Mw3quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welk spel? Voetbal? wedstrijd naspelen
Relatie?quote:
Is het niet zo dan?quote:
Ninja Gaiden Sigma 2.quote:
Te vroegquote:
Mits ik het bruidsmeisje zelf mag uitzoekenquote:
Van mij mag jequote:Op maandag 1 oktober 2012 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mits ik het bruidsmeisje zelf mag uitzoeken
Dat is mooiquote:
The Avengers.quote:
Valt wel mee. Ik heb 'm nog niet gezien.quote:
Ga kijken danquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik heb 'm nog niet gezien.
quote:
Heb em op Blu Ray. Leuke film. Twee uur gaan zo voorbij.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik heb 'm nog niet gezien.
Thijs welquote:
Ik hoor juist slechte verhalen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Heb em op Blu Ray. Leuke film. Twee uur gaan zo voorbij.
Dan kan die film lenen en kijken. Of samen kijkenquote:
Goed of slecht, het gaat erom wat je er zelf van vindt. Niet iedereen kan Nolan's Batman trilogie waarderen.quote:
De logica ontgaat mij geheel. Maar goed.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan kan die film lenen en kijken. Of samen kijken
Dat zijn idioten.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed of slecht, het gaat erom wat je er zelf van vindt. Niet iedereen kan Nolan's Batman trilogie waarderen.
Je kunt bij thijs gaan kijken en dan daarna neukenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
De logica ontgaat mij geheel. Maar goed.
Dat is een optie inderdaad.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kunt bij thijs gaan kijken en dan daarna neuken
Maar dat bedoelde je welquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is een optie inderdaad.maar dat hoeft niet uiteraard
Yeah... Nee.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kunt bij thijs gaan kijken en dan daarna neuken
True. Ik wacht in spanning op de trilogy-box.quote:
Hallee!quote:
Terecht welquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True. Ik wacht in spanning op de trilogy-box.
Dat denk jijquote:
Enlighten me.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom denk ik dat je nu Mur bedoeld
Ik heb wortelen met clownsvlees opquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:36 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Mowaa, ik hou er niet zo van om er als wortel/clown uit te zien.
Hoe was de jouwe?
Als in op jezelf wonen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb wortelen met clownsvlees op![]()
Goed hoor, vanaf morgen naar een andere lokatie, zelf de boel regelen
ooooh zoquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat doe ik al. Ik doelde op werken
Ik dacht het niet, ik hooptequote:Op maandag 1 oktober 2012 20:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sorry, ik heb een goed maar selectief geheugen. Tijdje terug dacht je dat ik Mur was
Neequote:
Daar wil je niet over nadenken. Maar je denkt er dus wel over na?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Neeze wilde die film toch zien
of ze dat andere wilt daar wil ik niet over nadenken.
Kusje op je stekenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat ja. Die steken voel ik soms nog
Sta al wel ingeschreven bij de woningbouwdinges, Altijd handigquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Komt vanzelf hoor. Heerlijk, die vrijheid. Helaas mag het ook wat kosten
Niet over wat samzz doet of wilt doenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:39 schreef Sammers het volgende:
[..]
Daar wil je niet over nadenken. Maar je denkt er dus wel over na?
Eindhoven? Hier duurt dat niet zo langquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:42 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Sta al wel ingeschreven bij de woningbouwdinges, Altijd handig
Duurt alleen nog wel een jaar of 5 eerdat ik kans heb op een appartementje/huis.
Bloed is lekkerquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
*veegt het bloed van Samzz lippen af*.
Sorry, ze waren nogal diep in mijn lijf
Ik sta hier ook ingeschreven in de buurt, maar zal toch nog even duren.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eindhoven? Hier duurt dat niet zo lang.
Je kan ook een man zoeken die al een woning heeft
Nee, wel vlakbij Eindhoven. Valkenswaardquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eindhoven? Hier duurt dat niet zo lang.
Je kan ook een man zoeken die al een woning heeft
Je mag wel een litertje aftappenquote:
Ah, geen studie in een andere stad?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:45 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik sta hier ook ingeschreven in de buurt, maar zal toch nog even duren.
Hier is het een jaar of 6quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:45 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik sta hier ook ingeschreven in de buurt, maar zal toch nog even duren.
Wehehe beetje make-up, pruik en een stuk gordijn om je lijf, kun je zo door voor omaquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:46 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Nee, wel vlakbij Eindhoven. Valkenswaard
Dr worden wel veel app. gebouwd maar die zijn alleen
voor bejaarden
Studie? Daar had ik het niet overquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je mag wel een litertje aftappen
[..]
Ah, geen studie in een andere stad?
Snel oud worden danquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:46 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Nee, wel vlakbij Eindhoven. Valkenswaard
Dr worden wel veel app. gebouwd maar die zijn alleen
voor bejaarden
Nee, dit werkt echt heel erg goed voor m'n zelfbeeld hoor!quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehe beetje make-up, pruik en een stuk gordijn om je lijf, kun je zo door voor oma.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Grapje lieverd, je ziet er leuk uitquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:47 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Nee, dit werkt echt heel erg goed voor m'n zelfbeeld hoor!
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:48 schreef Evie het volgende:
[..]Ja in die tijd ruikt de kut ook echt lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja in die tijd ruikt de kut ook echt lekker
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja in die tijd ruikt de kut ook echt lekker
Ohnee met je hoofd bij een kut gaan is echt gestoordquote:
Nee, dank je. Zoveel hoef ik niet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je mag wel een litertje aftappen
[..]
Ah, geen studie in een andere stad?
Een liter aftappen is ook niet heel gezondquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen voorraadje aanleggen voor tussendoortje?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:48 schreef Evie het volgende:
[..]Verkeerde conclusie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Doen ze bij de bloedbank ook.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een liter aftappen is ook niet heel gezond
Nee joh, ik zit er niet om verlegenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen voorraadje aanleggen als tussendoortje?
Nee maar een halve liter max.quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh, ik zit er niet om verlegen.
Jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
Lik jij ook aan wondjes die je op hebt gelopen?
Ja, wondjesquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wacht even, we hebben het over bloed uit wondjes toch? Niet uit die scheur van jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |