abonnement Unibet Coolblue
pi_117578725
Tortelduifjes *;
pi_117578991
Ja, we groeien echt heel erg ook in onze relatie... Alles is natuurlijk onwijs pril en het is echt een grote gok geweest of het wel zou werken... Maar we zijn echt wel een stelletje klefbekken hoor...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_117579234
Ik denk nu al tien minuten na of ik deze post serieus moet nemen.
In mijn beleving waren jullie als kleuters al samen..
pi_117579462
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:01 schreef Suikertante het volgende:
Ik denk nu al tien minuten na of ik deze post serieus moet nemen.
In mijn beleving waren jullie als kleuters al samen..
We zijn nog geen eens een jaar samen :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_117579576
Jeumig! Dus dit is jullie eerste! Van harte! O+ (en nu weer on topic, pardon)
pi_117581793
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:01 schreef Suikertante het volgende:
Ik denk nu al tien minuten na of ik deze post serieus moet nemen.
In mijn beleving waren jullie als kleuters al samen..
:D Nou het voelt wel echt heel heel goed samen O+
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_117581984
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:01 schreef Suikertante het volgende:
Ik denk nu al tien minuten na of ik deze post serieus moet nemen.
In mijn beleving waren jullie als kleuters al samen..
Je post is bijna perfect getimed :D Op 1 seconde na was 't idd 10 minuten :+

Overigens, Tico, ziet er goed uit die buik! En een erg net huis idd :D Althans, voor zover je op die foto kunt zien. Bij mij wil dat meestal zeggen dat ik puur voor de foto alles even uit beeld heb geschoven dat er niet op hoort :')
pi_117582024
Ticootje mooi buikje!

En soesa wat een goede terugplooi! :D
pi_117582430
Coco mooie buik! En mooie vrouw! :)

Tico, waar jij toch steeds dat walvissenidee vandaan haalt weet ik echt niet :+ Kijk hoe slank je bent man, en een supermooie buik O+
  donderdag 4 oktober 2012 @ 11:54:16 #35
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117582487
Tico, mooi buikkie O+
En als jij zegt dat je je nu al een walvis voelt ben ik benieuwd hoe je eruit zag bij je vorige zwangerschappen dan.. :o
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_117582621
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 11:54 schreef Enfermera het volgende:
Tico, mooi buikkie O+
En als jij zegt dat je je nu al een walvis voelt ben ik benieuwd hoe je eruit zag bij je vorige zwangerschappen dan.. :o
Zwangerschap 1 : 25 kilo erbij...
Zwangerschap 2 : 8 kilo erbij...

Ik wilde dus mn 2e zwangerschap wel qua kilo's aanhouden... Maar ik zit nu al op 8.. Nu moet ik zeggen dat bij de 2e er nog 10 kilo van nummer 1 aanzat. En ik was dit jaar heel goed bezig met sporten en dus ook die laatste kilo's kwijt... Eindelijk weer mn oude lijf van voor de zwangerschappen... En dan is het ff slikken dat al je zweten eigenlijk voor niets was, want het komt er nu natuurlijk net zo hard weer aan... Sporten gaat niet meer, bekken doen te zeer...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_117582790
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 11:59 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zwangerschap 1 : 25 kilo erbij...
Zwangerschap 2 : 8 kilo erbij...

Ik wilde dus mn 2e zwangerschap wel qua kilo's aanhouden... Maar ik zit nu al op 8.. Nu moet ik zeggen dat bij de 2e er nog 10 kilo van nummer 1 aanzat. En ik was dit jaar heel goed bezig met sporten en dus ook die laatste kilo's kwijt... Eindelijk weer mn oude lijf van voor de zwangerschappen... En dan is het ff slikken dat al je zweten eigenlijk voor niets was, want het komt er nu natuurlijk net zo hard weer aan... Sporten gaat niet meer, bekken doen te zeer...
Ik zie nu in ieder geval nog steeds alleen een hele slanke vrouw met een babybolletje.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 12:06:43 #38
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117582865
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 11:59 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zwangerschap 1 : 25 kilo erbij...
Zwangerschap 2 : 8 kilo erbij...

Ik wilde dus mn 2e zwangerschap wel qua kilo's aanhouden... Maar ik zit nu al op 8.. Nu moet ik zeggen dat bij de 2e er nog 10 kilo van nummer 1 aanzat. En ik was dit jaar heel goed bezig met sporten en dus ook die laatste kilo's kwijt... Eindelijk weer mn oude lijf van voor de zwangerschappen... En dan is het ff slikken dat al je zweten eigenlijk voor niets was, want het komt er nu natuurlijk net zo hard weer aan... Sporten gaat niet meer, bekken doen te zeer...
Aha. Joh.. Maar dan ben je nog enorm slank idd, vind ik. En ik had een grotere bol met 26 weken :P
Lastig dat dat sporten niet meer gaat, heb ik ook en it sucks -O-
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_117582956
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 12:06 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Aha. Joh.. Maar dan ben je nog enorm slank idd, vind ik. En ik had een grotere bol met 26 weken :P
Lastig dat dat sporten niet meer gaat, heb ik ook en it sucks -O-
Het sucks onwijs vind ik... Ik had zoveel meer energie... En nu kan ik om 9 uur in de avond helemaal stuk op mn nest liggen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 12:12:26 #40
381212 Gulara
From the future
pi_117583053
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 11:59 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zwangerschap 1 : 25 kilo erbij...
Zwangerschap 2 : 8 kilo erbij...

