Dan ziet men dat het nooit aan mij heeft gelegen maar ik altijd gelijk hadquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja ga het vooral nog even in Fernandes posten klootzak
Want ik was het dus wel vergetenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]_! Of je trollt, of je liegt, of je bent het simpelweg vergeten (wat me niet zou verbazen)
.
Sowieso mensen met accenten.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet je dat een neger al 10 punten bij me haalt als ie niet met een negeraccent praat?
En andersom?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet je dat een neger al 10 punten bij me haalt als ie niet met een negeraccent praat?
Verwacht op 01-01-2013quote:
Hieroquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:22 schreef Ethanolic het volgende:
Als we het toch over pre-orders hebben; nog niemand BO2gepreorderd?
Was fucking zacht, dus in plaats van me straks de tering te schrikken omdat m'n geluid zo hard stond besloot ik eens de ondertiteling in te schakelen. Gebruik jij dat ook eigenlijk? Er klopt namelijk geen bal vanquote:
Wist nieteens dat dat kwamquote:
Oh had ik niet eens opgelet, even aangezet en iddquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was fucking zacht, dus in plaats van me straks de tering te schrikken omdat m'n geluid zo hard stond besloot ik eens de ondertiteling in te schakelen. Gebruik jij dat ook eigenlijk? Er klopt namelijk geen bal van.
Ah, zo ja. Bij jou hoor je ook wel dat Amsterdamse. Maar over het algemeen heb ik het over ekte boeren accenten en buitenlandse accenten.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je hoort wel dat je geen randstedeling bent.
CoD hedendaags.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:22 schreef Ethanolic het volgende:
Als we het toch over pre-orders hebben; nog niemand BO2gepreorderd?
60 bolcom.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wist nieteens dat dat kwam. Maar kan je dat alleen via GameMania pre-orderen? Kost ¤59,98 en mijn pre-order kost ¤49,99
.
Ekte roots uit Noord-Gestoord.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah, zo ja. Bij jou hoor je ook wel dat Amsterdamse. Maar over het algemeen heb ik het over ekte boeren accenten en buitenlandse accenten.
Voor die ¤10 verschil voor 1 kleine map meer of minder kunnen ze m'n reet likken, ik betaal lekker ¤50quote:
CoD-hipsterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |