Goed (: Weer eens een echt leuke droom gehad voor de veranderingquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja prima. Jij ook fris uit bed?
Ik ben even douchen en scheren!
Ik zeg alleen maar hoiquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:36 schreef heloef het volgende:
Waarom praat iedereen onder het werken over seks?
Dat is mijn baan, sorry.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:36 schreef heloef het volgende:
Waarom praat iedereen onder het werken over seks?
Leuk dat je het vraagt!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar hoi
Maar jij nog geneukt onlangs?
Ah normale onderwerpen ze bestaan nog.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar hoi
Maar jij nog geneukt onlangs?
Door een ongelukkige plek hoor ik nu alles over de sexcapades van een meisje waar ik vroeger verliefd op was.quote:
Ongeveer, maar niet helemaal. Met naamzegging wordt er niet per definitie verwacht dat er iets achteraan komt. Met roeping is die verwachting groter.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:58 schreef rival het volgende:
dat komt toch ongeveer op hetzelfde neer lieve schat
Was ik maar alleen thuis.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pijnlijke is wel dat ik alleen thuis ben.
Ja toch? Jammer dat je er niet op reageert. Zo komt er nooit een gesprek op gangquote:
Gewoon zo vraagje tussen door is dit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah normale onderwerpen ze bestaan nog.
Nee joh, doe niet zo mal. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |