abonnement Unibet Coolblue
  Admin zondag 17 september 2000 @ 23:08:03 #1
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_346414
Erg slim van SBS om de bus tegelijk met BB te laten vallen.
Is echt over nagedacht.
Dachten ze nu echt dat de BUS populairder dan BB zou worden?
Op deze manier heb ik nog medelijden met de passagiers ook.
Zouden ze het in de gaten hebben dat hun programma bijna niet meer bekeken wordt?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_346536
Tja de camping zender denkt dat de zomer nog steeds bezig is en dat iedereen vanuit zijn strandstoel in de voortent naar de bus zit te kijken.

Als ik de geruchten van die Paulus mag geloven zijn ze compleet losgeslagen in die bus

I'm getting too old for this....
pi_346599
Ik denk dat SBS6 de gok heeft genomen om DB erder te laten beginnen dan BB, en zo te hopen dat de kijker al aan DB verslaafd was voordat BB begon. Op deze manier zou er geen hond meer BB gaan volgen.

Maarja.. zo zal het niet lopen..

[Dit bericht is gewijzigd door Jorma op 18-09-2000 01:28]

pi_346642
Het is inderdaad erg dom gedaan. Vooral omdat er maar weinig mensen zijn die actief twee reality soaps gaan volgen. De kijkcijfers van afgelopen Donderdag spreken wat dat betreft al boekdelen. Ik ben benieuwd naar de cijfers van vrijdag en zaterdag die maandagochtend bekend worden.


In ieder geval heeft SBS6 mazzel dat endemol beide programmas maakt, daardoor mogen ze absoluut NIET tegelijkertijd (op het zelfde tijdstip) worden uitgezonden.

Rob http://go.to/DeBus

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')