Nuuuuut!!!!quote:
Nee ditmaal was t andersom.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:34 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik snap er niks meer van, wie heeft tmm van ang3l gestolen? Of verleid, of weggelokt...
Zijn er nog anderen dan?quote:
nee jij zegt ditmaal was het andersom waarmee ik dacht dat jij suggereerde dat ik dat ooit bij jou gedaan zou hebbenquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn er nog anderen dan?
Even je laatste crushes afgaan..............................
Teun? Nee. Hugo? Nee. Paul? Nee. Alex? Nee.
Wie!!!
Jij valt op jong en blond.
Ik op ouder en donker.
Hoe kunnen wij nou in godesnaam in elkaars vaarwater zitten?
Oooo zo! Nee klopt, het is cockblocken vs stelen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
ne
[..]
nee jij zegt ditmaal was het andersom waarmee ik dacht dat jij suggereerde dat ik dat ooit bij jou gedaan zou hebben
ja het praatje is mooi, je weet het voor jezelf goed te verantwoorden merk ikquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooo zo! Nee klopt, het is cockblocken vs stelen.
Maar dit was ook geen stelen, want er was geen bezit.
En er is niks gebeurd.
Dus eigenlijk klopt er nergens iets van
zie je nou wel dat jullie me missen hierquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:50 schreef Ang3l het volgende:
Maar we hebben er toch wel weer mooi een topic mee kunnen vullen!
Jij en ik daarentegen...quote:[b]Op maandag 1 oktober 2012 15:42 schreef Ang3l
Ik op ouder en donker.
Oh dus deze was net als Lucas een uitstapje naar jonger?quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn er nog anderen dan?
Even je laatste crushes afgaan..............................
Teun? Nee. Hugo? Nee. Paul? Nee. Alex? Nee.
Wie!!!
Ik op ouder en donker.
Hoe oud was ie eigenlijk?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Oh dus deze was net als Lucas een uitstapje naar jonger?
Ik heb al een Turkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ja. Ik vind wel dat je categorieen gescheiden moet houdn.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja het praatje is mooi, je weet het voor jezelf goed te verantwoorden merk ik
Beetje een afknapper als je dat tijdens de sex vraagt, meestal wacht je ermee tot je klaar bent.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe oud was ie eigenlijk?
Ik moest halverwege ook echt vragen: Hoe heet je trouwens?
Ja maar je moet toch weten welke naam je moet kreunen danwel gillen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Beetje een afknapper als je dat tijdens de sex vraagt, meestal wacht je ermee tot je klaar bent.
Je bukt tegenwoordig Ang3l?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar je moet toch weten welke naam je moet kreunen danwel gillen?
Nee dat zou absurd zijnquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dacht eerst dat ie out bedoelde, maar dat kan het ook niet zijn.
Qua bed? Ja. Meestal wel eigenlijkquote:
Mag alleen the receiving end gillen/kreunen dan?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je bukt tegenwoordig Ang3l?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |