SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Er was toch ook een reclame op tv met datingsites voor mensen met een goede baan met aardig wat geldquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewone leuke mensen hoor. Zat geweldige avonden gehad, soms vielen ze tegen, maar dan ga je gewoon eerder naar huis
Ik heb ook nergens gezegd dat ik er tegen was. Ik vroeg me alleen af waarom en waarom niet gewoon opstap gaan etc.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:12 schreef LinQ het volgende:
[..]
Het is 2012, een beetje "open minded" zijn mag welIk snap wel dat sommige mensen een dating site wel een ideale uitkomst vinden. Je kan dan al wel een selectie maken van mensen die dezelfde interesses hebben.
Ik zelf zou me er ook niet zo snel voor inschrijven. Het is dan ook niet nodig, aangezien ik ook al 5 jaar een vaste relatie zit.
Ik heb 14k, is dat genoeg?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:14 schreef LinQ het volgende:
[..]
Leen me ff wat coins dan, dan koop ik messi ff.
Dating voor mensen met een hoger niveau ;p?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Er was toch ook een reclame op tv met datingsites voor mensen met een goede baan met aardig wat geld
Dat vind ik wel weer gaar, is het nou serieus belangrijk dat de ander ook "hoog" opgeleid is en een goeie baan heeft?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Er was toch ook een reclame op tv met datingsites voor mensen met een goede baan met aardig wat geld
quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:35 schreef Timez het volgende:
Ik heb twee codes voor de 10.000 EAS FC Credits. Kan ik die twee keer invoeren? Ik ben nu niet thuis, dus kan t niet testen anders geef ik ze aan iemand anders.
Net als jij werk ik 1 van de 2 weekenden. Plus, het is zo dat als ik het uitgaansleven in Rotterdam in ga, ik tussen giebelende meiden sta die 13 tot 20 jaar jonger zijn dan ikquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:14 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens gezegd dat ik er tegen was. Ik vroeg me alleen af waarom en waarom niet gewoon opstap gaan etc.
Restecp!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Net als jij werk ik 1 van de 2 weekenden. Plus, het is zo dat als ik het uitgaansleven in Rotterdam in ga, ik tussen giebelende meiden sta die 13 tot 20 jaar jonger zijn dan ik![]()
Plus nu kun je al onderscheid maken op allerlei criteria. Best kut als je een dame dure drankjes geeft als je op stap bent, en ze blijkt 3 kinderen te hebben. Maar goed, ben druk met werk, Fifa, vrienden en familie, dus log 1 a 2 keer per week in of er nog updates zijn.
direct of na een uur ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:43 schreef TJV het volgende:
Teh fuck, bronze stadions verkoop ik voor 600 bin.
Vrijwel direct.quote:
Hahahahahah dat had ik laatst in club livv ( waar vroeger skihut was) , dame bleek kinderen te hebben en wou alleen maar neukenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Net als jij werk ik 1 van de 2 weekenden. Plus, het is zo dat als ik het uitgaansleven in Rotterdam in ga, ik tussen giebelende meiden sta die 13 tot 20 jaar jonger zijn dan ik![]()
Plus nu kun je al onderscheid maken op allerlei criteria. Best kut als je een dame dure drankjes geeft als je op stap bent, en ze blijkt 3 kinderen te hebben. Maar goed, ben druk met werk, Fifa, vrienden en familie, dus log 1 a 2 keer per week in of er nog updates zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |