Waar dan? Ik heb hem al een tijdje he. Alleen nooit gebruikt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:23 schreef fortunafan het volgende:
30 euro? DAAMN je hebt veel betaald dan ik heb de mijne gekocht voor 15-.
Ik heb hem laats jaar gekocht by toys r us geloof ik. Ik gebruik hem regelmatig ook voor de iphone en samsung.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:28 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Waar dan? Ik heb hem al een tijdje he. Alleen nooit gebruikt.
Ik heb hem bij de Game Mania gekocht, prijskaartje staat er nog op van ¤ 30,00quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:53 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Ik heb hem laats jaar gekocht by toys r us geloof ik. Ik gebruik hem regelmatig ook voor de iphone en samsung.
Ik heb zelf ook een oud model xbox en dat werkt gewoonquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:19 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Zijn deze alleen te gebruiken met het nieuwe model xbox of ook met de oude?
Heb je toevallig interesse in Tekken Tag Tournament 2?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:26 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Ik heb hem bij de Game Mania gekocht, prijskaartje staat er nog op van ¤ 30,00
[..]
Ik heb zelf ook een oud model xbox en dat werkt gewoon
Nee sorry, speel alleen maar mw3 en fifa 13 (quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:31 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Heb je toevallig interesse in Tekken Tag Tournament 2?
Helaas was te proberen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:43 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Nee sorry, speel alleen maar mw3 en fifa 13 ()
Boden staan allemaal maar is nog iets te weinig. Hij is echt splinternieuw.quote:
Thnx, heb er voor de rest ook geen problemen mee alleen ik heb kleine orenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:05 schreef Dimac het volgende:
Heb deze ook, erg fijn ding. Zeker een aanrader!
Succes met de verkoop.
Succes met de verkoop dan, ¤ 15,- is mijn max.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:51 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Boden staan allemaal maar is nog iets te weinig. Hij is echt splinternieuw.
Op te halen in Arnhem
Thnx, ik wacht nog even op een hoger bod amders hou ik er maar <10 euro aan over.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:32 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Succes met de verkoop dan, ¤ 15,- is mijn max.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |