Haha, je gebruikt allemaal VI-termen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:49 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik zit me vreselijk te ergeren aan al die notoire domoren op de VI-Facebook die Hansie niet appreciëren
Ja, leuk. Nu snap ik waarom jij geen cabaretier geworden bent.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, je gebruikt allemaal VI-termen.
[ afbeelding ]
Je begint een karikatuur van jezelf te worden.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:54 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, leuk. Nu snap ik waarom jij geen cabaretier geworden bent.
Het wordt onderhand erg vermoeiend idd. Als een stel kleuters die hun favoriete serie naspelen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, je gebruikt allemaal VI-termen.
[ afbeelding ]
mee eensquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je begint een karikatuur van jezelf te worden.
Doe normaal, je loopt met je eigen domheid te koop.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:10 schreef ZuidGrens het volgende:
Goed, de heren zijn op hun pik getrapt. Dan houden we ermee op.
Hoezo als? Dan doen we toch ook. Maar goed, we kunnen hier wel een kleuter neerzetten. Die zou jou iets beter begrijpen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:05 schreef muzas het volgende:
[..]
Het wordt onderhand erg vermoeiend idd. Als een stel kleuters die hun favoriete serie naspelen.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Doe normaal, je loopt met je eigen domheid te koop.
Op die toevoegingen van jou zit ik niet te wachten, en zeker vanavond niet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Doe normaal, je loopt met je eigen domheid te koop.
Elke kans om Demen te posten grijp ik.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:15 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Oh, Littlerabbit wil ook wat zeggen. Nou, gooi het eruit.
Zelfs ten koste van mij?quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elke kans om Demen te posten grijp ik.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoef die kut turk van een vragensteller niet te zien in de OP gvd,
quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:19 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Zelfs ten koste van mij?
Omdat die capuchonjongens zoals GGMM en Smoofie gefrusteerd zijn, en die nobody van een muzas?
Enig niveau is bij jou niet te bekennen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:19 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Zelfs ten koste van mij?
Omdat die capuchonjongens zoals GGMM en Smoofie gefrusteerd zijn, en die nobody van een muzas?
Anders mijn zus wel!quote:
Meh, zoveel boeide het me nou ook weer niet. Als mensen het leuk vinden prima.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:22 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Anders mijn zus wel!
Maar ik proef een beetje frustratie hier en dat vind ik jammer, want ik wil dat alle VI-hoolies eensgezind zijn.
Al weet ik niet hoe serieus ik dit moet nemen, iemand verwijten VI-termen te gebruiken en vervolgens hetzelfde doen vind ik not dun.
Afrikaantjes moet je kort houden anders krijg je ditquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
Neeskens aangevallen door boze fans in Zuid-Afrika
[ afbeelding ]
Johan Neeskens krijgt het steeds zwaarder als trainer van het Zuid-Afrikaanse Mamelodi Sundowns. Na de 2-0 nederlaag zondag tegen Moroka Swallows werd de Nederlander fysiek belaagd door boze fans.
De politie moest er aan te pas komen om Neeskens heelhuids weg te krijgen.
De woedende fans gingen na de nederlaag verhaal halen bij Neeskens, die snel werd omringd door de nodige beveiligers en politiemensen. Er zouden niet alleen bedreigingen zijn geuit, maar Neeskens zou ook zijn bekogeld met enkele vuvuzela's
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)in-Zuid-Afrika.dhtml
Oei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |