SPOILER: zooiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
wietparkiet - meiden van onder de 16 kijk uit voor Danger.mouse
2Happy4U - ik eet graag rauw eendenvlees
Oceanview - hallo hoe werkt dit
Ro-ald Lobi voor jullie allemaal![]()
Ja ik ben een Jedi ik weet dat soort dingenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:49 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee jij dacht te denken wat ik dacht.![]()
hongaars toetsenbord nemen
Ja vastquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja ik ben een Jedi ik weet dat soort dingen
Wil je dat doen?Vanuit Hongarije vandaan
cadeautje dit dat
![]()
![]()
Alsof ik een neuk geef om die likes.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:51 schreef Danger.Mouse het volgende:
Je status aflezen aan het aantal likes dat je hebt
20+ likes zijn gewoon bij mij
Ja dat zei je zelfs net in DMquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja vast
Je kreeg een kaartje![]()
Die toetsenborden zijn heel kutecht.
Dus gewoon een foto van jou?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:52 schreef Geo4kant het volgende:
De enige keer dat ik 4+ likes kreeg was toen iemand een mongoloide foto van mij postte![]()
Deze heer die weet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Alsof ik een neuk geef om die likes.
Oh ja?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja dat zei je zelfs net in DM
Daar heb je gelijk inIk vraag te veel
![]()
geen ervaring mee
Heb ik altijd toch?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Oh ja?
ja je hebt gelijk![]()
houden zoik wil wel echt wifi daar
![]()
Nou dat zou ik dan weer niet zo snel zeggen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb ik altijd toch?
Stel dat wij niet meer kunnen DM'en![]()
Nou dat doe ik dus welquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:54 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nou dat zou ik dan weer niet zo snel zeggen.
Stel dat je me eens een week niet zou spreken ja
Jouw afkorting hier is gewoon heel vervelend.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:55 schreef Danger.Mouse het volgende:
Elke keer dat ik DM zie staan lees ik extra goed of het niet over mij gaat
Dat is in NBquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waar is de kus voor Flips?Of is dat NB?
/egoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou dat doe ik dus wel
Hey er is geen dag voorbij geweest dat wij dat niet dedendie verandering kan hard aankomen voor mijn autistische gedachtegang
Ontken het maarquote:
Je maakt er geen geheim van he..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou dat doe ik dus wel
Hey er is geen dag voorbij geweest dat wij dat niet dedendie verandering kan hard aankomen voor mijn autistische gedachtegang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |