OKE ETHA LEUK DAT JE DAT DEELDE DOEIquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:14 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kan ik met gelijk een rondje om de wereld erna
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
OKE ETHA LEUK DAT JE DAT DEELDE DOEI
toch triest, mensen die geen ambitie of motivatie hebbenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zeg je vriend dat ie niet interessant is
toch triest mensen die andere mensen denken te kennen via internetquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
toch triest, mensen die geen ambitie of motivatie hebben
Ik kan die move uit die gif in een loop (repeat), ziet er wel als een mongool uit maar dan heb je ook watquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:14 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kan ik met gelijk een rondje om de wereld erna
Wauw space, wou net posten dat ik sinds gister ineens weer GTA4 speelquote:
GTA 4 heeft zieke graphics, maar ik kan mij nog steeds het meest vermaken met doelloos dingen doen in GTA SA. Ik kan niet wachten op GTA V man.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik kan die move uit die gif in een loop (repeat), ziet er wel als een mongool uit maar dan heb je ook wat.
[..]
Wauw space, wou net posten dat ik sinds gister ineens weer GTA4 speel. Nu even chillen en dan helemaal naar de tering weer wat aankloten in de beste sandboxgame ever
.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:11 schreef jna het volgende:
Die kat blijft keihard. Zo hard dat ik 'm als beginscherm op m'n telefoon heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
toch triest mensen die andere mensen denken te kennen via internet
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]echt als ik ooit een kat zou nemen dan zou het er een moeten zijn met zo'n belachelijk koppie
Die is te cutequote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:21 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Die is te cutemaar daar begin ik niet aan want dan kan ik niet boos worden als ze iets zouden slopen ofzo
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:21 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Die is te cutemaar daar begin ik niet aan want dan kan ik niet boos worden als ze iets zouden slopen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |