m daar laten liggen in een lokaal of in de kantine
Waar had je het precies over dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja hey, dat was gewoon heel duidelijk ja.
Aaahwwquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
Volgens mij was het over dat jij geen zin had in school waarop ik zei 'Ik toon jou de fouten van mijn wegen, zodat jij een ander pad kan bewandelen' sloeg op dat ik weinig aan school deed en uiteindelijk MBO deedquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Waar had je het precies over dan?
Bidden/hopen dat er wat eerlijke leerlingen zitten en die je laptop gevonden hebben en ergens afgegeven hebben bij de concierge ofso.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wijze woorden, maar ik snapte er toen geen kut vanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Volgens mij was het over dat jij geen zin had in school waarop ik zei 'Ik toon jou de fouten van mijn wegen, zodat jij een ander pad kan bewandelen' sloeg op dat ik weinig aan school deed en uiteindelijk MBO deed![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:13 schreef wietparkiet het volgende:
https://www.facebook.com/events/288882441221382/
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:13 schreef wietparkiet het volgende:
https://www.facebook.com/events/288882441221382/
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Wijze woorden, maar ik snapte er toen geen kut van![]()
Meer, maar je weet wat ik daarover gezegd heb.quote:
Ik weet hetquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:16 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Meer, maar je weet wat ik daarover gezegd heb.
Hey maar ik moet gaan. Doei iedereen dit dat
Hmjaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bidden/hopen dat er wat eerlijke leerlingen zitten en die je laptop gevonden hebben en ergens afgegeven hebben bij de concierge ofso.
zo is mijn vader ook alleen dan tot de macht 32quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
als autisme erfelijk is weet ik waar dat van mij vandaan komt
papa heeft moeite met typen op zn mobiel dus ik stel voor dat hij Swiftkey gebruikt
zegt hij: 'nee, nee dat wil ik niet!'
dus ik zeg: ' oh nee, nieuwe dingen! zo eng!' ( heel overdreven )
en hij zegt heel serieus: 'ja, dat is eng.
![]()
#liefdagboek
Snufquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:34 schreef Snuf. het volgende:
Yo SV nog gevochten met walvissen de laatste tijd?
Ah top. Ik heb er ook nog eentje de zee uit geslagen gisterenmiddag.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Snufja ik heb er laatst eentje neergehoekt
Goed bezig.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ah top. Ik heb er ook nog eentje de zee uit geslagen gisterenmiddag.
gvd hou je bekquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
jongens die een opleiding beveiliger doen en dan heel ecto zijn
oh gelukkig ik hield mijn hart al vastquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hahaha ik was even vergeten dat jij ook zo'n opleiding doetmaar jij bent niet ecto
mag ik jouw hart vasthoudenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
oh gelukkig ik hield mijn hart al vast
hoe is het bambi?
je hebt mijn hart al veroverd lieverd :hearteyes:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mag ik jouw hart vasthouden
ja prima, zin in het weekend.
gaan we met zn 3en nog wat doen? lel zei van wel. hihaho dat rijmt
wat is dat nou voor koffiezetapparaat?quote:
ja ieder weekend. liever naar leiden want daar kan ik fatsoenlijk slapenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je hebt mijn hart al veroverd lieverd :hearteyes:
ah je komt nog steeds naar Leiden dus?
ik vind het goed hoor, maar weet nog steeds niet hoe laat ik thuis ben
Hahah dat dacht ik ookquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wat is dat nou voor koffiezetapparaat?
hoezo dat dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja ieder weekend. liever naar leiden want daar kan ik fatsoenlijk slapen
ja godver, laat maar weten dan
als je wel kan, wat gaan we dan doen
Om precies te zijn is dat een elektronenmicroscoop. Die dingen zijn echt zo fucking ingenieus gemaakt. Het gaat erom dat je een elektronenbundel gaat schieten vanuit de gun (bovenin) op het preparaat (middenkolom), waardoor je een projectie krijgt op de PC/indatgroenedingetje. En dat alles in een hoog vacuüm. Dat maakt het wel interessant.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wat is dat nou voor koffiezetapparaat?
nee ik heb maar een eenpersoonsbed en meneer klaagt dat ik hem teveel stomp snachts.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hoezo dat dan?je vader?
ja godsamme ik weet het dan pas maar zal t doen ja
iel pakken
ahaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Om precies te zijn is dat een elektronenmicroscoop. Die dingen zijn echt zo fucking ingenieus gemaakt. Het gaat erom dat je een elektronenbundel gaat schieten vanuit de gun (bovenin) op het preparaat (middenkolom), waardoor je een projectie krijgt op de PC/indatgroenedingetje. En dat alles in een hoog vacuüm. Dat maakt het wel interessant.
ja 'stompen' ja, zit wel fijn knus toch?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee ik heb maar een eenpersoonsbed en meneer klaagt dat ik hem teveel stomp snachts.
zeur zeur zeur [ afbeelding ]
blijf van 'm af [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ja 'stompen' ja, zit wel fijn knus toch?
jij mag dat xoxoxprecies xoxoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
precies xoxojij weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom, hij zei dat hij me kkklappen ging gevenWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Hahha voor mij hoef je niet te zoekenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik moet trouwens nog ff kijken waar die barbeque ergens ligt.
Als de meeste mensen dat niet willen gewoon allemaal naar de supermarkt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hahha voor mij hoef je niet te zoeken![]()
Maar barbecueën gaat gewoon door? want er zijn niet zoveel mensen die willen gaan barbecueën toch?
wat onbeschoftquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jij weet
waarom, hij zei dat hij me kkklappen ging geven
Helemaal niemand.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:12 schreef Trollscience het volgende:
wie komt er tomatensaus uit mijn pectus likken
Ja oke.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als de meeste mensen dat niet willen gewoon allemaal naar de supermarkt.
best wel, jij komt voor mij op toch?quote:
Overigens wel brofist dat jij ook een gat hebt in je buik. Niet zo groot zoals op google gelukkigquote:
Jij ook dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Overigens wel brofist dat jij ook een gat hebt in je buik borstkas. Niet zo groot zoals op google gelukkig
op de meetquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:17 schreef Plastic_zak het volgende:
trollie, fl. Wanneer gaan jullie gayseks met elkaar hebben?
ja tuurlijk we gaan dat boefje een lesje lerenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
best wel, jij komt voor mij op toch?
op zn bips tikken?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja tuurlijk we gaan dat boefje een lesje leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |