abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_117683986
quote:
7s.gif Op zondag 7 oktober 2012 10:42 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Gelukkig bepaal jij dat niet voor anderen dan.
Maar jij dan ook niet.
pi_117684053
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2012 10:42 schreef matthijst het volgende:

[..]

Dude, wat wordt er verpest met die foto dan?
Je ziet een blondje. Poepoe.

Voor hetzelfde geld komt die scene niet door de knipkamer heen, of is het een foto uit seizoen 1. Al ga jij nu natuurlijk beweren dat je een fotografisch geheugen voor blondjes op tv hebt. Want tsja, zo zijn spoilersjenkers :r
Slechtste argumentatie ooit _O-
Hier ga ik niet eens op in, jij bent sowieso niet serieus te nemen :')
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  zondag 7 oktober 2012 @ 10:48:58 #178
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_117684108
Haha, geef eens antwoord op de vraag dan, kneus: wat wordt er verpest door die foto?

Dat lijkt me namelijk het idee achter een spoiler.
Of dacht je dat spoiler iets te maken had met dat ding achterop je Opel Manta?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_117684211
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 10:43 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Maar jij dan ook niet.
Dat klopt.
FOK! heeft echter hier speciaal voor een spoilerfunctie ingebouwd en in alle topics in Film/TV is het sowieso de ongeschreven regel dat spoilers, hoe groot of hoe klein, in een spoiler moeten.
Heb je wel eens van het woord fatsoen gehoord? Of onzelfzuchtigheid?
Het gaat er om dat mensen niet voor anderen mogen bepalen wat wel of geen spoiler is. Niet uitgezonden beeldmateriaal is een spoiler, zo simpel is het.
De foto kan best in het topic geplaast worden en ik snap dat er een bepaalde vorm van meerwaarde aan die van kan zitten (oeh lekker blondje fapfapfap), maar als dat gewoon in een spoiler staat wordt het ook gepost en kunnen mensen zelf bepalen of ze het bekijken of niet. Nu worden mensen gedwongen het te bekijken door een of andere malloot die totaal niet nadenkt over anderen maar zelf graag eer en aandacht wil omdat hij/zij als eerste de foto van het fapfapblondje heeft gepost.

Als je daar heel objectief naar kijkt is dat ontzettend sneu.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_117684257
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2012 10:48 schreef matthijst het volgende:
Haha, geef eens antwoord op de vraag dan, kneus: wat wordt er verpest door die foto?

Dat lijkt me namelijk het idee achter een spoiler.
Of dacht je dat spoiler iets te maken had met dat ding achterop je Opel Manta?
Nogmaals, ik ga me niet tot jouw niveau verlagen :) Er is ook geen reden om te gaan schelden.
Waarom dit een spoiler is heb ik al 10x uitgelegd en dat het een kwestie van principes betreft ook al.

Begrijpend lezen zal wel moeilijk zijn voor de wat dommere mensen. Het geeft verder niet dat jij daar onder valt, ieder individu moet in zijn waarde gelaten worden, zelfs mensen zoals jij :)

Je poging tot "diss" met die Opel Manta opmerking is trouwens schattig :D
Nog even oefenen maar dan kom je er wel.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_117684265
quote:
14s.gif Op zondag 7 oktober 2012 10:53 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Dat klopt.
FOK! heeft echter hier speciaal voor een spoilerfunctie ingebouwd en in alle topics in Film/TV is het sowieso de ongeschreven regel dat spoilers, hoe groot of hoe klein, in een spoiler moeten.
Heb je wel eens van het woord fatsoen gehoord? Of onzelfzuchtigheid?
Het gaat er om dat mensen niet voor anderen mogen bepalen wat wel of geen spoiler is. Niet uitgezonden beeldmateriaal is een spoiler, zo simpel is het.
De foto kan best in het topic geplaast worden en ik snap dat er een bepaalde vorm van meerwaarde aan die van kan zitten (oeh lekker blondje fapfapfap), maar als dat gewoon in een spoiler staat wordt het ook gepost en kunnen mensen zelf bepalen of ze het bekijken of niet. Nu worden mensen gedwongen het te bekijken door een of andere malloot die totaal niet nadenkt over anderen maar zelf graag eer en aandacht wil omdat hij/zij als eerste de foto van het fapfapblondje heeft gepost.

Als je daar heel objectief naar kijkt is dat ontzettend sneu.
Ik begrijp je ook wel, maar ik vind het gewoon zwaar overdreven om daar over te gaan zeuren. Het was bij de aankondiging etc al bekend dat ze mee zou doen. Maar als er telkens een hele discussie door ontstaat, is het inderdaad misschien beter om dat dan ook maar in een spoiler te zetten. Die discussies zijn namelijk best vermoeiend en echt eens worden beide partijen het nooit.

Nu weer ontopic en over Dexter praten?
pi_117684298
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 10:57 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Ik begrijp je ook wel, maar ik vind het gewoon zwaar overdreven om daar over te gaan zeuren. Het was bij de aankondiging etc al bekend dat ze mee zou doen. Maar als er telkens een hele discussie door ontstaat, is het inderdaad misschien beter om dat dan ook maar in een spoiler te zetten. Die discussies zijn namelijk best vermoeiend en echt eens worden beide partijen het nooit.

Nu weer ontopic en over Dexter praten?
Zinnigste post tot nu toe.
Tot slot wil ik dan nog een laatste maal benadrukken dat het een principekwestie is en dat ergens de grens moet worden getrokken. ^O^
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  zondag 7 oktober 2012 @ 11:11:10 #183
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_117684494
Dus

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zondag 7 oktober 2012 @ 11:17:35 #184
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_117684607
quote:
7s.gif Op zondag 7 oktober 2012 10:56 schreef Hoogstaande het volgende:
Nogmaals, ik ga me niet tot jouw niveau verlagen :)
Dat heb je allang gedaan hoor :{w

quote:
Waarom dit een spoiler is heb ik al 10x uitgelegd en dat het een kwestie van principes betreft ook al.
A, befehl ist befehl dus. Even nadenken is er niet meer bij _O-

quote:
Begrijpend lezen zal wel moeilijk zijn voor de wat dommere mensen. Het geeft verder niet dat jij daar onder valt, ieder individu moet in zijn waarde gelaten worden, zelfs mensen zoals jij :)
Haha, je zou je niet verlagen zei je net nog. Maar goed, dat zie je wel vaker bij eikeltjes die zichzelf beter achten dan de rest.

Feit blijft dat je niet eens aan kunt geven wat de spoiler hier was, aangezien er niet meer duidelijk is geworden dan dat Dexter in een kantoor staat met een blondje. Dat jij dan zo'n simpel breintje hebt dat alleen naar zwart/wit kan denken is niet mijn probleem.

Prachtig wel weer; 2 pagina's gejank die meer aandacht opleveren voor dat fotootje dan de foto op zich. Maar ja, je bent een spoilernazi of je bent het niet natuurlijk.
Hophop, naar mama, ga je koekje en spoilerbatchje voor de zondag maar halen *)
Straks wel even oppassen als je bij de pastoor op schoot stapt.


/Doe maar weer ontopic dan.
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 7 oktober 2012 @ 11:20:29 #185
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_117684681
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 11:17 schreef matthijst het volgende:

[..]

Dat heb je allang gedaan hoor :{w

[..]

A, befehl ist befehl dus. Even nadenken is er niet meer bij _O-

[..]

Haha, je zou je niet verlagen zei je net nog. Maar goed, dat zie je wel vaker bij eikeltjes die zichzelf beter achten dan de rest.

Feit blijft dat je niet eens aan kunt geven wat de spoiler hier was, aangezien er niet meer duidelijk is geworden dan dat Dexter in een kantoor staat met een blondje. Dat jij dan zo'n simpel breintje hebt dat alleen naar zwart/wit kan denken is niet mijn probleem.
Laat de grote mensen het woord nou maar doen, misschien leer je er nog wat van.
Je bent nu te laat, zoals je waarschijnlijk wel vaker was op school :W
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  zondag 7 oktober 2012 @ 11:22:05 #187
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_117684693
quote:
7s.gif Op zondag 7 oktober 2012 11:21 schreef Hoogstaande het volgende:
Laat de grote mensen het woord nou maar doen, misschien leer je er nog wat van.
Je bent nu te laat, zoals je waarschijnlijk wel vaker was op school :W
Je zou je niet verlagen?
En je rijmpjes doen me denken aan een rap van Brainpower.
Net als dat lelijke hoofd in je avatar trouwens.

Het zal toch niet? :X
Gert-Jan, bent u het?
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 7 oktober 2012 @ 11:23:26 #188
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_117684713
Die foto is geen spoiler, er staat een persoon op die niemand kent die niks doet

De foto dat Debra aan t eind van het seizoen zwanger is van Dexter, debra kijkt met beginnend buikje hoe Dexter vuilniszakken in t water dumpt, is wel een spoiler. Maar die wordt gelukkig niet meer geplaatst.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zondag 7 oktober 2012 @ 11:23:28 #189
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_117684714
OT:
Vandaag/morgen nieuwe aflevering
  zondag 7 oktober 2012 @ 11:25:14 #190
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_117684736
Yes, benieuwd of Debra morgen echt al die shit heeft gevonden, of dat dat weer een droom/visioen was!

Was er vorig seizoen we klaar mee, met dat oprekken van verhaallijntjes en dat niemand doorhad dat Dexter de moordenaar was, maar goed, er is hoop: nog 2 seizoenen en 't is afgelopen :)
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 7 oktober 2012 @ 11:26:13 #191
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_117684747
Wanneer had Debra dan een droom over Dexter?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zondag 7 oktober 2012 @ 11:27:49 #192
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_117684774
Sorry, bedoelde die visoenblabla bende dat Dexter aan het vluchten leek in het begin van ep1.
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 7 oktober 2012 @ 11:30:54 #193
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_117684841
Ik gok dat het wel echt is. Anders zou het wel erg flauw zijn. Maar het zal veel te veel zijn voor d''r om in een keer allemaal te begrijpen ; dat gaat wel een tijdje duren :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 7 oktober 2012 @ 11:32:50 #194
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_117684868
Deb: "Did you kill all these people?"

Dexter: "I did."

Deb: "Are you a serial killer?"

Dexter: "Yes."

^O^
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 7 oktober 2012 @ 11:36:44 #195
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_117684931
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 11:27 schreef matthijst het volgende:
Sorry, bedoelde die visoenblabla bende dat Dexter aan het vluchten leek in het begin van ep1.
Dat was geen visioen, dat was een flashforward waarmee dus wordt gezegd dat Dexter wordt ontmaskerd door die hacker die Dexters creditcard blokkeerde en ergens verder op in t seizoen echt vlucht
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zondag 7 oktober 2012 @ 12:47:13 #196
13148 Shogo
Psycho...
pi_117687058
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 11:36 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dat was geen visioen, dat was een flashforward waarmee dus wordt gezegd dat Dexter wordt ontmaskerd door die hacker die Dexters creditcard blokkeerde en ergens verder op in t seizoen echt vlucht
Straks ga je me nog vertellen dat Dexter zich met iedereen uit de serie aan het eind verzameld in een kerk en iedereen dood blijkt het gehele seizoen.
pi_117688392
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 11:36 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dat was geen visioen, dat was een flashforward waarmee dus wordt gezegd dat Dexter wordt ontmaskerd door die hacker die Dexters creditcard blokkeerde en ergens verder op in t seizoen echt vlucht
Dat was toch gewoon die scene waarin Dexter naar het vliegveld gaat om die vrouwenhandelaar te vermoorden? Dat begreep ik tenminste.
  zondag 7 oktober 2012 @ 13:30:13 #198
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_117688717
quote:
2s.gif Op zondag 7 oktober 2012 13:22 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Dat was toch gewoon die scene waarin Dexter naar het vliegveld gaat om die vrouwenhandelaar te vermoorden?
Uiteraard.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_117689019
Weer een top aflevering, maar ik ben ook 1 van de weinigen hier die zich ook met seizoen 6 wel vermaakt heeft geloof ik en dit is alleen maar beter.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 12:08 schreef shiznuts het volgende:

[..]
Dokes had z'n slides gevonden, een getaway-bag verstopt 'ie heel slim, maar het ultieme te linken bewijs houdt 'ie nog altijd in de airconditioningunit.
Die tas was voor wanneer het ooit nodig zou zijn, die doos met slides heeft hij minstens 1 keer per week nodig, dan is het niet echt handig om die achter een gipsmuur te verstoppen...
  zondag 7 oktober 2012 @ 13:39:26 #200
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117689069
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 13:37 schreef 1shot1kill het volgende:
Weer een top aflevering, maar ik ben ook 1 van de weinigen hier die zich ook met seizoen 6 wel vermaakt heeft geloof ik en dit is alleen maar beter.

[..]

Die tas was voor wanneer het ooit nodig zou zijn, die doos met slides heeft hij minstens 1 keer per week nodig, dan is het niet echt handig om die achter een gipsmuur te verstoppen...
Maak een kluisje in de vloer ofzo en gooi er een kleed met daarop de rijbare salontafel over.
* shiznuts zelf zo z'n bloodslides verbergt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')