Ik wilde dus mn 2e zwangerschap wel qua kilo's aanhouden... Maar ik zit nu al op 8.. Nu moet ik zeggen dat bij de 2e er nog 10 kilo van nummer 1 aanzat. En ik was dit jaar heel goed bezig met sporten en dus ook die laatste kilo's kwijt... Eindelijk weer mn oude lijf van voor de zwangerschappen... En dan is het ff slikken dat al je zweten eigenlijk voor niets was, want het komt er nu natuurlijk net zo hard weer aan... Sporten gaat niet meer, bekken doen te zeer...
Ik ken 't. Ik heb de laatste maanden ook snoeihard gewerkt in de sportschool. En ik vond het heerlijk, lekker afbeulen, kilo's die verdwijnen en een gespierder strakker lijf. Dan is een zwangerschap haast het andere uiterste. Hoewel het feit dat ik er superfit in ging wel scheelt hopelijk. Maar als ik zie hoe m'n zorgvuldig opgebouwde spiermassa en de toning verdwijnt... -O-
Ach, na de zwangerschap weer flink aan de bak, en dan komt het vast weer helemaal goed. *O*
Ik hoop van het weekend wat walvissen te spotten trouwens. Zal ik je foto printen en kijken of ze je herkennen? :+
En je opmerking over jouw en Joene. O+ Ik heb een zwak voor mensen die hier en daar eens sprong in het diepe wagen (heule domme dingen daargelaten uiteraard). Dus fijn dat het allemaal zo goed loopt!
  donderdag 4 oktober 2012 @ 12:14:50 #41
381212 Gulara
From the future
pi_117583140
De andere dames zijn ook weer prachtig.
Zowel de buiken! O+
Als het terugplooien! *O*
Als de opgeruimde huizen. _O_
  donderdag 4 oktober 2012 @ 12:17:04 #42
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117583203
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 12:09 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Het sucks onwijs vind ik... Ik had zoveel meer energie... En nu kan ik om 9 uur in de avond helemaal stuk op mn nest liggen.
Ja idd, dat ook. En conditie :') Pff, ik heb niks meer. Mn rug wordt ook zo ontzettend stijf, pijn in mn nek en schouders, bah :X Kan echt niet wachten tot ik (6 weken na de bevalling..) weer aan de slag kan :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_117583239
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 12:17 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ja idd, dat ook. En conditie :') Pff, ik heb niks meer. Mn rug wordt ook zo ontzettend stijf, pijn in mn nek en schouders, bah :X Kan echt niet wachten tot ik (6 weken na de bevalling..) weer aan de slag kan :D
Conditie?? Ik sta als een 80 jarige bejaarde met versleten hartklep te hijgen als ik de trappen op ben geklommen...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 12:22:49 #44
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117583375
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 12:18 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Conditie?? Ik sta als een 80 jarige bejaarde met versleten hartklep te hijgen als ik de trappen op ben geklommen...
Dat ja :') _O-
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_117583908
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 12:18 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Conditie?? Ik sta als een 80 jarige bejaarde met versleten hartklep te hijgen als ik de trappen op ben geklommen...
Gelukkig hijg je wel geil ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_117584655
Bellypaint van afgelopen zaterdag :)
Buikje lijkt echt mega breed/groot maar komt omdat je het afdekt met je kleding .. geeft een beetje een vertekend beeld :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 13:39:30 #47
258612 nytar
boys boys boys
pi_117585861
Die is wel heel mooi gedaan zeg! Meestal vind ik buikbeschilderingen echt super suf, maar deze is leuk!
pi_117587784
Mooi zeg Twink!
(En die buikhaartjes in de close-up O+ )
pi_117590177
Mooi gedaan hoor Twinkle! Op die eerste foto lijkt het net een print op je t-shirt.
Wat ziet jouw navel er trouwens 'normaal' uit :D Bij mij is hij echt geplopt :7

En ik zag ook nog een mooie bol van Coco O+
pi_117590242
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 13:39 schreef nytar het volgende:
Die is wel heel mooi gedaan zeg! Meestal vind ik buikbeschilderingen echt super suf, maar deze is leuk!
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het ook totaal niet zag zitten :@ .. Ben nie zo''n ''kijk-mij-ik-ben-zwanger-en-ik-voel-me-geweldig''-type :+ ... deed het in eerste instantie vooral voor haar want ja.. vriendin :@

Maar uiteindelijk was het echt wel heel mooi geworden inderdaad en ook niet suf!
Nadeel is dat je dus niks kan met zo''n beschilderde buik dus na een paar uur heb ik het eraf gespoeld in de douche :')

Ja ze kan er wat van hoor! :) .. Zijn ook nog foto''s gemaakt door haar (die heb ik nog niet gezien), deze foto''s zijn gemaakt door vent :) .. Heb er maar een paar gepakt want het is een hele collectie geworden :o
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')