SPOILER: zooiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flipsje
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
water gekookt? xdquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:26 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik heb trouwens lekker gegeten
Mijn kookskills![]()
waar blijft die kippensoep dan?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:26 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik heb trouwens lekker gegeten
Mijn kookskills![]()
Ik heb geen adresgegevens ontvangen.quote:
Drukste straat van Nijmegen tegenover park.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:27 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik heb geen adresgegevens ontvangen.
Doe niet zo gemeenquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
P_z heeft een kraterkop = puistenkop
hey dee veequote:Op maandag 1 oktober 2012 19:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
even mijn dienaren begroeten
hallo
jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:21 schreef Flippiee het volgende:
Als ik nu snow bel en ze neemt op, zijn jullie dan jaloers?
We zijn weer lekker subtiel vandaagquote:
altijdquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
We zijn weer lekker sympathiek vandaag
Insgelijksquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:31 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hoi ik ben hypo leuk om je te ontmoeten en zo.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:25 schreef Plastic_zak het volgende:
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Insgelijks![]()
Handtekeningen komen later
okequote:Op maandag 1 oktober 2012 19:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
even aan mijn spiegel vragen
Ja prima.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja prima, beetje koudjes en tijd gebrek
met jou dan?
wp trollquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:33 schreef wietparkiet het volgende:
Kan die amoeba niet opdonderen ofzokutjong is het ook
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Grapje kusje
zie ik jou ook op den meet?
Waarom?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:34 schreef Oceanview het volgende:
Na eten ook nog eens extra moeten betalen voor WC-bezoek
Ohhjh wtf waarom keek ikquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:34 schreef Oceanview het volgende:
Die had ik al gezien ja.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:34 schreef Oceanview het volgende:
?!?!?!?!?!quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja maar ik denk niet dat het handig is om te gaan.maar wel leuk maar niet verstandig.
thuis blijven is verstandig maar niet leuk.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja maar ik denk niet dat het handig is om te gaan.maar wel leuk maar niet verstandig.
Ik heb geen zin om er geld aan uit te geven.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Het was om de hoek voor jou zei je.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:38 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om er geld aan uit te geven.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
dat zei ik vanaf het begin al.beter opletten jij.
Ik doe mijn best en zo.
geen ov-kaart ding dan?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]nja ik moet zelf even dat treinkaartje uitprinten. Kan dat nog met zo'n AH kaartje?
Retourtje is 10 euro, en shit voor bbq/foodquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Het was om de hoek voor jou zei je.Waar moet je geld aan uitgeven dan?
Ik heb geen ovquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
geen ov-kaart ding dan?
Moet je kijken of die acties nog gelden.
15-20 euro. Zo zeg.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:41 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Retourtje is 10 euro, en shit voor bbq/food
op het station een kaartje halen geen optie? Kaartje uitprinten anders ja.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb geen ov![]()
Als dat kaartje niet kan, dan kan ik ook niet naar de meet
Ik spendeer te veel aan LP's. Ik moet echt matigenquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
15-20 euro. Zo zeg.
Serieus? Mijn retourtje is geloof ik zelfs goedkoper
Doneer aan mij.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik spendeer te veel aan LP's. Ik moet echt matigen
Ik ben arm, en de 20 euro die ik op mijn bank heb staan blijft daar want dat is mijn spaargevalquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
op het station een kaartje halen geen optie? Kaartje uitprinten anders ja.
Zwartrijden
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben arm, en de 20 euro die ik op mijn bank heb staan blijft daar want dat is mijn spaargeval_. Maar ik ga van het weekend even kijken.
Aww ik sla anders de Albert Heijn in elkaar als het niet meer kanquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
als jij niet gaat ga ik ook niet hoor
Ik kom voor een paar uur.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
retour 10eu, vreten 10 euro.
je bent 20 euro kwijt aan 2 dagen vol plezier amoebe
nou boehoe
Dan zetten we het red-Snowie-de-meet-door-fonds op.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Aww ik sla anders de Albert Heijn in elkaar als het niet meer kan
quote:Bij AH kon u t/m 26 augustus 2012 een NS Dagkaart kopen voor 16.00 euro ipv. 48.00 euro. Met een e-ticket Dagkaart van NS reist u 1 dag onbeperkt met de trein van o.a. NS door heel Nederland.
De e-ticket Dagkaart van NS is te gebruiken in de 2e klas van 13 augustus t/m 11 november 2012. Reizen is toegestaan op maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur, op zaterdag en zondag de gehele dag.
Succesquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dan zetten we het red-Snowie-de-meet-door-fonds op.alle FOK!kers geld doneren
Ik ga even huiswerk maken. Kusjes allemaal.
Hertog, Molen of lange hezelstraat?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Drukste straat van Nijmegen tegenover park.
Geen van alle. Die die overgaat in de st. Annalaan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:47 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Hertog, Molen of lange hezelstraat?
augustus.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dus ik kan dat ding nog doen en uitprinten?
Ja toen ik jou zo zag, dat was de reden dat ik zovaak naar het toilet moest.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wow. Ik kom altijd maar een seconde of 10
SV jij hebt een OV kaart toch? Daar mag je toch iemand mee op korting laten reizen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
Enkele reis Hilversum > Den Bosch ¤6,50 met 40% korting.
Goede verklaring jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja toen ik jou zo zag, dat was de reden dat ik zovaak naar het toilet moest.
Orgasme van een varken duurt 30min... lucky bastards, jaloersquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wow. Ik kom altijd maar een seconde of 10
t/m augustus kon je 'm kopen stond er, tot 11 november geldigquote:
Ik heb op de Wellenkamp in Lindenholt gewoondquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Geen van alle. Die die overgaat in de st. Annalaan.
Dit word geld lenen voor mij, eerst treinen naar Leiden, Diesel 10tje en terug naar huis.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
t/m augustus kon je 'm kopen stond er, tot 11 november geldig
Dus dan kan ik die code nog invoeren?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
t/m augustus kon je 'm kopen stond er, tot 11 november geldig
als je hem hebt gekocht wel.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dus dan kan ik die code nog invoeren?
Sowieso Nijmegenquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:50 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik heb op de Wellenkamp in Lindenholt gewoondNijmeegse binnenstad = vrouwen, vrouwen vrouwen
Ja klopt, maar dan zou jij een normaal kaartje Almere > Hilversum moeten kopen en een apart kaartje Hilversum > Den Bosch met korting, beetje omslachtig dat dan weer welquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
SV jij hebt een OV kaart toch? Daar mag je toch iemand mee op korting laten reizen?
Uitgaan in Eindhovenquote:
Ja of hopen dat ik niet gecontroleerd wordt vanaf Almere tot Hilversum.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dan zou jij een normaal kaartje Almere > Hilversum moeten kopen en een apart kaartje Hilversum > Den Bosch met korting, beetje omslachtig dat dan weer wel
Groesbeekquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
oke, gelukkigik was zondag in Groesbeek.
omg yesquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Oh dan kan ik gewoon! Moet ik even mijn moeder vragen waar ze dat bonnetje heeft gelaten
Familiebezoekquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:54 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Groesbeekwat moet je daar in hemelsnaam?
Helemaal vanuit Amsterdam, over dode stukken snelweg waar ik stoer 150kmh ging.quote:
dan neem je gewoon ontslag, toch?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan kan ik niet. Goede timing c1000, goede timing.
Ik heb nog niet eens een contract en mijn wachtwoord voor die site om vrij te vragenquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:56 schreef Oceanview het volgende:
ja snow je moet wel 14 dagen van te voren je bent al te laat.
superstoer.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Helemaal vanuit Amsterdam, over dode stukken snelweg waar ik stoer 150kmh ging.
even onder de tafel.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens een contract en mijn wachtwoord voor die site om vrij te vragenik ga wel naar de afdelingsleider.
Voor een meet?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
dan neem je gewoon ontslag, toch?
Als je gecontroleerd wordt ben je alsnog duurder uit....quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja of hopen dat ik niet gecontroleerd wordt vanaf Almere tot Hilversum.
Ik ging ook even over de grens ja. kranenburg uit mn hoofd.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
superstoer.
Groesbeekmessentrekkers
over de grens
en zo.
Ik heb 3x vrij gevraagd ik zie wel wat ze doen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mijn werk heeft me vrij gegeven voor 13/14 oktober
Ik ben waarschijnlijk te laatquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mijn werk heeft me vrij gegeven voor 13/14 oktober
heel groesbeek is over de grensquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ging ook even over de grens ja. kranenburg uit mn hoofd.
Ja precies dan koop ik gewoon een kaartje zonder korting.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Als je gecontroleerd wordt ben je alsnog duurder uit....
Wat is er mis met groesbeek, vertel mij meer.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
heel groesbeek is over de grensgewoon niet komen
alsjeblieft ovee.
Je komt wel naar de meet hequote:Op maandag 1 oktober 2012 19:57 schreef Danger.Mouse het volgende:
Kut, vraagt m'n vader of ik het weekend van de meet mee ga zeilen in Friesland
'Ja, maar je kan ook een gedeelte mee, hoeft niet het hele weekend te zijn'
messentrekkers.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wat is er mis met groesbeek, vertel mij meer.
het spijt me.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
messentrekkers.vervelende mensen
boeren
Groesbeeks dialect
Ja, dan ben ik rond half 8/8 uur thuisquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:10 schreef Ro-ald het volgende:
Snow als je komt naar de meet dan ga je om 18:00 al weg toch?
Dan kan ik je maar 2 uur zienquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik rond half 8/8 uur thuis
Hoezo moet je vroeg thuis zijn?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik kom pas 9 half 10 thuis.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
lkr samen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:21 schreef Plastic_zak het volgende:
Heel misschien ga ik ook rond 18:00 weg.
Nee g dan ben je al te dronkenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:21 schreef Plastic_zak het volgende:
Heel misschien ga ik ook rond 18:00 weg.
Maar jij gaat niet vroeg wegquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee, als ik vroeg wegga hou ik me in.
Succesquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:31 schreef Flippiee het volgende:
Verder met studie #twitter #interessant #kusjes
Leerzequote:Op maandag 1 oktober 2012 20:31 schreef Flippiee het volgende:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:31 schreef Flippiee het volgende:
quote:
Jij gaat welquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:36 schreef Flippiee het volgende:
Als we allemaal zo beginnen, dan ga ik niet eens meer. #afhaker
dit had ik nooit van jou verwachtquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:53 schreef wietparkiet het volgende:
Hoi geo
ik ben op zoek naar een leuk meisje van ongeveer 6-9 jaar
waarom nietquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat bespreek ik liever niet online
Heyquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:53 schreef wietparkiet het volgende:
Hoi geo
ik ben op zoek naar een leuk meisje van ongeveer 6-9 jaar
Iedereen denkt kader is domquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Zet hem op je iPhone of je BB!
Van een lijntje sta ik altijd strak.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb je lijn al strakker gedaan.
Je haarlijn is anders niet zo strakquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Van een lijntje sta ik altijd strak.
Waarom nou weer zo doen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je haarlijn is anders niet zo strak
Geven ze hier nu mee toe dat kader dus wel dom is?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Maar als we gaan rappen zijn we gewoon de bom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:22 schreef Beach het volgende:
Fotoboek van renr2g4eWtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Fotoboek van renr2g4eGodnondejuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fotoboek van renr2g4ewaarom klikte ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok.
Fotoboek van renr2g4eWaarom post je dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens boven in topic kleine foto gezien dus niet op spoiler geklikt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
Ik ga bloedsturenquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik scheur mezelf uit m'n shirt als je zo doorgaat.![]()
![]()
gewoon 'jij' of 'jijquote:
Eigenlijk wel jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geven ze hier nu mee toe dat kader dus wel dom is?
Nee niet gewoon jij. Dan had ik mijn standaard pi veranderd in saai.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
gewoon 'jij' of 'jij' want standaard pi is verwarrend
gewoon standaard pi normaal doenquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:26 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee niet gewoon jij. Dan had ik mijn standaard pi veranderd in saai.
Jijen
OMG SORRY DAT IK JE NEGEERDE IK ZAL HET NOOIT MEER DOEN OMG
oke?
voor jou danquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
gewoon standaard pi normaal doente verwarrend dit
/autisme
Komt goedknufksusje
Weet wat geleerd in de wondere wereld van nutteloze dingen om te wetenquote:
That's what she said.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh
MY GOD
lobbiquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
voor jou dan
ksusjenee wacht
geen ksusje. Wat is het nou?
we hebben je virtueel aangestokenquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:32 schreef 2Happy4U het volgende:
Zwetend, koud, rollend rillend wakker worden, ziek of niet dit dat
En je gaat het nog vaker zeggen.quote:
Oh?! Hoe dan?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:32 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
En je gaat het nog vaker zeggen.
computer virusquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:32 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
we hebben je virtueel aangestoken
Jij.quote:
ze is net 13quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:37 schreef Danger.Mouse het volgende:
Kutzooi ik ben in de war met Flippiee, zei was degene die mij het bed in zou sleuren![]()
___!!!
Royalsadness.jpg
ja jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:37 schreef Danger.Mouse het volgende:
Kutzooi ik ben in de war met Flippiee, zij was degene die mij het bed in zou sleuren![]()
___!!!
Royalsadness.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |