SPOILER: zooiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
wietparkiet - meiden van onder de 16 kijk uit voor Danger.mouse
2Happy4U - ik eet graag rauw eendenvlees
Oceanview - hallo hoe werkt dit
Ro-ald - Lobi voor jullie allemaal
Danger.Mouse - Hoe dichter bij de nulfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Kijk het is dat ik hem niet nodig heb, heb een werkende TV, maar 2 weken is 2 weken het is nu al bijna 3 dus als ze bellen ga ik even boos doen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Meeste winkels hanteren wel de laagste prijsgarantie.
Als ze bellen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kijk het is dat ik hem niet nodig heb, heb een werkende TV, maar 2 weken is 2 weken het is nu al bijna 3 dus als ze bellen ga ik even boos doen.
Vandaag niet bellen = morgen ik bellen = WA DENKTE GIJ .. 150KORTING OF IK GA ERGENS ANDERS HEENquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vandaag niet bellen = morgen ik bellen = WA DENKTE GIJ .. 150KORTING OF IK GA ERGENS ANDERS HEEN
Goede vraagquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:13 schreef Dimens het volgende:
[..]![]()
Waarom hebben ze hem trouwens nog niet?
Staat hij in de winkel nog steeds voor die prijs of niet? Dan gewoon nog een keer bestellen zonder aanbetaling. En elke paar dagen dat ze te laat zijn, opnieuw bestellen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goede vraagmaar de webshop heeft hem wel maar voor een andere prijs.. filliaal gedoe.. maarja kom op hey 2 weken, bel dan verdomme als het langer duurt hier heb ik een kut hekel aan.
In de winkel staat hij voor dezelfde prijs als op de webshop maar ik kreeg 50euro korting.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Staat hij in de winkel nog steeds voor die prijs of niet? Dan gewoon nog een keer bestellen zonder aanbetaling. En elke paar dagen dat ze te laat zijn, opnieuw bestellen.
Deed ik voor klanten ook wanneer producten heel lang erover deden voordat ze er waren, ondanks dat ze gewoon in het hoofdmagazijn stonden. Dan was het product wat opnieuw besteld was ineens heel snel er.
Gewoon morgen even bellen dan ja. Toch vreemd dat het zo lang moet duren.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In de winkel staat hij voor dezelfde prijs als op de webshop maar ik kreeg 50euro korting.
Ze moesten hem blijkbaar bestellen bij panasonic. En nu dat gezeik met 21% btw (ook zal het in het begin meevallen) is niet handig.
En ik neem geen demo model aan/mee (ook niet voor flinke korting want plasma = inspelen)
Dan maar boos doen tegen de onschuldige telefoonmiep.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon morgen even bellen dan ja. Toch vreemd dat het zo lang moet duren.
Eerst gewoon lief en als ze niet luistert, dan boos worden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan maar boos doen tegen de onschuldige telefoonmiep.
Ik heb al 2x lief gedaan.. telkens is de afdeling hoofd 'niet aanwezig' en is er een melding gemaakt. Sure.. 1x prima, 2x is verdacht, 3x is bullshit.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eerst gewoon lief en als ze niet luistert, dan boos worden.
Dan gewoon boos tegen die mensen zijn ja. 3 weken moeten wachten op een televisie.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb al 2x lief gedaan.. telkens is de afdeling hoofd 'niet aanwezig' en is er een melding gemaakt. Sure.. 1x prima, 2x is verdacht, 3x is bullshit.
Wehkamp heeft hem voor dezelfde prijs al weet ik niet wat de verzendkosten zijn en het is de 'E' versie, staat een E achter, geen idee wat dat inhoud..
Je denkt dat Ajax niet gaat scoren?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als hij de 0-5 heeft gemaakt en daarna zijn been breektdan mag het van mij.
Ajax mag scoren.. zolang Real maar met -1 wint, dus 3-1/4-1/5-1/21-1quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je denkt dat Ajax niet gaat scoren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |