quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:11 schreef jna het volgende:
Die kat blijft keihard. Zo hard dat ik 'm als beginscherm op m'n telefoon heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
toch triest mensen die andere mensen denken te kennen via internet
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]echt als ik ooit een kat zou nemen dan zou het er een moeten zijn met zo'n belachelijk koppie
Die is te cutequote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:21 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Die is te cutemaar daar begin ik niet aan want dan kan ik niet boos worden als ze iets zouden slopen ofzo
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:21 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Die is te cutemaar daar begin ik niet aan want dan kan ik niet boos worden als ze iets zouden slopen ofzo
Begin dan maar niet aan kinderen want als je een kat al niet aankan..quote:
faka met jou heb allang mn naam veilig gesteldquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Begin dan maar niet aan kinderen want als je een kat al niet aankan..Etha, knip je zaadleiders pls.
Lol Vas I allready know.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Begin dan maar niet aan kinderen want als je een kat al niet aankan..Etha, knip je zaadleiders pls.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lol Vas I allready know.Ik zie het al bij m'n zusje, ik kán gewoon niet boos worden op d'r. Maar het ergste vind ik als ze moet huilen, echt dan breekt m'n hart.
En kinderen met Etha.. Vas pls. Dan krijg je zeker weten kinderen waar je regelmatig Heel boos op moet worden.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:39 schreef Ethanolic het volgende:
Vas wordt echt zo een Suri moeder die d'r kinderen mee neemt in de metro en dan naar ze gaat schreeuwen dat ze moeten zitten enzo
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja ach, ik werk ermee. Jij bent zeker wel zo'n harde tanteZo'n suri-schreeuwmoeder
Ik ben zo Nederlands als wat dus dat Suri schreeuwmoeder zal niet gebeurenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:39 schreef Ethanolic het volgende:
Vas wordt echt zo een Suri moeder die d'r kinderen mee neemt in de metro en dan naar ze gaat schreeuwen dat ze moeten zitten enzo
Echt hequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:46 schreef jna het volgende:
Weet je wat ik altijd fucking irritant vind. Van die moeders die in het ov hun drukke vervelende kinderen negeren omdat ze denken dat ze dan stoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |