abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117586658
Ik krijg steeds meer de indruk dat TS een beetje is zoals die jongetjes in hun ondergoed hier. Hebben ook een wapen waar ze niets mee doen.

En ik ben natuurlijk Furio, de baas _O_
PWBF
  donderdag 4 oktober 2012 @ 14:06:23 #77
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117586791
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 14:02 schreef CornflakesXL het volgende:

[..]

Nou de manier waarop hij het zei was ook nou niet echt vriendelijk, sorry zeggen vindt ik wel heel extreem. Ik was redelijk serieus Nielsch was toch wel de gene die het niet kon laten om Thijs bosma te plaatsen.
Sorry hoor, maar als je dat soort reacties op een topic als het jouwe al niet kunt hebben, dan moet je je misschien eens afvragen of een forum wel zo'n geschikte plek voor je is.

Maar wat vindt je moeder van je idee?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_117586905
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 14:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar als je dat soort reacties op een topic als het jouwe al niet kunt hebben, dan moet je je misschien eens afvragen of een forum wel zo'n geschikte plek voor je is.

Maar wat vindt je moeder van je idee?
Nou ik kan het heus wel hebben hoor.. ik reageer terug op hem en ik krijg meerdere mensen die er boven opspringen.

Ik heb het er nog niet overgehad.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 14:10:17 #79
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_117586917
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 14:02 schreef CornflakesXL het volgende:
Nou de manier waarop hij het zei was ook nou niet echt vriendelijk, sorry zeggen vindt ik wel heel extreem. Ik was redelijk serieus Nielsch was toch wel de gene die het niet kon laten om Thijs bosma te plaatsen.
Het gaat er natuurlijk om dat jíj je wel heel makkelijk uit de tent laat lokken.
En jíj bent hier wel degene die moet aantonen waarom je een wapen(vergunning) wil, dus jíj zal moeten laten zien dat je daar volwassen mee om kunt gaan.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_117587011
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 14:10 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Het gaat er natuurlijk om dat jíj je wel heel makkelijk uit de tent laat lokken.
En jíj bent hier wel degene die moet aantonen waarom je een wapen(vergunning) wil, dus jíj zal moeten laten zien dat je daar volwassen mee om kunt gaan.
Volgens mij ben ik volwassen genoeg en dit is ook maar een forum geen politie bureau.
pi_117587035
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 14:10 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Dat laatste is wel onzin natuurlijk, waarom hij zou dat op een forum moeten aantonen? :P Als hij zich maar kan gedragen bij de vereniging en de politie :{
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_117587053
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 14:12 schreef CornflakesXL het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik volwassen genoeg en dit is ook maar een forum geen politie bureau.
TS, als je echt een wapen wil zul je eerst deze link over het gebruik van spaties moeten lezen. Spaties zijn namelijk erg belangrijk bij het bezitten van een wapen.

http://www.spatiegebruik.nl/
PWBF
pi_117587139
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 14:13 schreef Nielsch het volgende:

[..]

TS, als je echt een wapen wil zul je eerst deze link over het gebruik van spaties moeten lezen. Spaties zijn namelijk erg belangrijk bij het bezitten van een wapen.

Als jij me nou quote en verbetert dan zou ik daar erg dankbaar voor zijn ;)
pi_117587154
quote:

[..]

Volgens mij ben ik volwassen genoeg en dit is ook maar een forum geen politiebureau.
PWBF
pi_117587182
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 14:16 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Bedankt. :D
pi_117587186
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 14:13 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Kan ik beamen. Ik vroeg zo'n vergunning aan, vergat een spatie en toen heb ik een aantal tests moeten doen zodat ze uit konden vogelen waarom mijn spatiegebruik niet helemaal in orde was.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_117587247
Over een paar maanden ga ik dit topic omhoog kicken met de vraag of TS al een wapen aan de muur heeft hangen.
PWBF
  PR en moderator donderdag 4 oktober 2012 @ 14:19:30 #89
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_117587260
Mijn vader heeft een antieke revolver gewoon legaal in huis, omdat hij antiek is. Terwijl het ding nog wel gewoon werkt (met buskruit en ronde kogeltjes enzo), nog steeds levensgevaarlijk dus eigenlijk :P

Verder moet je inderdaad erkend jager zijn en/of bij een schietvereniging zitten wil je als 'gewone burger' een vuurwapen bezitten. Maar dan heb je er verder dus geen flikker aan, want je moet hem in een wapenkluis bewaren en je mag er alleen mee schieten op de schietbaan (van de vereniging waar je bij zit).

Als het je echt alleen om het schieten gaat kun je je beter alsnog bij een schietvereniging aanmelden, is wel leuk :) Er zelf eentje kopen en bezitten heb je verder niet zo veel aan, maar daar mag je alsnog lekkah met vuurwapens schieten :)
Fuck the EBU.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 14:21:14 #90
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_117587321
quote:
Dan vraag ik je nog een keer: wat voor beeld geef je van jezelf af?
Wees een kritisch tegenover jezelf, en wijs eens niet naar anderen?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_117587558
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 14:19 schreef Moira. het volgende:
Mijn vader heeft een antieke revolver gewoon legaal in huis, omdat hij antiek is. Terwijl het ding nog wel gewoon werkt (met buskruit en ronde kogeltjes enzo), nog steeds levensgevaarlijk dus eigenlijk :P

Verder moet je inderdaad erkend jager zijn en/of bij een schietvereniging zitten wil je als 'gewone burger' een vuurwapen bezitten. Maar dan heb je er verder dus geen flikker aan, want je moet hem in een wapenkluis bewaren en je mag er alleen mee schieten op de schietbaan (van de vereniging waar je bij zit).

Als het je echt alleen om het schieten gaat kun je je beter alsnog bij een schietvereniging aanmelden, is wel leuk :) Er zelf eentje kopen en bezitten heb je verder niet zo veel aan, maar daar mag je alsnog lekkah met vuurwapens schieten :)
Okee vet! Weet je ook wat voor 1tje hij er heeft? ik zag dat de prijs voor een jaar lid zijn best meeviel iets van 150 euro.. dus je mag echt alleen antieke wapens aan de muur hebben hangen ? Vorig jaar ben ik met een bedrijfs uitje ook naar een schietvereniging geweest was erg leuk ik mocht met karabijn schieten. Alleen de kogeltjes stelde niks voor echt van die kermis dingen :P is het ook mogelijk met zwaarder kaliber te schieten?
  PR en moderator donderdag 4 oktober 2012 @ 14:32:02 #92
288245 crew  Moira
pi_117587683
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 14:28 schreef CornflakesXL het volgende:

[..]

Okee vet! Weet je ook wat voor 1tje hij er heeft? ik zag dat de prijs voor een jaar lid zijn best meeviel iets van 150 euro.. dus je mag echt alleen antieke wapens aan de muur hebben hangen ? Vorig jaar ben ik met een bedrijfs uitje ook naar een schietvereniging geweest was erg leuk ik mocht met karabijn schieten. Alleen de kogeltjes stelde niks voor echt van die kermis dingen :P is het ook mogelijk met zwaarder kaliber te schieten?
Geen idee wat voor een het is eigenlijk. Het is alleen een tering zwaar ding en we schieten er alleen maar mee met oud en nieuw omdat het een knal geeft van hier tot Tokio, en anders mensen echt gaan bellen dat er een moord is gepleegd hier in huis :P

Als je per se iets aan de muur wilt hangen wat niet antiek is kun je ook gewoon voor luchtdruk gaan he. Dat is legaal, zonder registratie of any kind, alleen bij aankoop je ID laten zien omdat je er wel 18 voor moet zijn.
Je hebt verschrikkelijk toffe luchtbuksen, -geweren en -pistolen.
Mijn vader had een Webley Patriot O+ Alleen aan m'n toenmalige vriend doorverkocht, waar ik er bij hem thuis nog wel eens mee schoot. Maar nu is dat uit en zie ik hem nooit meer dus baal enorm dat m'n pa hem aan hem verkocht heeft :( :'(
Fuck the EBU.
pi_117587840
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 14:32 schreef Moira. het volgende:

[..]

Geen idee wat voor een het is eigenlijk. Het is alleen een tering zwaar ding en we schieten er alleen maar mee met oud en nieuw omdat het een knal geeft van hier tot Tokio, en anders mensen echt gaan bellen dat er een moord is gepleegd hier in huis :P

Als je per se iets aan de muur wilt hangen wat niet antiek is kun je ook gewoon voor luchtdruk gaan he. Dat is legaal, zonder registratie of any kind, alleen bij aankoop je ID laten zien omdat je er wel 18 voor moet zijn.
Je hebt verschrikkelijk toffe luchbuksen, -geweren en -pistolen.
Mijn vader had een Webley Patriot O+ Alleen aan m'n toenmalige vriend doorverkocht, waar ik er bij hem thuis nog wel eens mee schoot. Maar nu is dat uit en zie ik hem nooit meer dus baal enorm dat m'n pa hem aan hem verkocht heeft :( :'(
Haha lache ! dat is er dan zo'n 1tje waarbij je zelf het kruit erin moet doen?

Wow meen je dat? dat is wel gaaf hij ziet er ook nog mooi uit vooral die met die scope erop. Enig idee wat de prijs daarvan is ?
  donderdag 4 oktober 2012 @ 14:41:59 #94
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117588064
Wat vindt je moeder ervan?
Een luchtdrukpistool kon je in mijn huis ook vergeten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  PR en moderator donderdag 4 oktober 2012 @ 14:43:06 #95
288245 crew  Moira
pi_117588110
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 14:36 schreef CornflakesXL het volgende:

[..]

Haha lache ! dat is er dan zo'n 1tje waarbij je zelf het kruit erin moet doen?

Wow meen je dat? dat is wel gaaf hij ziet er ook nog mooi uit vooral die met die scope erop. Enig idee wat de prijs daarvan is ?
Jup, een of ander smeersel-poets-goedje, kruit erin, kapje erop of hoe dat dan ook werkt, aanstampen en knallen maar :P

Ja, alleen scopes moet je er vaak wel apart bij kopen, niet iedereen verkoopt 'm met scope erop.
Mijn vader heeft hem destijds verkocht voor 150 euro (incl supergoeie scope) :'( :'( :'( Vriendenprijsje (omdat 't m'n vriend was waar ik al 3 jaar mee samen was) en hij had gewoon echt het geld nodig. Die scope heeftie een maandje erna nog kapotgeknald ook, weliswaar perongeluk maarja :P
Maar ik zou even speurders e.d. afstruinen. De prijs hangt een beetje af natuurlijk van de staat van de buks en het kaliber etc. Denk dat je tussen de 200 en 400 kwijt zal zijn als je ook een beetje goed kan afdingen :)
Fuck the EBU.
pi_117588137
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 14:41 schreef Leandra het volgende:
Wat vindt je moeder ervan?
Een luchtdrukpistool kon je in mijn huis ook vergeten.
Ik had het er nog niet over gehad.
pi_117588285
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 14:43 schreef Moira. het volgende:

[..]

Jup, een of ander smeersel-poets-goedje, kruit erin, kapje erop of hoe dat dan ook werkt, aanstampen en knallen maar :P

Ja, alleen scopes moet je er vaak wel apart bij kopen, niet iedereen verkoopt 'm met scope erop.
Mijn vader heeft hem destijds verkocht voor 150 euro :'( :'( :'( Vriendenprijsje (omdat 't m'n vriend was waar ik al 3 jaar mee samen was) en hij had gewoon echt het geld nodig.
Maar ik zou even speurders e.d. afstruinen. De prijs hangt een beetje af natuurlijk van de staat van de buks en het kaliber etc. Denk dat je tussen de 200 en 400 kwijt zal zijn als je ook een beetje goed kan afdingen :)
Ziet er altijd vet uit ! meestal ook zo'n flinke rookpluim dat er vanaf komt. Okee heel erg bedankt! Je kunt het denk ik vergelijken met zo'n geweer op de kermis? en mag ik daar ook in de tuin mee schieten op een plaatje?
  PR en moderator donderdag 4 oktober 2012 @ 14:52:22 #98
288245 crew  Moira
pi_117588520
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 14:46 schreef CornflakesXL het volgende:

[..]

Ziet er altijd vet uit ! meestal ook zo'n flinke rookpluim dat er vanaf komt. Okee heel erg bedankt! Je kunt het denk ik vergelijken met zo'n geweer op de kermis? en mag ik daar ook in de tuin mee schieten op een plaatje?
Hahahahaha NEE. Dat kun je níét vergelijken met zo'n ding op de kermis :P
Die dingen zijn écht bagger.
Dit zijn gewoon 5.5 mm kogeltjes he? Hoewel je ook Patriots hebt van 4,5 (schieten vaak ook wel hard hoor) en 6.35 volgens mij.
Ding is loodzwaar als je het mij vraagt (ik ben slechts een iel meisje) en je schiet er gaten mee in je huid. Best gevaarlijk hoor, kleine dieren kun je er gewoon mee doodschieten en als je een mens in z'n oog of slaap raakt met een beetje pech ook.
Als je een beetje schutter bent kun je er zo op 100/200 meter doel treffen.
Deze dingen kunnen níét met kermisgeweertjes :P
Een Patriot is ook wel een beetje één van de diamantjes der luchtgeweren.
Je kunt ook veel goedkopere (en lichtere) luchtbuksen kopen van 4.5 mm.

En ja, daar mag je gewoon mee in de tuin schieten. Niet in het openbaar, want dan komen popo's 'm in beslag nemen.
Fuck the EBU.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 14:54:31 #99
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_117588612
Is TS echt 19? Hij reageert als iemand van 10 die oorlogje gaat spelen ....

Schietvereniging moet je 1 jaar lid zijn minimaal, je mag alleen een wapen uit de categorie waarmee je schiet evt. aanschaffen mits vergunning. Als je met .22 karabijn schiet krijg je dus nooit een revolver.

Wapen moet thuis in een kluis, met de munitie ook afgesloten bewaard. (kluis in een kluis kan bijv. ook)

Je moet minimaal 12? dacht ik, schietbeurten maken per jaar om de vergunning te krijgen en te houden, dat kost ook geld voor munitie en huur wapen evt. zal van de vereniging afhangen, naast een politie onderzoek + goedkeuring vereniging + voorzieningen thuis voor het in 1e instantie verkrijgen.

Je zal thuis onaangekondigd bezoek krijgen om te checken of je voldoet aan de opslag regels. Vinden je ouders vast fijn :) Ga je nog studeren? Woon je al op jezelf? In een studentenhuis zal je waarsch. uberhaupt geen vergunning krijgen voor het thuis houden van ...

Je zal het wapen + munitie buiten handbereik moeten vervoeren van en naar de vereniging, ie. een auto nodig hebben. Rugzak op een fiets//brommer of met de bus vind de politie denk ik niet goed genoeg ;) Al bieden de meeste verenigen wel een kluis huur alternatief op de vereniging zelf.

Misschien moet TS een luchtdrukwapen aanschaffen, of eens bij een paintball vereniging gaan kijken. Een wapenvergunning zal hem toch geweigerd worden met deze instelling.
Dum de dum
pi_117589225
Misschien in de toekomst dat ik nog eens voor een echt geweer ga maar voor nu wordt het een luchtdrukwapen.

Ik heb er zo snel even 1tje gevonden voor 180 euro Hammerli Hunterforce 900 inclusief scope deze ziet er mooi uit en als ik deze koop hoef ik ook niet zo achterlijk ver om hem op te halen.

Ja ik ben 19 en wat is er nou zo verkeerd aan mijn instelling ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')