Idd, of leraren die het niet eens zijn met de stof uit het boek, maar dan toch echt fout zittenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:45 schreef Meloewa het volgende:
Leraren die denken dat ze slim zijn en steeds '''maar goed'' zeggen
Oke is goed mijn zoon.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:46 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
een grote pusbende in me been. en die zalf werkt ook niet. zitten allemaal gaatjes en korstjes.
allemaal aan het schchurven de boel word al zwart straks moet me poot eraf
Ja precies, is hier ook vaker.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:47 schreef shaderon het volgende:
[..]
Idd, of leraren die het niet eens zijn met de stof uit het boek, maar dan toch echt fout zitten
[..]
Oke is goed mijn zoon.
Wij kunnen de meeste shizzle niet maken, want dat moet via de computerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:54 schreef Rezania het volgende:
Je moet ook gewoon doorwerken op school, nooit huiswerk zo.
Kutsysteem sowieso. Scholen waarbij alles via de computer moet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:56 schreef shaderon het volgende:
[..]
Wij kunnen de meeste shizzle niet maken, want dat moet via de computer
Dus in de les is het vooral uitleg en een deel van je huiswerk maken. Maar als dat af is verzinnen de leraren er nog wel iets bij..
Bovendien is het bij ons zo, geen huiswerk maken is om 5 uur onder toeziend oog van de leraar komen maken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |