quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:42 schreef Sharana_LV het volgende:
Goed topic wel om open te hebben staan als een collega binnen komt
Wat moet je in t ziekenhuis?!quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:50 schreef Debsterr het volgende:
Kakzooi, wil ik net naar het ziekenhuis rijden, is de auto kapot. Kloenk geluid, remmen reageerden slecht en druppelende vloeistof.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat moet je in t ziekenhuis?!
Maar kak van de auto :/
quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]moest opnieuw een punctie van zijn schildklier. Loopt al sinds juni, vorige punctie had te weinig materiaal. Dus die baalt ook want nou was 'ie voor niks zenuwachtig.
Met de bus?quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]moest opnieuw een punctie van zijn schildklier. Loopt al sinds juni, vorige punctie had te weinig materiaal. Dus die baalt ook want nou was 'ie voor niks zenuwachtig.
Balenquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:50 schreef Debsterr het volgende:
Kakzooi, wil ik net naar het ziekenhuis rijden, is de auto kapot. Kloenk geluid, remmen reageerden slecht en druppelende vloeistof.
Ook balenquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
Schoenen kunnen niet nageleverd worden
De afspraak was om 15 uur, in Woensel. Oftewel andere kant van de stad.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Met de bus?![]()
Wel balen van je auto klinkt inderdaad alsof je er niet meer in kan rijden op dit moment.
Ooh 15u red je niet meer nee, wou al zeggen want ik heb ook mijn auto in Eindhoven, maar dat had ook wel even geduurd denk ikquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De afspraak was om 15 uur, in Woensel. Oftewel andere kant van de stad.
ANWB komt er gelukkig aan.
Lief maarquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh 15u red je niet meer nee, wou al zeggen want ik heb ook mijn auto in Eindhoven, maar dat had ook wel even geduurd denk ik
Voor jou misschienquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
Da's 20 minuutjes fietsen johmaar als je er pas om kwart voor drie achter komt heb je daar niks aan natuurlijk
QFT. Maar dat krijg ik hem niet wijsgemaaktquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
Eindhoven is niet zo groot! En dat ie aan zijn conditie werkt
Je kunt het proberen met de rubberen kant van zo'n suèdeborsteltje of een suèdegum.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er zit pen op mijn leren tas, Wtf ik gebruik niet eens pennenhoe krijg ik dat eraf
Oh die zat bij mijn uggs volgens mijquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je kunt het proberen met de rubberen kant van zo'n suèdeborsteltje of een suèdegum.
Ik hoop het ook haha. Anders zou het niet zo leuk zijnquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
Maar hopelijk is debsterrs vriendje gezond
Ja, die Class of 2013. Ik vind hem niet zo bijzonderquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:51 schreef Debsterr het volgende:
Ligt er momenteel een LE van Essence in de winkel eigenlijk?
ze zouden mijn bestelling annuleren. En nu is er een pakken van 3300 gram bezorgd. Dat kan haast niet maar 1 paar laarzen zijnquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:04 schreef Mss het volgende:
Ik heb helemaal niks meer van Intreza gehoord.
Nee zeker niet. Laarzen zijn zwaar maar lang geen 3kg.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze zouden mijn bestelling annuleren. En nu is er een pakken van 3300 gram bezorgd. Dat kan haast niet maar 1 paar laarzen zijn
Waar lees je dat?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:04 schreef Mss het volgende:
Wow, de langstudeerdersboete is echt teruggedraaid.
Wel kut voor de komende studenten dat er een sociaal leenstelstel voor in de plaats komt, maar voor mij is het wel gunstig!
Failquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze zouden mijn bestelling annuleren. En nu is er een pakken van 3300 gram bezorgd. Dat kan haast niet maar 1 paar laarzen zijn
Moeten haast wel twee paar zijn, the plot thickensquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Laarzen zijn zwaar maar lang geen 3kg.
ivp'tjesquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:08 schreef megamandy het volgende:
Wat is informatieverwerkingsprocessen toch een kut woord als je dat een aantal keer moet schrijvenKun je ook niet echt afkorten mhehe.
Gezien PVDA en VVD allebei voorstander zijn van een leenstelsel is de kans groot dat dat er komt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik lees namelijk wel over de langstudeerboete maar niets over leenstelsel?
Oh maar niets over gezegd dus. Ik hoop dat ze mensen die beginnen in 2013-2014 ermee lastig vallen. Maar dan ben ik zeker alsnog de sjaak als ik een master start?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Gezien PVDA en VVD allebei voorstander zijn van een leenstelsel is de kans groot dat dat er komt.
Informateurs zijn nog bezig dus ik snap ook niet dat we nu dit nieuws krijgen endezoquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:10 schreef megamandy het volgende:
Maar uhm heb ik dan gemist dat we weer een nieuwe regering hebben of is dat nog niet rond?
Wat had je mogelijkst misschien wel niet wellicht toch niet besteld dan?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Drie paar lederen laarzen - en dan de leukste houdenquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat had je mogelijkst misschien wel niet wellicht toch niet besteld dan?
Pics links dit dat allesquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Drie paar lederen laarzen - en dan de leukste houden
Sinds wanneer koop jij niks meerquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pics links dit dat allesAls ik zelf niets koop moet ik kwijlen op de aanschaf van anderen
Dat zeg ik niet. Ik heb nu al een maand niks meer gekocht alleen... Gewoon.. omdat.. kweenie eikquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sinds wanneer koop jij niks meer?
Ik schrok alquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik heb nu al een maand niks meer gekocht alleen... Gewoon.. omdat.. kweenie eikTe druk dus geen tijd om webshop te kijken
ZWANGER!quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gadverdamme ik word opeens misselijk
deze:quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pics links dit dat allesAls ik zelf niets koop moet ik kwijlen op de aanschaf van anderen
* SpaceInvaders gaat zichzelf van de trap gooien tot ongesteld miskraamquote:
Oeh dan krijg je ook de leukstequote:Op maandag 1 oktober 2012 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze:
[ afbeelding ]
(kan niet hotlinken van de grote plaatjes)
Ik vermoed dat ik de middelste NIET krijg
er is een halloweenfeest - geen griezeltocht. Gewoon verkleed en zuipenquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:21 schreef Debsterr het volgende:
SQ, is er dit jaar eigenlijk nog weer dat Halloweengedoetje in jouw buurt?
Laatste weekend van oktober? Zaterdag 27ste ?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er is een halloweenfeest - geen griezeltocht. Gewoon verkleed en zuipen
de middelste zijn de leukste!quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze:
[ afbeelding ]
(kan niet hotlinken van de grote plaatjes)
Ik vermoed dat ik de middelste NIET krijg
Si si!quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Laatste weekend van oktober? Zaterdag 27ste ?
Dat kunnen wij welquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:23 schreef PriemGirl het volgende:
Verkleed en zuipen klinkt best goed namelijk
Zoals vorig jaar? Ik heb mijn lenzen nog bewaardquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Si si!
We gaan wel kindjes bang maken hoor, gewoon at random
Ik heb mijn lenzen ook nogquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zoals vorig jaar? Ik heb mijn lenzen nog bewaard
Heb niks meer van de buuf gehoord namelijk; dus dan heb ik die zaterdag niks meer staan
Ik zet 'm in de agenda (i.t.t. vorig jaar nodig ik nu wel mezelf uitquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
oh maar het is wel een groter feest, in het buurthuis!
Er stond op: tot 1 jaar lang te gebruiken. Dus vorig jaar zei ik: Yeah right.. maar ok ik probeer het wel!quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Blijven die lenzen zo lang goed dan? In dezelfde vloeistof?
GELUKKIG !!! Anders kwamen we aan je raam kloppen,.. Thehe...quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zet 'm in de agenda (i.t.t. vorig jaar nodig ik nu wel mezelf uit).
Mja ik ben heel para met mijn ogen dus ik zou sowieso nooit zulke lenzen in doenquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Er stond op: tot 1 jaar lang te gebruiken. Dus vorig jaar zei ik: Yeah right.. maar ok ik probeer het wel!
Dus ik heb ze nog
Als ik 28ste blind ben; weet ik ook gelijk waarvan
Heb je tussendoor gecheckt of er nog vloeistof in het bakje zit? Anders even doen en de komende tijd regelmatig verversenquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Er stond op: tot 1 jaar lang te gebruiken. Dus vorig jaar zei ik: Yeah right.. maar ok ik probeer het wel!
Dus ik heb ze nog
Oh ik niet. Ik prik best vaak in mijn ogen namelijk. Want op 1 of andere manier is dronken je lenzen uitdoen een heul uitdaging voor mijquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja ik ben heel para met mijn ogen dus ik zou sowieso nooit zulke lenzen in doen
Ga ik vanavond gelijk doenquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb je tussendoor gecheckt of er nog vloeistof in het bakje zit? Anders even doen en de komende tijd regelmatig verversen.
Nja het is meer dat mijn ogen snel ontsteken als ik iets raars doe, dus ik zou nooit andere lenzen in doenquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh ik niet. Ik prik best vaak in mijn ogen namelijk. Want op 1 of andere manier is dronken je lenzen uitdoen een heul uitdaging voor mijDusseuh. tjah.
Kinderpostzegels!quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kinderen aan de deur en ik doe niet open, optyfen
Ja, waarom denk je dat ik niet open doequote:Op maandag 1 oktober 2012 16:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Kinderpostzegels!
Of is dat nu niet?
Oh nee, sociaal contact met onschuldige kinderen die zich inzetten voor een goed doel. Snel, doe de gordijnen dicht en kruip in een hoekjequote:Op maandag 1 oktober 2012 16:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
En nu steekt er een strookje papier iets in de brievenbus? Dafuq
Ik haat kinderenquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh nee, sociaal contact met onschuldige kinderen die zich inzetten voor een goed doel. Snel, doe de gordijnen dicht en kruip in een hoekje.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dus ik heb ze nog
die orly uilen waren zo vet in het WoW game tijdperkquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:33 schreef Debsterr het volgende:
Dat die nog eens terug zou komen zeg. Ik hou van dat plaatje.
Ik ben blij dat je jezelf al corrigeerdequote:Op maandag 1 oktober 2012 16:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
KINDEREN DIE MIJ LATEN DENKEN DAT IK EEN PAKKETJE KRIJG
Ok ik moet me wat normaler gaan gedragen, straks word ik echt sociaal gestoord. Of sociaal gestoorder dan ik al ben
quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je jezelf al corrigeerde.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:38 schreef PriemGirl het volgende:
Ej nodig mijne man ook eens uitMisschien wil ie dit jaar ook wel meezuipen als ie weet dat okke er ook is oid... En zo niet; dan kom ik toch alleen
Ik kan ook nog iets anders vets gaan doen: de Halloween run, door het centrum van Eindhovenquote:
kom je daarna zuipenquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik kan ook nog iets anders vets gaan doen: de Halloween run, door het centrum van Eindhoven.
Zie debs. Ik nodig zelfs - ongegeneerd - cif ook uitquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:38 schreef PriemGirl het volgende:
Ej nodig mijne man ook eens uitMisschien wil ie dit jaar ook wel meezuipen als ie weet dat okke er ook is oid... En zo niet; dan kom ik toch alleen
Pas maar op met het openbare evenement. Dalijk wordt het nog bestempeld als een project X feestquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
Zielen, vreugd, openbaar evenement...
Ja je hebt em toch wel openbaar gemaakt hequote:Op maandag 1 oktober 2012 16:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Pas maar op met het openbare evenement. Dalijk wordt het nog bestempeld als een project X feest
En mijn make up.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:48 schreef PriemGirl het volgende:
Trouwens... Lin moet dan soberso komen; want die moet mijn make-up doen
Bij ons die pigmenten die inmiddels ook al in het vaste assortiment zittenquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:51 schreef Debsterr het volgende:
Ligt er momenteel een LE van Essence in de winkel eigenlijk?
Geen haast dus met naar de winkel gaanquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bij ons die pigmenten die inmiddels ook al in het vaste assortiment zitten
Dan lopen jullie een LE achterquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bij ons die pigmenten die inmiddels ook al in het vaste assortiment zitten
Class of 2013 is de huidigequote:Op maandag 1 oktober 2012 16:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Geen haast dus met naar de winkel gaan.
Oh ik had je post gemist zie ik! Nah, morgenochtend op het gemak naar de stad en dan kijk ik wel wat hier ligt. En idd, LE's presenteren die ook in het assortiment zittenquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Class of 2013 is de huidige
Maar die vind ik niet zo boeiend
Mij maakt het geen bal uit eigenlijk, als ik het lakje leuk vind koop ik hetquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:02 schreef megamandy het volgende:
Ben sowieso niet zo van Essence, komt ook voornamelijk door die getekende poppetjes bij mij
Dan heb ik liever Catrice.
Het is ook een domme reden maar soms kan ik echt afknappen op de domste dingenquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mij maakt het geen bal uit eigenlijk, als ik het lakje leuk vind koop ik het
Al moet ik wel zeggen dat ik nog geen van de nieuwe Essence lakjes heb gekocht omdat de kleurtjes me niet zo aanstaanquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het is ook een domme reden maar soms kan ik echt afknappen op de domste dingen![]()
zit je bij Robert Gagne of andere theoriën over informatie verwerken?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:08 schreef megamandy het volgende:
Wat is informatieverwerkingsprocessen toch een kut woord als je dat een aantal keer moet schrijvenKun je ook niet echt afkorten mhehe.
3,5 week naaktquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:05 schreef Debsterr het volgende:
Nagels doen na 3,5 week naakt geweest te zijn. Kiezen welk lakje
.
Varkansiequote:
Oef, zou ik niet kunnen denk ik.. Dan toch tenminste een laagje verharder of iets, maar echt helemaal naakt is al zeker 15 jaar niet meer voorgekomen bij mijquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Varkansie. Had echt geen tijd/puf over om nagels te doen, als ik al iets had meegenomen.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik mijn jurk gaan terug brengen via zo'n Kiala afpleurpunt. Zit het in een dierenasiel
Stinken die zooi!
Dus ik zeg heel beleefd "ik wil graag een pakje afleveren om te retourneren"
Dierenwijffie: "da's 4 euro, hier is je afleverbewijs"
Ik "en dat kan ik neem ik aan op internet volgen ofzo?"
Dierenwijffie: "ja"
Ik: "weet je hoe lang dat ongeveer duurt voor dat beschikbaar is?"
Dierenwijffie: "lang"
En ze loopt gewoon weg
Nah ja zeg... kuthoer....
Hoofdstuk gaat over cognitieve theorieën.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zit je bij Robert Gagne of andere theoriën over informatie verwerken?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik mijn jurk gaan terug brengen via zo'n Kiala afpleurpunt. Zit het in een dierenasiel
Stinken die zooi!
En ze loopt gewoon weg
Je had moeten zeggen dat als ze je nou gewoon normaal helpt, dat je dan een kat meeneemtquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Stinken die zooi!
En ze loopt gewoon weg
cognitieve theorieënquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hoofdstuk gaat over cognitieve theorieën.
Heel algemeen, Ellis/Beck, Piaget over het veranderen van schema's, bias'en en dan komt dus best veel dat woord voor
maar dankzij SQ gebruik ik nu ivp. Want dat onthoud ik nu dankzij die -tje wat erachter kwam mhehe.
ik en een kat meenemenquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je had moeten zeggen dat als ze je nou gewoon normaal helpt, dat je dan een kat meeneemt![]()
(en uiteraard niet doen dan)
Laatste zin jonge!quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik en een kat meenemen![]()
Ik heb een schurfthekel aan al die gore beesten daar.
Ik heb iets te hard NOU DAAAAAG DAN MAAR HE gezegd en ben snel weg gegaan. Die lucht alleen al
ja he, echt, hoe kom je erop?quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Laatste zin jonge!
Goeden combinatie wel, dierenasiel en pakketjesafhaalpunt
quote:
inclusief fleece vest vol harenquote:
ze runde de tent samen met haar moederquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Jonge, die mensen wonen niet voor niks in een asiel
Da's niet omdat ze zo sociaal vaardig zijn met mensen
Misschien laten ze na sluitingstijd hun katten wel lekker op de pakketjes zittenquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ze runde de tent samen met haar moeder![]()
En dan beide de hele dag zich laten likken/zoenen door die honden en katten zekerbleeeeeuuuuuwwwrrrrrrgggghhhhhh
![]()
![]()
Whuuuut?quote:Het nieuwe SENSEO® SARISTA bean-funnel koffiezetapparaat is nu verkrijgbaar. Dat betekent thuis genieten van versgemalen bonenkoffie in een handomdraai. Bestel hem snel bij een van onze verkooppunten!
neuh, denk niet dat ze er wonenquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zie nu pas dat ik "wonen in een asiel" zei
Is het zo'n idealistisch opvangcentrum?
Link!
of sproeienquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Misschien laten ze na sluitingstijd hun katten wel lekker op de pakketjes zitten
IK WIL LINK!quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
neuh, denk niet dat ze er wonen![]()
Het is een dierenpension zie ik nu, maar het zag eruit als een asiel man, bah
Eerst snel malen en dan in een mal de machine in denk ik? Blijft sneller dan koffie zetten met een filter.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Whuuuut?
Senseo's hele gimmick was toch die padjes, en dan nu ineens een bonenmachine ervan maken![]()
Nah ja, zal wel
die DMquote:
Ja, je schroeft zo'n funnel bovenop de machine en dan gebruikt 'ie de juiste hoeveelheid bonen. Kon 'm testen via Insiders of iets maar daar had ik geen zin in.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Whuuuut?
Senseo's hele gimmick was toch die padjes, en dan nu ineens een bonenmachine ervan maken![]()
Nah ja, zal wel
Ik heb dat ding zien staan, je zet de bonen in een grote tuut ondersteboven op dat ding, dus het gaat in 1 zucht door denk ikquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Eerst snel malen en dan in een mal de machine in denk ik? Blijft sneller dan koffie zetten met een filter.
Maar dan kun je natuurlijk beter in 1x een espressomachine kopen vind ik.
Hipsters willen verse bonen, dus daar spelen ze op in. Slim toch?quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Whuuuut?
Nah ja, zal wel
http://www.douweegbertsen(...)Emeer&productid=3377quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Eerst snel malen en dan in een mal de machine in denk ik? Blijft sneller dan koffie zetten met een filter.
Maar dan kun je natuurlijk beter in 1x een espressomachine kopen vind ik.
er kan toch bijna niks in dat reservoir? Moet je steeds bijvullen man, net als de mini watertankquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, je schroeft zo'n funnel bovenop de machine en dan gebruikt 'ie de juiste hoeveelheid bonen. Kon 'm testen via Insiders of iets maar daar had ik geen zin in.
ja, te kansloos hequote:
Het reservoir is de funnel, je kunt dus snel wisselen tussen verschillende bonen. Ik dacht een kopje of 30 dat je eruit haalt?quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
er kan toch bijna niks in dat reservoir? Moet je steeds bijvullen man, net als de mini watertank
Niet de bovenste?quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:21 schreef bleiblei het volgende:
hoererende kankerbanner, ik kan nu niet eens als mezelf inloggen![]()
Maar de laarzen zijn er, raden maar welke twee het zijn
Raar dat ze het dan onder de naam Senseo op de markt brengen inderdaad. Gewoon een simpel espressoding.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
http://www.douweegbertsen(...)Emeer&productid=3377
Is gewoon een veredelde cheap ass espressomachine. 250,-
Niks vernieuwends aan ook nog![]()
DE verliest zeker marktaandeel aan Nespresso en zulks
2 paar compleet anderequote:Op maandag 1 oktober 2012 17:21 schreef bleiblei het volgende:
hoererende kankerbanner, ik kan nu niet eens als mezelf inloggen![]()
Maar de laarzen zijn er, raden maar welke twee het zijn
quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
2 paar compleet andere
En bonus, ze lijken op UGGS!
ik zie het nu ja! Weird!quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het reservoir is de funnel, je kunt dus snel wisselen tussen verschillende bonen. Ik dacht een kopje of 30 dat je eruit haalt?
Ja ze moesten wel iets nieuws, want niemand drinkt nog Senseo met de prijzen van de Nespresso tegenwoordig. Die apparate kosten geen drol.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zie het nu ja! Weird!
[ afbeelding ]
Ok, da's wel stukje vernieuwend dan.
neinquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:23 schreef bleiblei het volgende:
nee
Mirjam, kun jij je modpowers niet gebruiken om die konkerbanner een dood te doen sterven
Maar wat is er dan met die banner? Want ik zie wel een van James Bond maar die is gewoon ipv de lammetjes of herfstblaadjes of wat dan ook.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:23 schreef bleiblei het volgende:
nee
Mirjam, kun jij je modpowers niet gebruiken om die konkerbanner een dood te doen sterven
bij mij zit ie over al mijn knoppen heen, de profielwijzigknop, de uitlogknop, de myat knop... dus ik kan niks meerquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar wat is er dan met die banner? Want ik zie wel een van James Bond maar die is gewoon ipv de lammetjes of herfstblaadjes of wat dan ook.
hebben ze ook Mosaic?quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:23 schreef Mirjam het volgende:
Mijn op=op heeft Lava Flow en Salt 'n Pepper binnengekregen van W7, wie wilde dat nou nog behalve Dico? (stuur me ff dm aub)
Goeden investering wel, die aboquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
bij mij zit ie over al mijn knoppen heen, de profielwijzigknop, de uitlogknop, de myat knop... dus ik kan niks meer
Ooh raarquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
bij mij zit ie over al mijn knoppen heen, de profielwijzigknop, de uitlogknop, de myat knop... dus ik kan niks meer
ja zekers, is ook zo. Alleen de cupjes zijn nog steeds verrotte duur, maar ja, hoeveel koffie drink ik nou eigenlijk op een dag, dus da's echt prima te doen wel.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja ze moesten wel iets nieuws, want niemand drinkt nog Senseo met de prijzen van de Nespresso tegenwoordig. Die apparate kosten geen drol.
Ja nou, ik ben nu als bb ingelogd en die heeft geen abo, maar ik heb onder mijn account precies hetzelfde...quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden investering wel, die abo
Om de kuit kan nog wijder worden en ziet niet te strak uit op de foto. De eerste laars vind ik leuk, de tweede is niet echt mijn smaakquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:26 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De zwarte zijn eigenlijk te wijd bij mijn enkels, de grijze zijn eigenlijk te strak om mijn kuiten maar ze zitten beide als pantoffels
je sms is zeker je vent?quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
weet ik niet, mijn sms vermeldt enkel die 2maar zou zomaar kunnen
Nee, de mevrouw van de winkelquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je sms is zeker je vent?
Maar hoeft niet, ik heb al een beetje teveel gekauft
dat komt door de oranje bank er achterquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Pretty bootboots![]()
En mooien afwijking van jouw camera, waardoor de 1e roze lijken en de 2e paars![]()
1stequote:Op maandag 1 oktober 2012 17:26 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De zwarte zijn eigenlijk te wijd bij mijn enkels, de grijze zijn eigenlijk te strak om mijn kuiten maar ze zitten beide als pantoffels
bovenste vind ik stom. Lijk je teveel Pocahontas meequote:Op maandag 1 oktober 2012 17:26 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja de bovenste hebben geen rits, dus het is nogal een gehannes om ze aan te krijgen als ze al vrij strak zijnquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Om de kuit kan nog wijder worden en ziet niet te strak uit op de foto. De eerste laars vind ik leuk, de tweede is niet echt mijn smaak
quote:
mijn onderpoten waren nooit heel blubberig, mijn bovenpoten zijn het nog steeds hoorquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
bovenste vind ik stom. Lijk je teveel Pocahontas mee
En onderste zijn leuk maar zitten idd niet mooi bij je enkels. Weet overigens niet of je dat ziet als je erop staat.
En wat zijn je benen afgevallen!![]()
is anders heulemaal niet te zienquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
mijn onderpoten waren nooit heel blubberig, mijn bovenpoten zijn het nog steeds hoor![]()
Daar zie je toch serieus niemand mee gaan lopen johquote:Make-up trend, zwevende eyeliner
Leuk voor carnavalquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Volgens styletoday.nl:
[..]
Daar zie je toch serieus niemand mee gaan lopen joh![]()
Ja, misschien hipster A'dammers ofzo
Of Halloweenquote:
ik moet ik mijn hoofd steeds denken "het is SQ, het is SQ, niet bb"quote:
ja iddquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:35 schreef megamandy het volgende:
Als je gewoon je oog open hebt lijkt het toch net alsof je eyeliner gestempeld heeft door het knipperen?
Gadver, dat ziet er echt niet uitquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Volgens styletoday.nl:
[..]
Daar zie je toch serieus niemand mee gaan lopen joh![]()
Ja, misschien hipster A'dammers ofzo
vaakquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je op F5 moeten klikken?
Mja, je ziet het wel. Ik vraag het straks wel ff aan bb. Er kwam nog een kaartje uit de doos met "XL Schacht" dus dat verklaart wel e.e.a.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
SQ, jammer dat die lichtgrijze laarzen er niet bij zitten!
Vind zelf de bovenste laarzen die je aanhebt niet mooi, maar ik hou sowieso niet van dat soort laarzen.
Die onderste vind ik wel heel tof maar inderdaad wel beetje wijd bij de enkels.. Zie je daar veel van als je staat en loopt?
Hmm, bummer.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, je ziet het wel. Ik vraag het straks wel ff aan bb. Er kwam nog een kaartje uit de doos met "XL Schacht" dus dat verklaart wel e.e.a.
Eerst las ik viezigequote:Op maandag 1 oktober 2012 17:52 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ook hoor, ik heb behoorlijk vlezige kuiten
niet! Pocahontas heeft suede en franjesquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:54 schreef bleiblei het volgende:
De onderste! Bovenste zijn idd pocahontas.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:54 schreef bleiblei het volgende:
De onderste! Bovenste zijn idd pocahontas.
rip aan de graafmachinequote:Op maandag 1 oktober 2012 17:55 schreef bleiblei het volgende:
Oh en er is op de A50 een graafmachine van een aanhangwagen gelazert.
ja man, hij heeft dat ding gedauwd, dus nu zit hij op het politiebureauquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
rip aan de graafmachine
Je bent dus laat?
iewquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja man, hij heeft dat ding gedauwd, dus nu zit hij op het politiebureau
iew?quote:
mijn dr. Martens laarzenquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik had zaterdag bij Avance de ideale laarzen gezien, die waren open aan de achterkant, met een losse flap om af te sluiten en dan zaten er 3 elastieken banden aan de achterkant doorheen zodat je ook niet-hyperslanke kuiten erin kon stoppen![]()
Maar gvd niet meer in mijn maatEn ik durf niet goed online te bestellen omdat laarzen dus vaak toch niet passen..
Maar toch ben ik nieuwsgierig of dit misschien toch gaat werken.. Ze waren van Caprice en leken qua model wel wat op die zwarte van SQ van hierboven.
owquote:
ja moet ik ff kijken. Vertrek nu dus ben op zijn vroegst half 8 thuis.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
rip aan de graafmachine
Je bent dus laat?
welke baan had je nu uitgekozen eigenlijk?quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Eerste werkdag gehadEn het was vetjes
Do tell!quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Eerste werkdag gehadEn het was vetjes
quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Do tell!
Was dit bij dat call centre dinges?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
welke baan had je nu uitgekozen eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Superleuke collega's alleen maar mannen en het werk is ook wel chillEn het blijkt dat een andere afdeling (incasso) ook interesse in me had, maar dat mn huidige afdeling me had weggekaapt voordat zij me konden uitnodigen
![]()
Het is er echt superchill en vrij werken, komen wanneer je wilt. Je mag gewoon fb en whatsappen en weet ik het wat. Als het werk uiteindelijk maar afkomt. Want ze snappen zelf ook wel dat je niet 8u per dag debiteuren gaat zitten bellen.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]Klinkt leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Superleuke collega's alleen maar mannen en het werk is ook wel chillEn het blijkt dat een andere afdeling (incasso) ook interesse in me had, maar dat mn huidige afdeling me had weggekaapt voordat zij me konden uitnodigen
![]()
Het is er echt superchill en vrij werken, komen wanneer je wilt. Je mag gewoon fb en whatsappen en weet ik het wat. Als het werk uiteindelijk maar afkomt. Want ze snappen zelf ook wel dat je niet 8u per dag debiteuren gaat zitten bellen.
Nu heb ik daar ook zin inquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:31 schreef Debsterr het volgende:
Hollandse kost vanavond. Andijve stamp met spekjes
.
Als je dichterbij woonde mocht je hier mee etenquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nu heb ik daar ook zin inmijn moeder wilt dat nooit eten.
bb vrit het ook nietquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nu heb ik daar ook zin inmijn moeder wilt dat nooit eten.
burgers en bbq en vetquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:35 schreef Debsterr het volgende:
Sowieso hadden we wel behoefte aan normaal eten na 3 weken Amerikaans eten.
We hebben het wel afgewisseld met verse pizza, Italiaan en salade waar mogelijk. Wat weer werd gecompenseerd met pancakes en bacon voor ontbijt. Ik mis het ontbijtquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je dichterbij woonde mocht je hier mee eten.
Omnomnomquote:
Ik laat dat bram altijd doenquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:36 schreef Mss het volgende:
Ik heb een nieuwe iphone case, zoeen harde, en nu krijg ik die niet van mijn telefoon af. Ik denk dat het me mijn nagels gaat kosten
.
Bram gaat ook echt die ramen en deuren niet open laten hoor. Straks is alles wegquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:02 schreef BBQ-kip het volgende:
We plakken nu maar het geld op de deur
Wel er even bij vermeld dat onze buren altijd thuis zijn, zodat ze niet het hele huis leeg proberen te halen als wij er niet zijn
Heet hij Smit van zijn achternaam?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bram gaat ook echt die ramen en deuren niet open laten hoor. Straks is alles weg
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heet hij Smit van zijn achternaam?
[ afbeelding ]
nieuwste eps nu aan t kijkenquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Heb je nog niet gezien??? Dexter is leuk! Zeker de eerste seizoenen
MIJN GOD!!!! WAAROM KIJK IK RTL BOULEVARD!!!!
er is 1 nieuwe ep toch, van het nieuwe seizoen?quote:
yesquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
er is 1 nieuwe ep toch, van het nieuwe seizoen?
ik zal mijn man vanavond even opdracht geven tot downloadquote:
Miloquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Lade open trekken, erin klimmen en zooi eruit flikkeren
overal suikerklontjes nu op de vloer
ik ken nog een "goed" asiel / Kiala puntquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijnese had zich ooit eens head first in een grote bak poedersuiker gelanceerdquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
Sjaan, heb jij foto's van je kadden in dozen etc?
good onequote:Op maandag 1 oktober 2012 19:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ken nog een "goed" asiel / Kiala punt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |