Oke bedankt voor je reactie.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:27 schreef Jellereppe het volgende:
Hmm, ik denk dat het wel moet kunnen. Zal wel aparte voeding nodig hebben, maar moet verder geen enkel probleem zijn. 'Just my thoughts'!
Geen dank.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oke bedankt voor je reactie.
Ik ga binnenkort even kijken in wat voor een leefomgeving ze leven.
Dan kan ik dat nabootsen in een aquarium.
Ziet er apart uit jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:32 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zeeslak die er een heel mooi uiterlijk op nahoudt.
Dan houd ik er 1 in een aquarium dan heeft hij/zij ook alle vrijheid.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:37 schreef trovey het volgende:
Als je er meerdere gaat houden in één bak kan zijn dat je er maar eentje gaat overhoudenals ik Wiki mag geloven.
Zijn mooie dieren om te houden. Dat slakken zo mooi kunnen zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ziet er apart uit ja
En best wel grappig zoiets
Ondanks dat het beestje maar 3 cm groot is moet hij niet in een pierebakje hoor, dat ga je nooit stabiel houden met een zeeaquarium dus heel veel water voor 1 slak.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan houd ik er 1 in een aquarium dan heeft hij/zij ook alle vrijheid.
Dat wist ik al. Ook een beetje zijn leefomgeving nabootsen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Ondanks dat het beestje maar 3 cm groot is moet hij niet in een pierebakje hoor, dat ga je nooit stabiel houden met een zeeaquarium dus heel veel water voor 1 slak.
Bedankt. Ik ken nog een persoon die ook dat beessie houdt. Dus van die persoon krijg ik alle informatie.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:44 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Allemachtig wat een beeldschoon beest! En dan ook nog eens een slak! WOW!
Picasso had dit niet eens kunnen bedenken denk ik zo...![]()
![]()
Ik neem aan dat het wel het een en ander aan deskundigheid vereist om dit beessie te verzorgen en gezond te houden. Veel succes!
Waarom heb je dan dit topic met die OP gemaakt?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Bedankt. Ik ken nog een persoon die ook dat beessie houdt. Dus van die persoon krijg ik alle informatie.
Omdat ik wilde kijken of misschien nog andere mensen zijn die deze slak houd.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:09 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Waarom heb je dan dit topic met die OP gemaakt?
Dat is doorgaans het geval met felgekleurde beesten, het is een waarschuwing aan mogelijke predatoren, in de zin van "pas op, ik ben giftig, smaak heel smerig en ben eigenlijk niet-te-vreten".quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:11 schreef Ro-ald het volgende:
En dat ze giftig zijn dat wist ik al natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |