Ik ga de groenteballetjes nog wel eens kopen, eigenlijk viel alles zeker niet tegen! Ga de paprika kaas rondo's ook maar een keer in m'n karretje gooien dan!quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:45 schreef Pisces29 het volgende:
Tivall testperiode is bijna voorbij. Welke Tivall producten blijven jullie kopen?
Ik denk dat alles hier een blijver is. De Royal burgers vond ik echt lekker, met name omdat het zo mals is. Ook is het bij zoveel gerechten te eten. De groenteballetjes af en toe, er zijn dingen die ik meer lekker vind van Tivall, maar met name een keer in de soep wil ik nog proberen! De paté is ook best lekker, al ben ik niet echt een fan van paté. Maar het is prima te eten.
Ik had de paprika kaasrondo als 'vrije keuze' gekocht, die vind ik echt verslavend lekker
Maisburgers zijn al een tijdje favoriet en vooral de diverse wok'vleesjes' koop ik veel. Zowel de gekruide als meer naturel.
Ik hoop voorlopig nog even niet, ik heb hem door omstandigheden pas dit weekend op kunnen halen. Eigenlijk vooral omdat Insiders het afleveradres niet meer kon (wilde?) wijzigen, ondanks dat hij nog niet was verstuurd.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:41 schreef Puala het volgende:
Wanneer moet de wake up light eigenlijk terug?
Oh dat is wel zonde. Ik heb hem uitgeprobeerd, maar vind het niets Hier staat hij al weer klaar om terug te gaan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:47 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik hoop voorlopig nog even niet, ik heb hem door omstandigheden pas dit weekend op kunnen halen. Eigenlijk vooral omdat Insiders het afleveradres niet meer kon (wilde?) wijzigen, ondanks dat hij nog niet was verstuurd.
Voor 11 november dacht ik. Vind het wel een leuk ding maar gebruik hem eigenlijk vooral als leeslamp veel te duur om hem daarvoor te houden dus die van mij gaat ook terug.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:41 schreef Puala het volgende:
Wanneer moet de wake up light eigenlijk terug?
Bij mij maar 1 bedrag van de 4 ingevoerde.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:57 schreef Pisces29 het volgende:
Tivall(bedrag) staat weer op m'n rekening
Nog steeds niets gehoord, wel een mail dat het bedrag gestort is, ja duh, 1 x maar.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:00 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Bij mij maar 1 bedrag van de 4 ingevoerde.
Heb al een mail gestuurd maar nog niets gehoord.
Wat vervelend Je hebt ze ook wel alle 4 ingevuld toch?quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:09 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Nog steeds niets gehoord, wel een mail dat het bedrag gestort is, ja duh, 1 x maar.
Reactie op de mail komt er ook niet, mijn e-mail klopt niet als ik wil inloggen. gaat lekker.
Nou, dit is de laatste keer geweest dat ik mee doe aan een actie waarbij je geld moet voorschieten.
Ja, alle 4 ik zat hier met die stapel bakjes.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat vervelend Je hebt ze ook wel alle 4 ingevuld toch?
Ik vond het invoeren best een gepruts, omdat elk product een nieuw venster nodig had. Ipv dat je gewoon 4 balkjes onder elkaar zet en in kunt vullen.
Die van mijn man is een tijd geleden ook kapot gegaan. Met Philips gebeld en het was helemaal geen probleem om een vervanger te krijgen. Echt superservice van een superhelpdeskmedewerkster.quote:Op maandag 5 november 2012 09:31 schreef douche-eendje het volgende:
Mn Sonicare die ik bij buzzer heb getest is kapot. Nu maar even met philips bellen...
Klopt; ze hebben gelijk een nieuwe besteldquote:Op maandag 5 november 2012 09:38 schreef Fratz het volgende:
[..]
Die van mijn man is een tijd geleden ook kapot gegaan. Met Philips gebeld en het was helemaal geen probleem om een vervanger te krijgen. Echt superservice van een superhelpdeskmedewerkster.
Je krijgt een nieuwe steel en moet de oude kapotte opsturen (zit een verpakking bij je nieuwe steel).
Wel even het serienummer erbij hebben als je gaat bellen
Mooi! Toen die Sonicare bij ons kapot ging dacht ik echt zoiets van "oh nee hè, dat wordt weer een duur grapje!", Maar deze service is echt goed te noemen vind ik!quote:Op maandag 5 november 2012 09:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Klopt; ze hebben gelijk een nieuwe besteld
Ja zeker Service is ook wel fijn als je 3 apparaten van 1 merk in huis hebt (sonicare, wake-up light en tv )quote:Op maandag 5 november 2012 09:42 schreef Fratz het volgende:
[..]
Mooi! Toen die Sonicare bij ons kapot ging dacht ik echt zoiets van "oh nee hè, dat wordt weer een duur grapje!", Maar deze service is echt goed te noemen vind ik!
Volgens mij krijg je voor dit soort dingen gereviseerde producten, dan kan is dit een groter risico.quote:Op maandag 5 november 2012 10:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Philips is echt heel goed met dat soort dingen. Ik heb ook al een nieuwe Sonicare en voor die van mijn vriend moet ik van de week bellen. Mijn keukenmachine van nog geen jaar oud heeft ook al 3 keer een nieuw onderdeel zonder morren gekregen.
Ik begin alleen flink te twijfelen aan de kwaliteit van Philips producten
Boos erover?quote:
Hier gaat hij terug. Het is me zeker geen 89 euro waard. En de helft van de tijd zijn de kinderen wakker voordat de wekker begonnen is De andere dagen merk ik wel dat het prettiger wakker worden is, maar heb voor de zekerheid toch ook mijn gewone wekker wel staanquote:Op maandag 5 november 2012 18:21 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga hem houden. Ik word echt vrolijker wakker
Nee wel teleurgesteld eigenlijkquote:
Ik word gewoon niet wakker van die geluidenquote:Op maandag 5 november 2012 18:21 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga hem houden. Ik word echt vrolijker wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |