Sorry hoor, maar als je dat soort reacties op een topic als het jouwe al niet kunt hebben, dan moet je je misschien eens afvragen of een forum wel zo'n geschikte plek voor je is.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:02 schreef CornflakesXL het volgende:
[..]
Nou de manier waarop hij het zei was ook nou niet echt vriendelijk, sorry zeggen vindt ik wel heel extreem. Ik was redelijk serieus Nielsch was toch wel de gene die het niet kon laten om Thijs bosma te plaatsen.
Nou ik kan het heus wel hebben hoor.. ik reageer terug op hem en ik krijg meerdere mensen die er boven opspringen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je dat soort reacties op een topic als het jouwe al niet kunt hebben, dan moet je je misschien eens afvragen of een forum wel zo'n geschikte plek voor je is.
Maar wat vindt je moeder van je idee?
Het gaat er natuurlijk om dat jíj je wel heel makkelijk uit de tent laat lokken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:02 schreef CornflakesXL het volgende:
Nou de manier waarop hij het zei was ook nou niet echt vriendelijk, sorry zeggen vindt ik wel heel extreem. Ik was redelijk serieus Nielsch was toch wel de gene die het niet kon laten om Thijs bosma te plaatsen.
Volgens mij ben ik volwassen genoeg en dit is ook maar een forum geen politie bureau.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:10 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Het gaat er natuurlijk om dat jíj je wel heel makkelijk uit de tent laat lokken.
En jíj bent hier wel degene die moet aantonen waarom je een wapen(vergunning) wil, dus jíj zal moeten laten zien dat je daar volwassen mee om kunt gaan.
Dat laatste is wel onzin natuurlijk, waarom hij zou dat op een forum moeten aantonen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:10 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Het gaat er natuurlijk om dat jíj je wel heel makkelijk uit de tent laat lokken.
En jíj bent hier wel degene die moet aantonen waarom je een wapen(vergunning) wil, dus jíj zal moeten laten zien dat je daar volwassen mee om kunt gaan.
TS, als je echt een wapen wil zul je eerst deze link over het gebruik van spaties moeten lezen. Spaties zijn namelijk erg belangrijk bij het bezitten van een wapen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:12 schreef CornflakesXL het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik volwassen genoeg en dit is ook maar een forum geen politie bureau.
Als jij me nou quote en verbetert dan zou ik daar erg dankbaar voor zijnquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
TS, als je echt een wapen wil zul je eerst deze link over het gebruik van spaties moeten lezen. Spaties zijn namelijk erg belangrijk bij het bezitten van een wapen.
http://www.spatiegebruik.nl/
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:12 schreef CornflakesXL het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik volwassen genoeg en dit is ook maar een forum geen politiebureau.
Kan ik beamen. Ik vroeg zo'n vergunning aan, vergat een spatie en toen heb ik een aantal tests moeten doen zodat ze uit konden vogelen waarom mijn spatiegebruik niet helemaal in orde was.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
TS, als je echt een wapen wil zul je eerst deze link over het gebruik van spaties moeten lezen. Spaties zijn namelijk erg belangrijk bij het bezitten van een wapen.
http://www.spatiegebruik.nl/
Dan vraag ik je nog een keer: wat voor beeld geef je van jezelf af?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:12 schreef CornflakesXL het volgende:
Volgens mij ben ik volwassen genoeg en dit is ook maar een forum geen politie bureau.
Okee vet! Weet je ook wat voor 1tje hij er heeft? ik zag dat de prijs voor een jaar lid zijn best meeviel iets van 150 euro.. dus je mag echt alleen antieke wapens aan de muur hebben hangen ? Vorig jaar ben ik met een bedrijfs uitje ook naar een schietvereniging geweest was erg leuk ik mocht met karabijn schieten. Alleen de kogeltjes stelde niks voor echt van die kermis dingenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:19 schreef Moira. het volgende:
Mijn vader heeft een antieke revolver gewoon legaal in huis, omdat hij antiek is. Terwijl het ding nog wel gewoon werkt (met buskruit en ronde kogeltjes enzo), nog steeds levensgevaarlijk dus eigenlijk
Verder moet je inderdaad erkend jager zijn en/of bij een schietvereniging zitten wil je als 'gewone burger' een vuurwapen bezitten. Maar dan heb je er verder dus geen flikker aan, want je moet hem in een wapenkluis bewaren en je mag er alleen mee schieten op de schietbaan (van de vereniging waar je bij zit).
Als het je echt alleen om het schieten gaat kun je je beter alsnog bij een schietvereniging aanmelden, is wel leukEr zelf eentje kopen en bezitten heb je verder niet zo veel aan, maar daar mag je alsnog lekkah met vuurwapens schieten
Geen idee wat voor een het is eigenlijk. Het is alleen een tering zwaar ding en we schieten er alleen maar mee met oud en nieuw omdat het een knal geeft van hier tot Tokio, en anders mensen echt gaan bellen dat er een moord is gepleegd hier in huisquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:28 schreef CornflakesXL het volgende:
[..]
Okee vet! Weet je ook wat voor 1tje hij er heeft? ik zag dat de prijs voor een jaar lid zijn best meeviel iets van 150 euro.. dus je mag echt alleen antieke wapens aan de muur hebben hangen ? Vorig jaar ben ik met een bedrijfs uitje ook naar een schietvereniging geweest was erg leuk ik mocht met karabijn schieten. Alleen de kogeltjes stelde niks voor echt van die kermis dingenis het ook mogelijk met zwaarder kaliber te schieten?
Haha lache ! dat is er dan zo'n 1tje waarbij je zelf het kruit erin moet doen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen idee wat voor een het is eigenlijk. Het is alleen een tering zwaar ding en we schieten er alleen maar mee met oud en nieuw omdat het een knal geeft van hier tot Tokio, en anders mensen echt gaan bellen dat er een moord is gepleegd hier in huis
Als je per se iets aan de muur wilt hangen wat niet antiek is kun je ook gewoon voor luchtdruk gaan he. Dat is legaal, zonder registratie of any kind, alleen bij aankoop je ID laten zien omdat je er wel 18 voor moet zijn.
Je hebt verschrikkelijk toffe luchbuksen, -geweren en -pistolen.
Mijn vader had een Webley PatriotAlleen aan m'n toenmalige vriend doorverkocht, waar ik er bij hem thuis nog wel eens mee schoot. Maar nu is dat uit en zie ik hem nooit meer dus baal enorm dat m'n pa hem aan hem verkocht heeft
![]()
Jup, een of ander smeersel-poets-goedje, kruit erin, kapje erop of hoe dat dan ook werkt, aanstampen en knallen maarquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:36 schreef CornflakesXL het volgende:
[..]
Haha lache ! dat is er dan zo'n 1tje waarbij je zelf het kruit erin moet doen?
Wow meen je dat? dat is wel gaaf hij ziet er ook nog mooi uit vooral die met die scope erop. Enig idee wat de prijs daarvan is ?
Ik had het er nog niet over gehad.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:41 schreef Leandra het volgende:
Wat vindt je moeder ervan?
Een luchtdrukpistool kon je in mijn huis ook vergeten.
Ziet er altijd vet uit ! meestal ook zo'n flinke rookpluim dat er vanaf komt. Okee heel erg bedankt! Je kunt het denk ik vergelijken met zo'n geweer op de kermis? en mag ik daar ook in de tuin mee schieten op een plaatje?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jup, een of ander smeersel-poets-goedje, kruit erin, kapje erop of hoe dat dan ook werkt, aanstampen en knallen maar
Ja, alleen scopes moet je er vaak wel apart bij kopen, niet iedereen verkoopt 'm met scope erop.
Mijn vader heeft hem destijds verkocht voor 150 euro![]()
![]()
Vriendenprijsje (omdat 't m'n vriend was waar ik al 3 jaar mee samen was) en hij had gewoon echt het geld nodig.
Maar ik zou even speurders e.d. afstruinen. De prijs hangt een beetje af natuurlijk van de staat van de buks en het kaliber etc. Denk dat je tussen de 200 en 400 kwijt zal zijn als je ook een beetje goed kan afdingen
Hahahahaha NEE. Dat kun je níét vergelijken met zo'n ding op de kermisquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:46 schreef CornflakesXL het volgende:
[..]
Ziet er altijd vet uit ! meestal ook zo'n flinke rookpluim dat er vanaf komt. Okee heel erg bedankt! Je kunt het denk ik vergelijken met zo'n geweer op de kermis? en mag ik daar ook in de tuin mee schieten op een plaatje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |